مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش عمده ست رومیزی ترمه درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ویژگی های استفاده از ست رومیزی ترمهفروش بهترین ست رومیزی ترمه درجه یک
فروش عمده ترمه

ست رومیزی ترمه یکی از محصولات سنتی است که طرفداران زیادی دارد و در بین ایرانیان جایگاه خوبی دارد. چرا که یادآور خاطرات گذشته بوده و هنوز هم می توان در خانه های ایرانیان نمونه پشتییا رومیزی را مشاهده کرد. این نوع ست های پشتی به محیط خانه فضای گرم و نشاط آوری می بخشد. اگر به رومیزی های طرح ترمه و ابریشم آن علاقه مند هستید احتمالا از طرفداران پر و پا قرص سبک های سنتی می باشید. رومیزی های ترمه گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که دوست دارند خانه خود را به سبک سنتی ایرانی بچینند.

ست رومیزی ترمه

ویژگی های استفاده از ست رومیزی ترمه

اگرچه امروزه در خانه ها از سبک های مدرن و امروزی برای چیدمان فضا استفاده می کنند ولی استفاده از صنایع دستی و سنتی اصیل ایرانی در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد.ترمه هم یکی از اصیل ترین نوع صنایع دستی و نفیس ایرانی است که هنوز هم خرید وفروش آن به صورت عمده و تکی در بارازهای حقیقی و مجازی صورت می گیرد.

از مزایای بارز استفاده از ست رومیزی ترمه این است که با خرید این محصول از کالای ایرانی و صنایع دستی ایران حمایت کرده ایم. این نوع رومیزی ها دارای تنوع بالای طرح و رنگ است که با همه نوع دکوراسیو ن و رنگی قابل تطبیق است.

ست های رومیزی ترمه دارای چند تکه رومیزی در ابعاد مختلف است که می توان بر روی انواع میزهای منزل و محیط کار و دیگر مکان ها استفاده کرد. که این خود سبب زیبایی بیشتر و جلوه میزها و چیدمان خانه می شود.تلفیق و استفاده از طرح های سنتی و مدرن در بافت پارچه های ترمه امروزی سبب شده تا استفاده از آن در محیط های مختلف محیطی زیبا و شاد و همواره چشم نواز را به همراه داشته باشد.

طرح بته جقه و ترنج یکی از طرح های قدیمی و اصیل در بافت ترمه است که امروزه نیز جزو پرطرفدار ترین طرح های ترمه می باشد. چرا که طرح های ریز و درشت بته جقه به همراه شاخ و برگ های پیچ در پیچ و بافت گل های شاه عباسی و شکوفه های زیبا یکی از زیباترین طرح های رومیزی می تواند به حساب آید که همواره بوی اصالت را به همراه دارد.

رومیزی های ترمه خود دارای تنوع فراوانی است که خریدار می تواند با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارد هر کدام از ان ها را انتخاب کند.

  • رومیزی طرح ساده
  • رومیزی طرح قابدار
  • رومیزی طرح خورشیدی
  • رومیزی چهل تکه

منظور از رومیزی ساده همان است که طرح بتعه جقه در بافت ترمه تکرار شده و از قدیم تا کنون هنوز هم برای بافت پارچه های ترمه ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد. رومیزی قابدار طرحی است که مانند فرش دارای قاب و حاشیه است و در مرکز طرح می توان نقشی از ترمه و بته جقه را دید. این مدل امروزه بیشترین نوع فروش در میان رومیزی های ترمه را دارد. طرح چهل تیکه از خورده پارچه و تکه های اضافی پارچه های ترمه تشکیل می شود که با دوخت و کنار هم قرار گرفتن ابعادی کوچک از مثلث و یا مربع می توان نوعی رومیزی سنتی دوخت. این طرح ما به یاد لحاف های سنتی و قدیم مادربزرگ ها می اندازد. حسی زیبا و نوستالژیک.

فروش بهترین ست رومیزی ترمه درجه یک

اگر به دنبال بهترین و باکیفیت ترین نوع رومیزی های ترمه هستید جنس ابریشمی آن را به شما پیشنهاد می دهیم. چرا که تراکم بالا و تعداد رنگ های ترمه ابریشم و نوع بافت آن ظرافتی بی نظیر و چشم نواز را به دنبال دارد. با خرد این نوع رومیزی ابریشمی برای مدت های طولانی یکی از باکیفیت ترین رومیزی ها را داشته باشید.

ست سه تکه و پنج تکه از پرفروش ترین مدل های رومیزی ترمه است که برای میزهای جلومبلی، میز ناهارخوری، میز پذیرایی،عسلی ال ای دی و غیره استفاده می شود. ست های رومیزی ترمه را می توان از دو طریق حضوری و یا اینترنتی خریداری کرد. قبل از خرید باید از ابریشم بودن و اصل بودن ترمه اطمینان حاصل کرد تا بتوان خریدی آسوده داشت. در واقع با خرید از مراکزبر و فروشندگان و تولیدکنندگان مجرب این امر امکان پذیر است.

علاوه بر رومیزی میتوانپشتی ترمه و روتختی ترمه را نیز خریداری کرد و این وسایل را در خانه با هم ست و زیبایی دوچندانی را برای فضای خانه به وجود آورد.

ست رومیزی ترمه
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید