مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید ست روتختی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

روتختی سرمه دوزیقیمت روتختی ترمهخرید عمده ست ترمه یزدقیمت روتختی ترمه حسینی یزد
فروش ست روتختی

آیا برای خرید ست روتختی ترمه را انتخاب کرده اید؟ آیا می دانید ست روتختی ترمه دارای چند تکه است؟ آیا مرکز خرید محصولات ترمه را در شهر خود می شناسید؟ برای خرید آنلاین انواع روتختی ترمه تک نفره و دونفره می توانید از طریق مجموعه ترمه آران اقدام کنید.

ست روتختی ترمه

روتختی سرمه دوزی

یکی از زیبایی های ترمه های نفیسیزد سرمه دوزی آن است که سبب جلوه بیشتر و همچنین زیباتر شدن محصول نهایی می شود. سرمه دوزی را می توان هم روی پارچه های خام متری ترمه و هم پارچه های قابدار ترمه انجام داد.

خرید و فروش روتختی اغلب در فروشگاه های کالای خواب صورت می پذیرد. در آنجا نیز می توان نمونه ای اندک از روتختی ترمه را نیز مشاهده کرد. ولی برای دیدن نمونه های ترمه روتختی باید از طریق سایت های فروش ترمه اقدام کرد.

باید توجه داشت که برای سرمه دوزی کردن  روی ترمه باید از پارچه خام استفاده کرد و بعد از انجام کار سرمه دوزی پارچه را لایی و آستر کرد.

علاوه بر روتختی ترمه، لحاف ترمه نیز تولید و عرضه می شود که دارای زیبایی چشم نواز بوده و روی ایننوع محصول نیز می توان سرمه دوزی کرد، تا زیبایی بیشتری به محیط بدهد.

روتختی ها دارای روبالشتی نیز هستند که به صورت ست ۵ تکه و ۳ تکه عرضه می شوند. ست ۵ تکه روتختی شامل روکوسنی نیز می شود.

ست روتختی ترمه

قیمت روتختی ترمه

در بازار نمونه های مختلفی از انواع روتختی ها وجود دارند که هر کدام دارای قیمت مختلفی است. روتختی نخی و مخمل و فانتزی و سه بعدی و غیره هر کدام بنا بر جنس و ابعاد و نوع دوختی که دارد قیمت های متفاوتی نیز دارد.

روتختی ترمه نیز یکی از انواع روتختی هاست که خود نوعی خاص و نفیس از روتختی استن و طرفداران خاصی را می طلبد. روتختی ابریشم و پلی استر هر کدام قیمت متفاوتی دارد. روتختی لمه دارد و بی لمه باز قیمتش متفاوت است.

ابعاد روتختی های ترمه اغلب به صورت ۲*۲ برای تخت های دونفره و ابعاد ۱*۲ برای تخت های تک نفره است.

افرادی که به دنبال خرید روتختی ترمه با بهترین کیفیت و جنس هستند، نوع ابریشمی آن را پیشنهاد می کنیم. چرا که در عین زیبایی چشم گیری که دارد در کیفیت نیز بی نظیر و با دوتم است.

ست روتختی ترمه

خرید عمده ست ترمه یزد

تولیدکنندگان برای زیبایی بیشتر رومیزی ها آن هار ابه صورت ست در طرح و رنگ متنوع تولید نموده و روانه بازار فروش می کنند. عرضه طرح های متنوع سبب شده تا خریداران بیشتری به سمت این محصول روی آورند.

برای خرید عمده باید در متراژ بالا این محصول را سفارش داد. به عنوان مثال ست ۳ تکه رومیزی ترمه که شامل نیم رانر و دو عدد عسلی است را می توان در تعداد ۵۰ عدد به بالا خریداری کرد.

یکی دیگر از ست های پرفروش ترمعه ست ۵ تکه پذیرایی است که شامل موارد زیر است:

یک عدد رومیزی یک در یک متر

یک عدد رانر ۱۶۰*۵۰ سانتی متر

ست روتختی ترمه

قیمت روتختی ترمه حسینی یزد

ترمه حسینی یکی از شرکت های بزرگ ترمه بافی در استان یزد است که توانسته با تولید انواع محصولات از پارچه ابریشم ترمه نمونه ای بی نظیر از ترمه های نفیس را تولید کرده است که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز به فروش می رسد.

روتختی ترمه حسینی یکی از این محصولات است که در طرح های زیبا با رنگ بندی بسیار چشم نواز توبلید شده و روانه بازار فروش شده است.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید