مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کیف ترمه ایران به کشورهای دیگر

آنچه در این مقاله میخوانید.....

بزرگترین شهر بافنده ترمه در ایران کجاست؟نحوه صادرات انواع کیف ترمهکشورهای خواهان ترمه ایران کدام اند؟
کیف دستی زنانه ترمه

پارچه ترمه الیافی ظریف است که در قدیم از پشم و کرک برای بافت پارچه آن استفاده می کردند. اما امروزه نخ های ابریشم و پلی استر بیشترین استفاده را در بافت ترمه دارند. برای صادرات ترمه ایرانی تحقیق درباره نحوه مصرف  کشورهای مقصد مهم ترین گزینه است. به عنوان مثال برخی کشورها فقط از کوسن ترمه استفاده می کنند. برخی دیگر روتختی ترمه را بیشتر استفاده می کنند. برخی کشورها نظیر افغانستان نیز بیشتر پشتی سنتی ترمه را خریداری می کنند.

صادرات کیف ترمه بیشتر به عراق و کشورهای همسایه ایران صورت می گیرد. انواع کیف های ترمه در ابعاد مختلف از کوچک تا بزرگ ساخته و دوخته شده و برای صادرات آماده می شوند.

بزرگترین شهر بافنده ترمه در ایران کجاست؟

صادرات کیف ترمه

یزد از شهرهای تاریخی است که قدمتی دیرینه در بافت و تولید انواع ترمه های سنتی ابریشم دارد. نوع بافت ترمه از صد سال پیش تا کنون بسیار تغییر کرده است. چرا که از نوع سنتی و دست بافت به نوع صنعتی و ماشینی تغییر مسیر داده است.

بافت ترمه های ماشینی یک ویژگی بسیار خوب دارد. آن این است که می توان طرح های بسیار متنوعی را توسط نرم افزار طراحی نموده و روی زماشین پیاده کرد. طرح هایی بی نظیر و زیبا که مانند فرش ها دارای گل و بته و نقش های چشم نواز هستند.

از آنجا که این شهر از دیرباز شهر ترمه بوده،هم اکنون نیز کارگاه ها کوچک و بزرگ ترمه بافی زیادی را در خو.د جای داده است . شاید صدها نوع کارخانه و کارگاه بافت پارچه ترمه و یا محصولات جانبی آن در آن مستقر هستند.

ترمه بافی و دوخت انواع محصولات ترمه شغل بسیاری از افراد این دیار است. البته علاوه بر ترمه منسوجات دیگری نیز بافت شده و به بازار فروش در سراسر ایران ارائه می شود نظیر:

  • شمد یا روانداز تابستانه
  • شعربافی
  • گلیم
  • جاجیم

هر کدام از این محصولات نیز در کنار ترمه مورد خرید و فروش قرار م گیرد و مشتری خاص خود رانیز دارد . به طوری که حتی در بازارهای خارجی نیز مشتریانی را به دنبال خود جذب کرده است.

صادرات کیف ترمه

نحوه صادرات انواع کیف ترمه

برای صادرات کیف ترمه باید از بهترین و باکیفیت ترین پارچه ترمه برای دوخت انواع کیف ها استفاده کرد تا مشتری خارجی به راحتی اعتماد کند. کیف های پاسپورتی و دوشی زنانه به دلیل اندازه استاندارد و مدل زیبایی که دارند خواهان بیشتری دارند . چه برای فروش داخلی و چه در بحث های صادراتی.

علاوه بر پست برای صادرات تعداد کم از کیف ترمه می توان از طریق زمینی و یا دریایی نیز برای صادرات تعداد انبوه و تناژ زیاد این نوع کیف ها اقدام کرد. تلفیق کیف چرم و ترمه می تواند مشتری های صادراتی بیشتری را رقم بزند.

کشورهای خواهان ترمه ایران کدام اند؟

صادرات کیف ترمه

ترمه ابریشم ایران به دلیل رافت در بافت و نوع خاصی که دارد مورد توجه کشورهای دیگر نیز قرار گرفته است. پارچه ای که دارای تار و پود ابریشم است و رنگ ها در طرح های آن تاثیر زیادی دارند.

کشورها ترمه ایران را اغلب به صورت پارچه خام و یا حتی رومزی چهاگوش دوخته شده می شناسند. درصورتی که از این پارچه می توان ده ها مدل محصول دوخت و تهیه نمود و آن را به بازار مصرف عرضه کرد. از جمله کشورهای خواهان ترمه ایران می توان به ترکیه و عراق و همچنین روسیه اشاره کرد. کشورهای اروپایی نیز نوع ابریشمی این محصول را تمایل به خرید دارند.

ترمه را هم به صورت خام و پارچه آستر کشی نشده و هم به صورت محصول آماده مانند رومیزی و روتختی و کیف و کفش ترمه و غیره می توان صادر کرد. بستگی دارد که کشور مقصد کدام نوع محصول از ترمه را سفارش دهد.

صادرات کیف ترمه

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید