مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش محصولات ترمه یزد در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

فروش ترمه یزدترمه سنتی یزدشناخت محصولات ترمه یزدفروش محصولات ترمهپارچه ترمه ارزانقیمت پارچه ترمه اصلنمایندگی ترمه رضایی در تهرانفروش محصولات ترمه از  طریق نمایندگی
فروش محصولات ترمه

نمایندگی فروش محصولات ترمه یزد در تهران با عرضه ترمه های باکیفیت و مرغوب در طرح و رنگ زیبا و سنتی با مناسب ترین قیمت. برای خرید ترمه در تهران از طریق این سایت اقدام کنید.

فروش ترمه یزد

ترمه سنتی یزد

ترمه پارچه ای بافته شده با الیاف ابریشم است که همیشه طرفداران خاصی را به سمت خود جذب کرده است. خرید و فروش آن بیشتردر استان یزد توسط خود اهالی ان برای مصرف شخصیو یا سوغات بردن برای اقوام صورت می گیردو. البته این شهر به دلیل تاریخی و سنتی بودن گردشگر و توریستهای فراوانی نیز دارد که همین سبب فروش بالای این نوع پارچه و محصولاتش شده است.

یکی از اصلی ترین دلایل سنتی بودن ترمه وجود نقش بته جقه در آن است که از حدود چهارصد سال پیش تا کنون چه توسط بافندگان دستی و چه دستگاه های ماشینی در انواع ترمه ها بافت می شود.

افرادی که به شهر یزد سفر می کنند و آثار باستانی و مکان های تاریخی این شهر را می بینند، به دنبال محصولات و صنایع سنتی و دستی این شهر از جمله ترمه هم هستند.

 

شناخت محصولات ترمه یزد

برای خرید محصولات ترمه مرغوب و باکیفیت یزد ابتدا مدل های آن را برایتان شرح می دهیم تا در خرید عمده انواع آن راحت تر باشید. در گذشته تنها محصولی که از پارچه ترمه تولید می شور رومیزی مربع ترمه بود که همان رومیزی در طرح و رنگ محدودی بافته و عرضه می شود. اما امروزه تولیدکنندگان علاوه بر رومیزی مربع که یزدی ها به آن بقچه می گویند، محصولات دیگری نیز تولید نموده و به فروش می رسانند:

  • مانتو و سارافون ترمه
  • کیف و کفش ترمه
  • صندوقچه ترمه
  • روبالشتی و کوسن ترمه
  • ست پذیرایی ترمه

هر کدام از این محصولات ترمه در طرح ها و رنگ بندی متنوع و مناسب با سلیقه خریداران و تاجران تولید شده و به فروش می رسد.

فروش محصولات ترمه

پارچه ترمه ارزان

آیا نوع ارزان پارچه ترمه را می شناسید؟ آیا علاوه بر ابریشم که نوع گران بها و نفیس ترمه یزد است. نوع دیگری وجود دارد که ارزان باشد و قابل دسترس برای همگان باشد؟

چندین سال است که علاوه بر نخ ابریشم تولیدکنندگان و بافندگان از نخ دیگری به نام پلی استر هم برای بافت پارچه ترمه بهره می برند. همین امر سبب ارزان شدن این پارچه شده است. پلی استر الیافیاست که در صنعت نساجی به فراوانی وجود دارد و برای بافت انواع موارد زیر از آن استفاده می شود.

  • لباس
  • جوراب
  • فرش
  • و غیره

هم اکنون ارزان ترین نوع ترمه همین ترمه های بافته شده از الیاف پلی استر است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که بعضی از انوع ترمه های پلی استر نیز مانند ترمه ابریشم گران است. حال دلیل این امر چیست؟

  • تراکم ترمه بافته شده بسیار بالاست.
  • تعداد رنگ پارچه ترمه زیاد است مانند ترمه پلی استر ۱۲ رنگ.
  • نوع دوخت رومیزی ترمه پلی استر با کیفیت و ممتاز است.
  • نوع مغزی دوزی و آستر کشی ترمه پلی استر در کیفیت آن مهم است.

کم ترین قیمتی که برای یک رومیزی ترمه پلی استر در بازار وجود دارد حدود ۶۰ هزار تومان است. همین نوع ترمه اگر بافت باکیفیت و مرغوبی داشته باشد، به مراتب گران تر خواهد شد.

افرادی که به دنبال خرید ترمه برای سوغات هستند و یا قصد خرید عمده برای فروش خانگی دارند، این نوع ترمه بسیار گزینه مناسبی خواهد بود.

قیمت پارچه ترمه اصل

آیا قیمت پارچه ترمه اصل را می دانید؟ ترمه اصل چه نوع ترمه ایست؟ ترمه ای که با دست بافته شده یا ترمه ای که جنس ابریشم دارد حتی اگر با دستگاه ماشینی بافت شده باشد؟ و سوال دیگری که برای خریداران پیش می آید این است که آیا هنوز هم ترمه دست بافت به عنوان ترمه اصل وجود دارد؟

  • ترمه ای که امروزه با نخ و الیاف ابریشم بافته شود را ترمه اصل می گویند.
  • دیگر پارچه ترمه با دست بافته نمی شود و به نوعی این نوع صنعت دست به دلیل گران بودن و  زمانبر بودن منسوخ شده
  • ترمه ابریشم ماشینی نیز نوعی ترمه اصل به حساب می آید.
  • آنچه در ترمه اصل مهم است، ابریشم بودن الیاف پارچه می باشد.
  • اگر به دنبال خرید ترمه اصل هستید، موقع خرید ترمه از مغازه دار حتما جنی ترمه را سوال کنید و از ابریشم بودن آن مطمئن شوید.

برای قیمت گذاری روی ترمه اصل فاکتور فراوانی وجود دارد. مهم ترین آن تراکم بافت ترمه است. چرا ه ترمه ای که تراکم بافت کمتری دارد قیمتش نیز پایین تر از ترمه تراکم بالا است.

به صورت معمول رومیزی ترمه با ابعاد یک در یک متر مربع و بافته شده از نخ ابریشم با تراکم بافت ۱۵۰ و ۵ رنگ حدود ۱۵۰ هزار تومان به بالا می باشد.

هم اکنون برندهای معتبر ترمه بافی در ایران فقط بافت ترمه های ابریشم دارند و مشتریان آنان نیز

نمایندگی ترمه رضایی در تهران

یکی از برندهای معروف ترمه در ایران ترمه رضایی است که سابقه درخشانی در بافت و عرضه رومیزی و پارچه ترمه دارد. این شرکت نمایندگی های فراوانی هم در سطح کشور پذیرفته است تا مشتریان به راحتی و بدون نیاز به حضور در شهر یزد بتوانند ترمه مورد نیازخود را سفارش دهند.

ترمه رضایی توانسته با عرضه طرح های بی نظیر و تنوع در رنگ و همچنین کیفیت بالا از این محصول، مشتریان خارجی و صادراتی نیز داشته باشد و این هنر سنتی و زیبا را به مردمان دیگر کشور ها نیز بشناساند.

خرید از این شرکت سبب آسودگی خاطر مشتریان در خرید ترمه اصل می شود، چرا که تولید ترمه های ابریشمی و اصیل و فروش آن در نمایندگی های ترمه رضایی در سراسر کشور صورت می گیرد.

نمایندگی ترمه رضایی در تهران نیز شعبه هایی دارد که افراد می توانند با مراجعه به این شعبه ها و دیدن بهترین و زیباترین طرح ها مجموعه ای نفیس از انواع محصولات ترمه را خریداری کنند.

فروش محصولات ترمه از  طریق نمایندگی

در استان یزد تولیدی های ترمه زیادی وجود دارند که هر کدام ممکن است در خود این شهر مغازه ای برای فروش داشته باشند. بعضی از تولیدی ها هم هیچ نمایندگی فروشی ندارند و فقط به سایر مغازه ها در شهر یزد و یا سایر استان ها تولیدات خود را می فروشند.

خرید از نمایندگی تولیدی بسیار بهتر است زیرا که از آنجایی که اغلب کارگاه ها و کارخانه ها خارج از شهر و در شهرک صنعتی هستند، دیگر نیازی نیست تا خود کارخانه یا کارگاه  تولیدی رفت.

اگر قصد خرید عمده محصولات ترمه یزد در تهران دارید از طریق این سایت می توانید با ما در ارتباط باشید و بهترین و مرغوب ترین محصولات ترمه را از ما خریداری کنید.

فروش محصولات ترمه

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید