مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه پشتی ترمه شاهنشین یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید و عرضه پشتی سنتی در سطح کشورمعرفی ست شاهنشین ترمه طرح افشارانواع طرح های پشتی ترمه شاهنشین کدام است؟
ست پشتی و کناره

پشتی ترمه شاهنشین محصولی سنتی و بسیار زیبا و خاص است.ست های شاه نشین هفت تکه نظر هر بیننده ای را جلب می کند. چرا که با خرید و گذاشتن ان در قسمتی از فضای خانه می توان محیطی سنتی و آرام را به خانه هدیه کرد. از طریق این مجموعه می توانید تنوعی فراوان از انواع پشتی های سنتی یزد را از طریق واتساپ مشاهده نموده و برای خرید شاه نشین به صورت پارچه خام برای تولیدی خود و یا به صورت آماده سفارش دهید.

تولید و عرضه پشتی سنتی در سطح کشور

پشتی ترمه شاهنشین

در سطح کشور تولیدی های فراوانی هستند که به کار دوخت تشک و بالشت و لحاف سنتی و حتی پشتی مشغولند و با خرید پارچه های خام محصول اماده شده و پر شده با پنبه یا پرز پتو را در معرض فروش قرار می دهند. پارچه های پشتی شاهنشین به صورت قابدار و ساده بافت می شوند که دارای تنوعی از طرح و رنگ هستند. در مناطقی از ایران از پارچه ترمه برای دوخت نازبالشت و بالشت گرد استفاده می کنند تا در فضای پذیرایی خود از آن ها استفاده کنند. ابعاد نازبالشت ۵۰*۷۰ است و ابعاد باشت گرد یا لوله ای در حدود ۱۰۰*۵۰ است. در واقع برای عرضه بهتر و بیشتر این محصول انواع سایزهای کوچک وبزرگ پشتی ترمه تولید و عرضه می شود. چرا که محل های استفاده هر کدام از ان ها ممکن است متفاوت باشد. از خانه گرفته تا مسجد و هتل و رستوران باغ و غیره…

معرفی ست شاهنشین ترمه طرح افشار

یکی از طرح های پرفروش شاهنشین که به دلیل کیفیت بالا و تراکم زیاد ماندگاری بسیار خوبی هم دارد، پارچه ترمه طرح افشار است. این طرح ۷ رنگ تار داشته و در ترکیب رنگ زیبا و دلنواز بافته شده و برای دوخت پشتی و ست شاه نشین به کارگاه های تولید و دوخت پشتی ترمه سنتی ارائه می شود.

توضیحات تکمیلی:

  • نام: سرویس شاهنشین افشار
  • تعداد: ۷ تکه
  • رنگ: زمینه آبی، قرمز، سبز، سبزابی، فیروزه ای،، زرشکی، سرمه ای،کرم
  • تارورپود: ۷رنگ تار و تراکم۱۸۰

معرفی تعداد اجزای شاهنشین افشار

  • یک عدد تشک به ابعاد ۲۰۰*۷۵سانتی متر
  • دو عدد پشتی ترمه به ابعاد ۶۰*۸۰
  • دو عدد بالش گرد به ابعاد۶۰*۳۵
  • دو عدد مثلثی ۶۰*۴۰

انواع طرح های پشتی ترمه شاهنشین کدام است؟

پشتی های سنتی ترمه در قدیم فقط یک طرح بته جقه داشتند که دارای رنگبندی بود. در واقع یک طرح ترمه بافته میشد و برای تنوع در رنگ های مختلف قهوه ای و کرم و آبی و غیره به بازار عرضه می شد. امروزه با پیشرفت صنعت طراحی و تنوع در پارچه های ترمه پشتی ها نیز تنوع پیدا کردند و اغلب به صورت طرح های متنوع قابدار که مانند فرش است تولید و عرضه می شوند. طرح هایی مانند طوبی، سالار، افشار، نیلوفر، چهل ستون، بختیاری، زندیه و بسیاری دیگر طرح های سنتی ترمه هستند که برای دوخت پشتی نیز به کار می رود.

یکی از حس های خوب زندگی همراه کردن پشتی های شاه نشین در دکور رویایی منزل و هتل و رستوران باغ های سنتی جهت ایجاد فضای دوستانه و گرم و صمیمی و عاشقانه می باشد.  ست پشتی  شاه نشین از پرکاربردترین محصولات ترمه است. در گذشته های دور که هنوز مبلمان در دکوراسیون منازل جای نگرفته بود، استفاده از ست های پشتی برای زیبایی چیدمان و راحتی نشیمن کاربرد فراوان داشته است.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید