مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکننده پارچه ترمه ابریشم \ قیمت هر متر پارچه ترمه ابریشم در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

چه کسی بهترین تامین کننده پارچه ترمه ابریشم در ایران است؟آیا فروشگاه ترمه برای فروشنده سودآور است؟3 دلیل مهم در خرید از عمده فروشان ترمه
فروشنده روتختی ترمه یزد

پارچه ابریشم در تاریخ به عنوان لطیف ترین و بادوام ترن و درخشان ترین نخ شناخته شده است. با نگاهی به تاریخ گذشتگان خود متوجه می شویم که لوکس ترین نوع پارچه که همیشه برای دوخت لباس ها و وسایل زینتی گران بها به کار می رفته از جنس پارچه ابریشم بوده است.

آیا تامین کننده و تولیدکنندگان پارچه ترمهخ ابریشم را می شناسید؟ آیا می دانید قیمت هر متر ترمه ابریشم در بازار ایران چند است؟ امروزه بافت ترمه ابریشم خالص که از نخ ابریشم اصل باشد بسیار محدود شده است. برای آگاهی از این اطلاعات تا پایان با ما همراه باشید.

چه کسی بهترین تامین کننده پارچه ترمه ابریشم در ایران است؟

پارچه ترمه ابریشم

بهترین تنولیدکننده ترمه ابریشم در بازار چه کسانی هستند؟ آیا کارخانه های ترمه بافی را می شناسید؟ سوالی که اغلب افراد برای خید ترمه مرغوب و درجه یک با ان مواجه هستند این است که بهترین تولیدکنده ترمه ابریشم در بازار کدام است؟ پاسخ این است که سابقه و تجربه تولیدکنندگان ترمه ابریشم بهترین مورد برای دسترسی به کار مرغوب و با کیفیت است. چرا که برخی تولیدکنندگا قریب به یک قرن در تولید و بافت انواع پارچه های ترمه ابریشم فعالیت دارند و عاوه بر پخش و توزیع در سطح کشور و ایران به بازارهای خارجی نیز ارسال دارند.

برای اطلاع از ترمه ابریشم اصل به این نکات توجه کنید:

  • سوزاندن نخ ابریشم: ابریشم طبیعی به آرامی می سوزد و خاکستر می شود.
  • ظرافت پارچه: ابریشم طبیعی دارای ظرافت خاصی است .
  • با لمس پارچه ابریشم کمی گرما به دست منتقل می شود.

پارچه های ابریشم اصل امروزه بسیار کم شده اند و اغلب ترمه ها از جنس پلی استر هستند. ترمه ابریشم با تراکم بالا و کیفین بسیار مطلوب بافت شده و به بازار فروش در ایران عرضه می شود.

آیا فروشگاه ترمه برای فروشنده سودآور است؟

پارچه ترمه ابریشم

امروزه می توان در تمام نقاط ایران مغازه یا فروشگاه ترمه و انواع محصولات آن را دایر کرد. خرید مستقیم و از تولید و یا شرکت گخش این نوع محصول می تواند سود خوبی را برای فروشنده به همراه داشته باشد.

ترمه بسته به ابریشم یا پلی استر بودنش و تراکم بافت و همچنین تعدادی رنگی که دارد دارای قیمت های متنوعی است. امروزه با توجه به شناخت افراد از ترمه و قابل دسترس بودن آن تقاضای زیادی را می توان برای آن دید.

با توجه به نوع محصولات متنوع از کیف وو کفش تا رومیزی و روتختی های ترمه می توان از هر کدام سود خوبی را داشت. چرا که فروشنده می تواند از تولیدی به تعداد زیاد و به قیمت تولیدی خریداری نماید و بعد به صورت تکی و خرده به فروش رساند.

۳ دلیل مهم در خرید از عمده فروشان ترمه

پارچه ترمه ابریشم

اغلب افرادی از فروشگاه ها و نمایندگی های ترمه خرید می کنند که بخواهند برای سوغات یا هدیه به دوستان و فامیل ترمه خریداری کنند. رومیزی ترمه نمونه ای از سوغات سنتی شهر یزد است.

اغلب خرید از تولیدی و عمده فروشان ترمه برای خود مغازه داران به صرفه است و دارای ویژگی های خوبی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • خرید به قیمت تولیدی و عمده
  • صرفه جویی در زمان و انرژی
  • سود بیشتر در هر فروش خرده

از آنجا که دو شهر یزد و اصفهان از بزرگ ترین شهرهای بافت و پخش ترمه در ایران هستند می تواند این نوع پارچه و محصولات جانبی را نظیر پشتی و روتختی و کیف ترمه و غیره را به صورت عمده خرید و در شهر خود با ایجاد نمایندگی و یا فروشگاه فروش محصولات سنتی و صنایع دستی به فروش رساند.

پارچه ترمه ابریشم

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید