مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش فوق العاده رومیزی سنتی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

رومیزی سنتی ترمهترمه رومیزیرومیزی ترمه سنتیقیمت پارچه ترمه متریقیمت رومیزی ترمه حسینی یزدرومیزی ترمه سنتیطرح های رومیزی سنتی ترمهرومیزی سنتی ترمهجنس رومیزی سنتی ترمه چیست؟
رومیزی ترمه اصل

فروش های فوق العاده معمولا همراه تخفیف های خوبی را به همراه دارد ، چیزی که اغلب مردم به دنبال آن هستند و از خرید کالای تخفیف دار لذت می برند. اگر قصد خرید رومیزی سنتی ترمه دارید، مجموعه ما با برگزاری فروش فوق العاده خود این امکان را برای شما تاجران و مشتریان عمده فراهم کرده است تا بتوانید محصولات ترمه خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

رومیزی سنتی ترمه

ترمه رومیزی

برای خرید رومیزی گزینه های فراوانی وجود دارد که خانم خانه بنا بر سلیقه خود و نظر اهل خانه ان را تهیه نموه و استفاده می کند. رومیزیها هر کدام سایز و شکل متنوعی دارند و یکی از راحت ترین راه های سفارش و خرید رومیزی با استفاده از سایت های اینترنتی است . هزاران طرح و رنگ از مدل رومیزی وجود دارد.

از جمله طرح های سنتی برای رومیزی نوع ترمه است که به دلیل نقش ترنج و گل های بته جقه از قدیم مورد توجه ایرانیان بوده است.

ترمه رومیزی از بین دیگر محصولات فروش بیشتری داشته و به همین دلیل تولیدکنندگان اغلب در پی دوخت انواع متنوعی از این مدل ترمه هستند.

بیشترین رنگی که برای ترمه رومیزی فروش دارد و مورد علاقه مشتریان ترمه است را نام می بریم:

  • ترمه فیروزه ای
  • ترمه سرمه ای
  • ترمه آبی کاربنی
  • ترمه زرشکی

استفاده از رنگ های دل نشین و مکمل در طرح ها و نقش های یک رومیزی ترمه سبب جلب نظر بیشتر خریدار شده و او را به خرید راغب می کند.

از دیگر مدل های رومیزی که اغلب برای استفاده روی اپن  آشپزخانه و یا میزناهارخوری کاربرد دارد رانر ترمه است. رانر مستطیل شکل است و فقط وسط میز یا اپن آشپزخانه را می گیرد.

رومیزی ترمه سنتی

قیمت پارچه ترمه متری

خرید پارچه ترمه متری با قیمت مناسب از دغدغه های تاجران و بنکداران حوزه ترمه می باشد.  چرا که به دلیل حجم انبوه و تناژ بالای محصولات ترمه خرید ارزان تر و در عین حال باکیفیت سبب فروش و سودآوری بیشتر برای آنان خواهد شد.

در پارچه ترمه متری نکته هایی وجود دارد هو هنگام بافت و هم هنگاه فروش که در زیر به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • ترمه متری ساده ترین نوع ترمه است که فقط یک مدل طرح بته داخل پارچه به صورت تکراری بافته می شود. طاقه های ترمه متری بنابر نظر مشتری عمده اغلب ۲۰ متر و یا ۳۰ متری  هستند .
  • بافت پارچه ترمه متری توسط دستگاه های نیمه صنعتی صورت می گیرد. هر دستگاهی بنا بر تنظیمات صورت گرفته بر روی آن روزانه ۳۰ تا ۷۰ متر پارچه ترمه می بافد.
  • قیمت گذاری روی پارچه ترمه به دلیل تنوع بالای طرح ها و تعداد رنگ های به کار رفته در آن دشوار است. پارچه ۵ رنگ با پارچه ۸ رنگ در تراکم تفاوت خواهد داشت. به همین دلیل در قیمت نیز متفاوت خواهد بود.
  • طرح های پارچه ترمه به گونه ایست که هم دارای بته های بزرگ است و بته های ریز و کوچک. هر کدام از این طرح ها دارای مشتریان خاص خود است. چرا که هر کدام برای مصارف مختص خود آن را خریداری می کنند.
  • از معروف ترین طرح پارچه ترمه متری می توان به طرح ترنج، مینیاتور، بختیاری، تبریزی و بته جقه اشاره کرد.

قیمت پارچه ترمه متری با توجه به مطالب ذکر شده در بالا بسیار متنوع است. برای اطلاع دقیق تر از قیمت این نوع پارچه می توانید با شماره ۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ تماس حاصل فرمایید.

رومیزی ترمه سنتی

قیمت رومیزی ترمه حسینی یزد

اگر کمی با ترمه و شهر تاریخی یزد آشنا باشید و این محصول سنتی را بشناسید، حتما برند ترمه حسینی را شنیده اید. شرکتی بزرگ و معروف در طراحی و تولید انواع رومیزی های ترمه با سابقه نیم قرن تجربه در این امر.

ترمه حسینی یکی از تولیدکنندگان ترمه ابریشم اصل با بهترین کیفیت و قیمت مناسب است. این شرکت توانسته علاوه بر فروش در استان یزد از طریق نمایندگی ها و حضور در دیگر شهرهای کشور، از طریق اینترنت و سایت فروشگاهی نیز مشتریان فراوانی به سمت خود جذب کند.

اغلب خریداران این نوع محصول از ترمه حسینی برای راحتی و سرعت بخشیدن در خرید خود بدون حضور در مغازه یا نمایندگی های ترمه حسینی، از طریق سایت ترمه حسینی اقدام به خرید می کنند.

ترمه حسینی به دلیل طرح های بی نظیر خود در انواع رومیزی توانسته نظر مشتریان و افراد زیادی را برای خرید ترمه به سمت خود جلب کند. از جمله طرح های پرفروش ترمه حسینی عبارت است از:

  • طرح شاهکار
  • طرح پانیذ
  • طرح صنم
  • طرح سپنتا
  • طرح شاه عباسی

این شرکت علاوه بر رومیزی ترمه پارچه ترمه نیز تولید و عرضه می کند ه می توان با خرید پارچه ترمه برند حسینی انواع محصوبلات ترمه از جمله روتختی و پشتی ترمه و نیز روبالشتی ترمه را دوخت و از این پارچه سنتی استفاده کرد.

رومیزی ترمه سنتی

طرح های رومیزی سنتی ترمه

از مهم ترین چیزی که در ترمه وجود دارد و سبب خرید آن توسط مشتری می شود، طرح های متنوع ترمه است. چرا که هر طرحی که بافته می شود تعدادس افراد دلبسته آن شده و برای خرید آن اقدام می کنند. برخی طرح ها ریز اند و برخی دیگر درشت و هر کدام مناسب سلیقه ایست برای خرید.

طرح هایی که ترمه بافان گذشته برای ایجاد نقش بر روی پارچه ترمه به کار می بردند، هنوز هم بر روی ترمه های ماشینی خود نمایی می کند. زیرا که اصالت ترمه به همین طرح ها و نقش های قدیمی است که به آن جان می دهد.

طرح های جدید مانند طرح خشتی با اینه از طرح های بافته شده توسط ماشین و دستگاه است ولی به دلیل وجود نقش بته جقه و پرندگاه زیبا بسیار دل نواز بوده فروش زیادی  در بین رومیزی های ترمه دارد.

رومیزی ترمه با بته جقه و نقش سرو زیبایی که در میان گل های ریز ترنج خودنمایی می کند، بافته می شود و همه این طرح ها نماد اصالت و کهن بودن این هنر دست است.

هنری که پیشنیان ما با هر نقشی که بر پارچه می بافتند، زیبایی و اصالت را برای ما به جای می گذاشتند. طرح های سنتی ترمه نشان از قدمت دارد.

رومیزی سنتی ترمه

رومیزی سنتی ترمه

جنس رومیزی سنتی ترمه چیست؟

چون ترمه های قدیم با دست بافته می شد و دستگاهی به نام ژاکارد یک دستگاه ابتدایی و سنتی بود برای بافت ترمه از نخ ابریشم طبیعی استفاده می شود.

اما با گذشت زمان و ماشینی شدن  دستگاه های بافت ترمه، نخ ها هم تغییر پیدا کرد و اکنون از نخ ابریشم مصنوعی برای این کار استفاده می شود.

نوعی دیگر هم از نخ هست که جایگزین نخ پنبه شده است و قیمت  ترمه را بسیار پایین آورده است جنس آن پلی استر است و امروزه در اغلب تولیدی ها از این نخ استفاده می شود. به دلیل فروش بیشتر و استقبال زیاد مردم از این جنس نخ ترمه.

اکنون که انواع نخ ترمه را شناختید، بهتر است با کیفیت این نخ ها هم آشنا شوید:

رومیزی سنتی ترمه

  1. کیفیت نخ ابریشم طبیعی: بهترین و مرغوب ترین نخ ها برای بافت ترمه همین نخ است .امروزه معدود افرادی هستند که برای بافت ترمه از این نخ استفاده می کنند و چون با دست می بافند شاید ماه ها بافت یک رومیزی سنتی ترمه به طول می انجامد.
  2. کیفیت نخ ابریشم مصنوعی: امروزه این نوع نخ جایگزین نخ ابریشم طبیعی شده است و پون الیاف گیاهی است جایگزین خوبی هم بوده و توانسته اصالت و زیبایی ترمه را حفظ کند.
  3. کیفیت نخ پلی استر: این نخ کیفیت و همچنین قیمت کمتری نسبت به دو نخ قبلی دارد. به دلیل گران شدن ابریشم مردم اغلب به این نوع ترمه رو آورده اند.

رومیزی سنتی ترمه

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان رومیزی سنتی ترمه در استان یزد است که انواع رومیزیها را با انواع نخ های نام برده به فروش می رساند. برای خرید عمده محصولات سنتی ترمه با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید