مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

آخرین قیمت پشتی ارزان ترمه یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروش انواع پشتی های سنتیکارایی انواع پشتی های سنتی یزدینحوه خرید و فروش عمده پشتی یزدی
خرید پشتی و کناره جدید

برای اطلاع از انواع قیمت پشتی ارزان ترمه می توانید از طریق کارشناسان فروش در سایت های تجاری ما ارتباط بگیرید. این سایت انواع پشتی های ترمه در کیفیت های متنوع و قیمت های مختلف رابه فروش می رساند.

قیمت پشتی ارزان

فروش انواع پشتی های سنتی

پشتی از آن وسایلی است که از قدیم مورد استفاده ایرانیان بوده و هنوز هم می توان آن را در خانه های ما مشاهده کرد. آنچه که امروز تغییر کرده طرح و رنگ پشتی ها و ابعاد آن است که در سایز ها و رنگ های مختلفی برای انواع سلیقه ها عرضه می شود.

بیشترین مناطقی که می توان گفت از پشتی استفاده می کنند برای مناطق مانند یزد و کرمان و مناطق عشایرنشین است. طرح هایی که برای تهیه و دوخت پشتی ها استفاده می شود بسیار متنوع است و بسته به منطقه ای که در آن زندگی می‌کنند مختلف می باشد.

البته علاوه بر ایران می‌توان گفت در کشورهای دیگر نیز از این وسیله استفاده می شود. برای همین صادرات این کالا می‌تواند ارزآوری بسیار خوبی داشته باشد. تا کنون ازسال انواع پشتی ها به کشورهای نظیر عراق و افغانستان و ترکیه و کشورهای اروپایی بوده.

قیمت پشتی ارزان

کارایی انواع پشتی های سنتی یزدی

پشتی ها را علاوه بر منازل می توان در محل های دیگری نیز استفاده کرد که زیبای خاص خود را دارند. چند مورد از موارد استفاده را در زیر بیان می کنیم:

  • مساجد و حسینیه ها
  • مناطق بوم گردی
  • رستوران و هتل های سنتی
  • خانه باغ‌ها

استفاده از پشتی در گوشه ای از فضا می تواند زیبایی بسیار خاصی را به ان مکان بدهد و افراد نیز با منظره زیباتری رو به و شوند.

نحوه خرید و فروش عمده پشتی یزدی

برای قیمت پشتی ارزان نیز می توانید انواع سایت های معتبر فروش ترمه را جستجو نمایید. چرا که سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.

ابعاد مختلفی از انواع پشتی سنتی ترمه تولید شده و به فروش می رسد. ابعاد استاندارد آن ۶۵*۷۰ است که ابعاد کوچک تر و بزرگ تر نیز بنا سفارش مشتری تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.

تولید و دوخت انواع پشتی سنتی ترمه در استان یزد صورت می‌گیرد که می‌توان کارگاه های کوچک و بزرگ زیادی را در این شهر مشاهده کرد. برای خرید عمده می توانید از طریق مجموعه آران ترمه با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشید تا خرید بسیار راحت و اینترنتی را انجام دهید. برای خرید حضوری نیز می توانید بعد از ارتباط با کارشناس فروش آدرس تولیدی و زمان حضور را مشخص نموده و برای خرید حضوری مراجعه کنید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید