مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید شمد نخی اعلا با قیمت مناسب از طریق سایت

خرید منسوجات سنتی

خرید شمد نخی اعلا با بهترین کیفیت از طریق مجموعه آران ترمه امکان پذیر شده است. شما عزیزان می توانید از طریق همین سایت انواع شمد و حوله سنتی یزدی را در طرح های متنوع خریدای نمایید.

شمد پارچه ای با لطافت بی نظیر و کاربردهای فراوان

شمد نخی

صنعت نساجی پر سابقه و درخشان یزد انواع محصولات شمد را با کاربردهای مختلف و کیفیت مثال زدنی عرضه کرده است. شمدها پارچه های نازک نخی (از جنس ابریشم طبیعی یا مصنوعی) هستند. هرچند شمدبافی در یزد با هیمن نام شناخت می شود اما ممکن است در خارج یزد با نام هایی غیر از آن عرضه شود اما کارکرد اصلی آنها همان رواندازهای سبکی و خنکی بوده است که در فصل تابستان استفاده می شده و از گزیدگی حشرات نیز جلوگیری می کرده است. حس لطافت بی نظیر این پارچه ها وجه متمایز آنها با دیگر منسوجات می باشد.

شهر جهانی یزد با توجه به تعدد و تنوع کارگاه های تولید کننده شمد در آن یکی از بهترین انتخاب ها و بازارهای هدف مشتریان خرده و عمده شمد برای خرید می باشد.

پیشرفت صنعت شمدبافی و محصلات متنوع

شمد نخی

اخیرا با توجه به استقبال عالی مشتریان، کارگاه های شمدبافی اقدام به تولید انواع مختلف شمدها در طرح ها، رنگ ها، اندازه ها و کاربردهای مختلف نموده اند و همین باعث طیف گسترده محصولات شده که حق انتخاب بالایی به مشتریان داده است و به همین جهت انواع شمدها را می توان به شرح زیر دسته بندی کرد:

کاربرد: روانداز، حوله ساحلی، حوله حمام، دستمال تنظیف، زیر انداز سفره ای یا مسافرتی، روتختی، تزیینی (رومیزی)

طرح ها: راه راه و چهارخانه

رنگ ها: بیش از ۱۰ رنگ

اندازه ها: …

ویژگی های و مزایای رقابتی شمد

شمد نخی

استفاده از نخ در شمدها باعث سبکی، لطافت، ثبات رنگ، طرحا و رنگ های زیبا و کاربردهای مختلف آنها باعث برتری این محصولات شده است. کیفیت بالای شمدها در مقایسه با نمونه های دیگر باعث رضایت صد درصدی مشتریان آنها شده است.

حس خوشایند استفاده از شمدها، رواندازی لطیف برای استراحت های تابستانه، زیبایی منحصر به فردی که به دکوراسیون خانه ها می دهد و کیفیت رنگ و تنوع طرح آنها هر هنردوست زیبا پسندی را به سمت خود جلب می کند.

آران ترمه سعی دارد با عرضه محصولات و منسوجات باکیفیت، متنوع در قیمت های رقابتی ضمن زنده نگه داشتن این کهن هنر ایرانی ، بصورت مستقیم و بدون واسطه و در مقیاس عمده و خرده این محصولات را از کارگاه های شمدبافی یزد به دست مشتریان هنر دوست ایرانی و خارجی برساند، با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره خرید خود را دریافت کنید. البته بسته به کیفیت در قیمت های مختلف عرضه می شوند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید