مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزان ترین قیمت کیف آرایشی ترمه برای صادرات

آنچه در این مقاله میخوانید.....

کیف آرایشی ترمه مدل قایقیانواع کیف ترمه با بالاترین کیفیت
کیف آرایشی ترمه

خرید انواع کیف آرایشی ترمه در بازار به دلیل تنوع طرحی که پارچه های ترمه دارد، زیاد شده است. این نوع کیف سنتی به دلیل کاربرد خوبی که دارد خرید و استفاده آن در بین جوانان و خانم ها زیاد بوده و به همین دلیل انواع کوچک و بزرگ آن به فراوانی در کارگاه های دوخت انواع کیف ترمه تولید می شود.

کیف آرایشی ترمه

کیف آرایشی ترمه مدل قایقی

پرفروش ترین نوع کیف آرایشی همین نوع قایقی آن است که ابعاد آن حدود ۲۰ * ۱۰ سانتی متر است و به دلیل فضای مناسبی که برای آن تعبیه شده است با استقبال خوبی از طرف مغازه داران و عمده فروشان روبه رو شده است. افرادزایدی نیز با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز معتبر به صورت حضوریو غیر حضوری و از طریق اینترنت اقدام به خرید این نوع کیف سنتی زیبا می کنند.

انواع فراوانی از کیف ترمه در بازار موجود است مانند کیف دستی زنانه، کیف دانشجویی ترمه، کیف جامدادی ترمه، کیف دخترانه سای کوچک ترمه و غیره… .این نوع کیف ها هم جنس ابریشم دارند و هم پلی استر که با توجه به شرایط اقتصادی مردم ترجیح می دهند نوع ارزان تر آن را که همان پلی استر ترمه است خریداری کنند.

انواع کیف ترمه با بالاترین کیفیت

انواع کیف ترمه را با بالاترین کیفیت می توان در شهر جهانی و تاریخی یزد مشاهده نموده و یا طرح ها و رنگ های مختلف آن را خریداری کرد. چون یزد شهر ترمه است باالطبع محصولات تهیه شده از این پارچه نیز بسیار متفاوت است. محصولاتی مانند رومیزی ترمه، پشتی ترمه، کفش ترمه که می توان به راحتی ان را با کیف های ترمه ست کرد.

اگر تا کنون به یزد نرفته اید و یا امکان مسافرت به این شهر را ندارید سایت ها کار خرید غیرحضوری را برای شما فراهم کزرده اند و از طریق این سایت می توانید به صورت عمده و در تعداد بالا انواع کیف های سنتی ترمه را سفارش دهید.

خرید کیف ترمه با بالا ترین کیفیت آن موجب می‌شود که شما از آن بتوانید در مدت بسیار زیادی استفاده کنید کیفیت بالای این محصول موجب شده است که به مرور زمان این کیف پرز ندهد و از پارچه با کیفیت استفاده شده است این کیف قابلیت های بسیاری دارد سایز بزرگ آن را می‌ توانید در هنگام مسافرت و یا رفتن به کلاس ها آن کتاب سایز بزرگ قرار دهید وزن این کیف بسیار مناسب است و سایز آن استاندارد می باشد که موجب می شود دوش های شما اذیت نشود و احساس سنگینی نکند.

کیف آرایشی ترمه دارای یک زیب در وسط بوده که می توان به راحتی انواع لوازم خود را داخل آن نگه داری کرد و وزن زیادی هم ندارد و به خوبی در کیف های دستی نیز جا می شود.

این نوع کیف سنتی به دلیل موارد استفاده فراوان قابلیت صادرات را نیز دارد و به راحتی به کشورهای عراق و ترکیه صادر می شود. استفاده از پارچه ترمه مرغوب و دوخت باکیفیت و استفاده از ابزار خوب و مناسب مانند قفل و زیپ و یراق و مغزی، سبب شده مشتریان صادراتی نوع درجه یک آن را برای فروش صادراتی خود انتخاب کنند.

کیف آرایشی ترمه
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید