مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش رومیزی ترمه ارزان قیمت در بازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ترمه چیست؟ترمه شاه پسندخرید رومیزی مربع ترمه مرکز خرید رومیزی ترمه در تهرانقیمت هر متر پارچه ترمه
ترمه افشار

به صورت فصلی بازار تهران مخصوصا فروش رومیزی ترمه در تهران بسیار داغ می شود . فصل خرید و فروش این محصول نزدیک عید و در اسفند ماه است. علامه بر رومیزی ترمه اش سایر محصولات جانبی نیز مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

برای بافت رومیزی ترمه ارزن نیاز به نوعی نخ پلاستیکی است که به نخ پلی استر معروف است. این نوع نخ قطعا زیبایی و ظرافت نخ ابریشم را ندارد. چند سالی است که ترمه بافان به جای نخ پشم و کرک از نخ های مصنوعی استفاده می کنند.

نخ پلی استر به صورت انبوه و در تناژ بالا برای بافت و تولید انواع محصولات ترمه ارزان قیمت مورد استفاده تولیدی ها و کارخانه ها ها قرار می گیرد.

 

ترمه چیست؟

 

ترمه نوعی پارچه است که در گذشته از پشم بز تهیه می شد. در تاریخ علاوه بر منطقه کشمیر ایران نیز پیشتاز در بافت ترمه از پشم و کرک بوده. در واقع منشا این ترمه حیوانی بوده است. بعدها نیز از نخ ابریشم برای بافت این صنعت استفاده می کردند. البته با دست همه این کار ها انجام می شد.

با گذشت زمان ماشین و دستگاه ها جایگزین انسان ها شدند و سرعت بافت را نیز افزودند. علاوه بر آن می توان صدها نوع طرح را بوسیله ماشین بافت که هیچ موقع نمی توان به روش سنتی و دستی این کار را انجام داد.

سرمه دوزی و تزئین ترمه ها کار دیگری است که برای جلوه بیشتر و زیبا تر شدن ترمه ها از منجوق و ملیله و سرمه استفاده می کنند. طرح و نقش بافته شده بر روی ترمه های قدیم بسیار محدود بوده و همه نقش ها فقط دارای بته جقه های بزرگ یا کوچک می شده. اما با ماشینی شدن بافت ترمه طرح ها نیز گسترش پیدا کرده اند. شاید اکنون نزدیک به صد طرح وجود دارد که در کارخانه ها و تولدی ها بافت می شود.

ترمه شاه پسند

همانطور که در بالا هم بیان شد، رومیزی های ترمه با تنوعی فراوان از طرح و نقش بافته می شوند و چون کار بافت بوسیله دستگاه صورت می پذیرد این کار به سرعت و دقت بالایی انجام می شود. یکی از این طرح های زیبای ترمه طرج شاه پسند است.

طرحی که دارای مخاطبان خاص خود می باشد. آیا می دانید این طرح را بر روی چه محصولی از ترمه می توان پیاده کرد؟ در زیر نمونه ای از آن ها را نام می بریم:

  • رومیزی ترمه
  • رانر ترمه
  • سرویس پذیرایی ترمه
  • کیف پولی ترمه
  • کیف مجلسی ترمه
  • پشتی ترمه
  • ست شاه نشین ترمه
  • ست سجاده و جانماز ترمه

این طرح را مانند دیگر طرح های ترمه می توان در رنگ بندی هی متنوع و زیبا بافت وبه بازار عرضه نمود. ترمه هاشمی و حسینی یکی از معروف ترین برندهای ترمه ابریشم یزد هستند که طرح شاه پسند را بافته و به سراسر ایران عرضه کرده اند.

خرید رومیزی مربع ترمه

 

آیا می دانید برای خرید رومیزی مربع ترمه کدام شهرها پیشرو در تولید هستند؟ اصفهان و یزد از جمله بزرگ ترین تولیدکنندگان ترمه در ایران هستند که دفاتر فروش و نمایندگی آن ها در تهران واقع شده است. 

بقچه ترمه یا رومیزی مربع شکل از پرفروش ترین انواع این محصول سنتی است. نام آن در قدیم سفره بوده است. که برای سفره هفت سین یا سفره شب یلدا استفاده دارد. ابعاد این رومیزی ها اغلب یک در یک متر مربع است. اگ مشتری در تعداد بالا سفارش داشته باشد می توان این ابعاد را کمتر یا بیشتر نیز بافت. مانند ابعاد ۹۰*۹۰ سانتی متر یا ۷۰*۷۰ سانتی متر. ایننوع رومیزی را می تونا به صورت ست در کنار رانر و نیم رانر وعسلی ها عرضه کرد که فروش خوبی نیز خواهد داشت.  

مرکز خرید رومیزی ترمه در تهران

 

بزرگ ترین مرکز فروش ترمه های سنتی در ایران بازار تهران است که با تنوعی بالا از اناو عمدل ها و طرح های ترمه این محصول در آن جا عرضه می شود. فروشندگان و مغازه داران به صورت عمده و در تعداد بالا رومیزی ترمه را از تولیدی ها و کارخانه های موجود در شهر یزد خریداری نموده و به صورت تکی و خرده فروشی آن ها را در سطح شهر تهران به فروش می رسانند. 

ترمه ابریشم یزد نیز در تهران دارای نمایندگی فروش می باشد که افراد می توانند چه برای خرید تکی و چه برای خرید عمده به این نمایندگی و دفاتر فروش در تهران مراجعه کنند. البته برای خرید عمده بهترین گزینه خرید از تولیدی هاست که همواره با سود بیشتری همراه خواهد بود.

اغلب ترمه های عرضه شده در تهران و اصفهان و مشهد در شهر یزد تولید می شوند و به این شهر ها برای فروش ارسال می شوند. حتی ترمه یزد جهانی شده است و بازارهای  صادراتی نیز پیدا کرده است. رومیزی و پشتی و کیف ترمه بیشترین فروش صادراتی را دارند.

قیمت هر متر پارچه ترمه

تمام محصولات جانبی ترمه از پارچه آن به دست می آیند. پارچه ای بافته شده با روشی خاص که تارو پود پارچه در پشت آن کاملا مشخص است. در واقع بافت خاص ان است که ترمه را خاص کرده است. پارچه ای سنتی با ظرافتی بی نظیر که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. از این پارچه می توان انواع وسایل از کیف و جانماز گرفته تا روتختی و کوسن و روبالشتی و پشتی و غیره می توان دوخت. 

پارچه ابریشم در تراکم های مختلف و تعداد رنگ مشخص برای هر طرحی بافت می شود. وجود کارخانه و تولیدی زیاد ترمه در شهر یزد سبب شده که انواع پارچه های ترمه در تنوع بالا و با قیمت های مختلف تولید شود. قیمت ترمه ابریشم با ترمه پلی استر تفاوت بسیاری دارد. مشتری هنگام خرید باید نوع نخ ترمه را مشخص کند. پارچه ترمه از متری ۱۲ هزار تومان تا متری یک میلیون تومان بسته به ابریشم یا پلی استر بودن نخ آن قیمت گذاری می شود.

 

رومیزی ترمه چهارتکه
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید