مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار عمده انواع پارچه جاجیم سنتی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پارچه جاجیم لمینت شدهقیمت انواع جاجیم سنتی
پارچه جاجیم سنتی

انواع پارچه جاجیم سنتی در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است که به دلیل نوع سنتی بودن آن می توان برای دوخت انواع وسایل و کالاهای سنتی مانند کیف و کفش سنتی و پشتی سنتی و همچنین رومبلی برای جلوگیری از چرک شدن آن استفاده کرد. امروزه کار بافت این پارچه با دستکاه صورت می گیرد که به دلیل ماشینی شدن بافت جاجیم می توان از طرح های متنوعی در نقشه این نوع پارچه استفاده کرد که خود سبب افزایش حجم فروش می شود.

پارچه جاجیم سنتی

پارچه جاجیم لمینت شده

پارچه جاجیم سنتی در دو نوع ساده و گلدار بافت می شود که برای هر کدام مشتریان و کاربردهای مختلفی وجود دارد. نخ پلی استنر یکی از پرکاربردترین نخ ها برای بافت این نوع پارچه است. تولیدکنندگان اغلب عرض هایی که برای این پارچه در نظر می گیرند ۲ متر است ولی بنا بر سفارش مشتری در متراژ بالا و برای کارهای تولیدی و کارگاهی می توان در عرض۳متر نیز بافت و به فروش رساند.

لمینت چییست؟ پارچه ای لمینت می شود که خواسته باشیم از آن برای دوخت وسایلی استفاده کنیم که دوام بالایی داشته باشد برای دوخت کیف و کوله پشتی و همچنین ساک های دستی و مسافرتی می توان انواع پارچه جاجیم سنتی را لمینت کرد. در واقع پشت پارچه را نوعی فوم چند ۲ تا ۳میل قرار میدهند و پشت کار می چسبانند تا محکم شده و برای دوخت کیف و سایر وسایل آماده شود.

قیمت انواع جاجیم سنتی

قیمت جاجیم ساده با جاجیم لمینت شده متفاوت است. چرا که جاجیم لمینت شده علاوه بر پارچه ساده عملیات دیگری همراه با استفاده از وسایل دیگر رویآن انجام شده که خود آن هزینه برده است. تولیدی های کیف می توانند پارچه خام جاجیم را خود از تولیدی خریداری نموده و کار لمینت را پشت پارچه انجام دهند و یا اینکه پارچه را به صورت لمینت شده خریداری نمایند.

پارچه جاجیم با عرض ۲متر از حدود متری ۱۶هزار تومن به بالا قیمت دارد که بسته به تراکم بافت پارچه قیمت آن متفاوت است. رنگ بندی و طرح های پارچه جاجیم امروزه در اثر بافت ماشینی بسیار متنوع شده است و سلیقه های مختلف می توانند این نوع پارچه را خریداری کنند.

بیشترین استفاده ای که از این نوع پارچه سنتی می شود برای زیر سفرهف روفرشی، رومبلی و دوخت انواع کیف و کفش سنتی است. کوله پشتی های جاجیم امروزه در بین جوانان طرفدار پیدا کرده است و برای کوه و مسافرت وسیله ای مناسب و زیبا هستند.

برای خرید عمده و طاقه ای انواع پارچهخ های جاجیم سنتی یزد از طریق این مجموعه در ارتباط باشید تاا بتوانید پارچه هایی باکیفیت و قیمت مناسب را خریداری نمایید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید