مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت رومیزی ترمه یزد

قیمت رومیزی ترمه

رومیزی ترمه یزد دارای کیفیت های متنوعی است چراکه با نخ های مختلف پلی استر و ابریشم بافته میشود و می توان ازآن برای انواع میزها استفاده کرد.

رومیزی ترمه یزد در حقیقت محصولی سنتی است که علاقمندان به کالاهای کلاسیک و سنتی را به سمت خود کشانده و همیشه خرید این محصول برای آنان جذاب و خاص بوده است.

استفاده از رومیزی ترمه برای انواع میزها در سال های اخیر بیشتر شده و افراد دوست دارند حداقل یک مدل از این رومیزی را در خانه خود داشته باشند چرا که رومیزی ترمه نشان از سنت و اصالت را به همراه دارد.

قیمت رومیزی ترمه یزد

مشخصات رومیزی ترمه یزد

رومیزی ترمه یزد تنها به یک مدل و سایزمحدود نمیشود و انواع مختلفی از میزهای خانگی ئ اداری می توانندبرای زیباترشدن میزهای خود از این نوع رومیزی زیبا استفاده کنند. در زید نمونه هایی از سایزهای رومیزی ترمه را آورده ایم:

  • رومیزی ۵۰ در ۵۰ سانت ترمه
  • رومیزی ۱۰۰ در ۱۰۰ سانت ترمه
  • رومیزی ۱۰۰در ۱۵۰ سانت ترمه
  • رومیزی گرد ترمه
  • رومیزی بیضی ترمه

ازدیگر ویژگی های این محصول آن است که افراد با مراجعهبه فروشگاه هایترمه فروشی میتوانند انواع مختلفیازاین رومیزیرا در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده نموده و بنابر نیاز و سلیقه خود ان را خریداری کنند.

خرید رومیزی ترمه یزد

قیمت رومیزی ترمه یزد

هنگام خرید رومیزی ترمه باید در وهله اول به جنس آن توجه نمود، چرا که در دو نوع پلی استر و ابریشم در بازار موجود است که هر کدام دارای قیبمت های مختلفی هستند. برای خرید رومیزی با کیفیت باید نوع ابریشمی آن را خرید هرچند قیمت بالاتری دارد ولی دوام و ماندگاری بیشتری می تواند داشته باشد.

نوع دوخت و استفاده از مواد باکیفیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است چزا که اگر به خبی پارچه ترمه و آستری آن به هم دوخت نشده باشد بعد از مدتی از هم جدا شده و زحمت دوخت دوباره ان را برای مصرف کننده فراهم میکند.

طرح و رنگ زیاد این نوع رومیزی از ویژگی های مثبت ان است که دست خریدار را در انتخاب باز گذاشته است.

قیمت رومیزی ترمه یزد

قیمت رومیزی ترمه یزد + خرید و فروش

خرید و فروش رومیزی ترمه به دلیل طرح و رنگ زیبای آن رونق خوبی دارد و قیمت آن در دی ماه ۱۴۰۱ بین ۳۰۰هزار تا ۱میلیون تومان متعیر است. همان طور که می‌ دانید عوامل مختلفی در تعیین قیمت این رومیزی های زیبا تاثیر گذار هستند که یکی از مهمترین آن ها جنس پارچه مورد استفاده می باشد.دیگری  تعداد نخ ابریشم به کار رفته دربافت ان است که در قیمت نهایی رومیزی ها تاثیر مستقیم دارد.

اگر می خواهید انواع رومیزیهایترمه را در طرح و رنگ متنوع و به تعداد بالا سفارش دهید فقط کافی است با شماره زیر تماس گرفته تا مشاوران فروش ما در اولین فرصت کاتالوگ محصول و لیست قیمت رومیزی ترمه یزد را برایتان ارسال کنند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید