مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت پارچه ترمه پلی استر

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع ترمه پلی استرقیمت پارچه ترمه پلی استرخرید طاقه ای ترمه پلی استر یزدخرید پارچه ترمه ارزانفروش عمده ترمه یزدمرکز خرید ترمه در بازار تهران
ترمه ابریشم

قیمت پارچه ترمه پلی استر مانند پارچه های دیگر به فاکتورهای مهمی نظیر تراکم بافت پارچه و تعداد رنگ ان و همچنین متراژ خرید بستگی دارد. برای اطلاع دقیق تر از قیمت هر متر پارچه ترمه پلی استر با کارشناس فروش مجموعه ترمه آران تماس بگیرید.

قیمت پارچه ترمه پلی استر

انواع ترمه پلی استر

دستگاه های بافت پارچه ترمه در استان یزد به فراوانی یافت می شود.برای بافت ترمه به نخ نیاز است. اصلی ترین نوع نخ برای بافت این نوع پارچه سنتی نخ ابریشم است. نخی که در ظرافت و زیبایی بی نظیر است.

ولی به دلیل گران بودن این نوع نخ تولیدکنندگان به سمت بافت و تولید ترمه پلی استر روی آورده اند.نخی که امروزه در بافت اغلب پارچه ها به کار می رود. انواع ترمه پلی استری عبارت است از:

  • ترمه پلی استر ۴ رنگ
  • ترمه پلی استر ۷ رنگ مخصوص دوخت کیف و کفش
  • ترمه نخی
  • ترمه سوسنی عرض ۲ متر

از ترمه های پلی استر مانند ترمه های ابریشم  ضخامت و دوام خوبی دارند و می توان برای دوخت و دوز انواع محصولات خانگی خود مانند رومیزی و کیف و کفش و روتختی و غیره بهره برد.

نظیر روبالشتی و روتختی و رومیزی و غیره

قیمت پارچه ترمه پلی استر

خرید طاقه ای ترمه پلی استر یزد

استان یزد یکی از قطب های تولید و بافت انواع پارچه و پیشرو در صنعت نساجی ایران است.

برای خرید عمده پارچه ترمه می توان به صورت طاقه ای و توپی آن را سفارش داد. می توان با ارتباط با بخض فروش از طریق مشاوران فروش انواع طرح ها را مشاهده نموده و در طرح و رنگ متنوع سفارش بافت داد.

طاقه های ترمه را می توان به صورت عرض ۹۰ سانت و ۱۰۰ سانت و همچنین ۱۵۰ سانت و ۲۰۰ سانتی متر سفارش داد. هر کدام از این عرض ها دارای طرح ها و رنگ بندی متنوع هستند.  طاقه های پارچه ترمه را می توان به طول۲۰ و ۳۰ و ۵۰ و ۶۰ متر سفارش بافت داد.

هر کدام از این مشخصات را خریدار می تواند در متراژ بالا سفارش دهد. به طور مثال می توان ۲ هزار متر پارچه ترمه پلی استر در عرض ۲ متر و به صورت طاقه های ۵۰ متری و ۳۰ متری سفارش بافت داد.

قیمت پارچه ترمه پلی استر

خرید پارچه ترمه ارزان

یکی از مدل های ترمه ارزان قیمت ترمه نخی است که دارای دو نوع سبک و سنگین می باشد. هر کدام از این نوع ترمه های نخی را می توان برای دوخت انواع روبالشتی و پشتی و ساخت صندوقچه و غیره استفاده کرد.

یکی دیگر از ترمه های ارزان قیمت ترمه پلی استر ۶ رنگ است که در عرض های ۱٫۵ متر و ۲ متر بافته شده و عرضه می شود. این نوع پارچ ترمه ارزاناغلب برای کیف و کفش ترمه به کار می رود.

در کارگاه ها و کارخانه های بافت پارچه ترمه انواع مدل های ترمه ابریشم و پلی استر در تراکم های مختلف بافته شده و برای خریداران عرضه می شود. هرچه تراکم بافت پارچه کمتر باشد و به اصطلاح وزن پارچه سبک تر باشد، ترمه ارزان تر خواهد بود.

قیمت پارچه ترمه پلی استر

فروش عمده ترمه یزد

همانطور که در بالا هم بیان شد، ترمه یزد به صورت طاقه ای و عدلی و به صورت عمده و در متراژ های بالا به فروش می رسد.

فروش پارچه ترمه یزد در شهرهای بزرگ تهران و اصفهان و شیراز توسط نمایندگی های معتبر به صورت عمده و خرده به فروش می رسد. می توان از طریق این سایت پارچه ترمه را در متراژ عمده و بالا یه صورت آنلاین و به قیمت تولیدی خریداری کرد.

قیمت پارچه ترمه پلی استر

مرکز خرید ترمه در بازار تهران

آیا مرکز خرید انواع محصولات ترمه در تهران را می شناسید؟ یکی از پارچه های نفیس که خرید وفروش می شود، پارچه ترمه است که رد بازار بزرگ تهران و در بازار تجذیش عرضه می شود، در بازا تهران ترمه هم به صورت پارچه و هم به صورت محصولات تهیه شده به شکل رومیزی و روتختی و کوسن ترمه و … عرضه می شود.

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید