مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازرگانی انواع پارچه ترمه یزدی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تراکم و کیفیت پارچه ترمه یزدی صادرات انواع پارچه ترمه ابریشم و پلی استر
کیف ترمه ای

ترمه یزدی یکی از بهترین و زیباترین صنایع دستی ایران محسوب می شود. برای بافت این پارچه زیبا از الیاف ابریشم طبیعی استفاده می‌شد و بقچه های با دست می بافتند اما امروزه برای بافت پارچه های ترمه از ابریشم مصنوعی ویسکوز استفاده می شود این نوع پارچه نیز مرغوبیت و کیفیت خوبی داشته و در دوخت انواع محصولات ترم به کار می رود. محصولاتی مانند رومیزی ترمه کیف و کفش ترمه روتختی ترمه و غیره.

ترمه یزدی

تراکم و کیفیت پارچه ترمه یزدی

ترمه یزدی

پارچه های ترمه دارای درجه بندی هستند تراکم بالا و تراکم پایین پارچه های تراکم بالا اغلب مرغوبیت بسیار خوبی دارد در واقع تراکم بالا یعنی تعداد رنگ پارچه زیاد است بافت پارچه بسیار ظریف بوده و درخشندگی بیشتری دارد امروزه در اغلب کارخانه ها برای بافت ترمه یزدی از نخی با نام پلی استر استفاده میشود که خود دارای تراکم های مختلف و تعداد رنگ متنوع است که می تواند کیفیت خوبی هم داشته باشد البته ترمه اصل یزدی همان ابریشم است.

تشخیص اصل بودن ترمه یزدی کاری بسیار دشوار است و برای خرید این نوع ترمه اصل باید از مراکز معتبر و نمایندگی های فروش ترمه یزد خرید کرد. کیفیت دوخت بالا طرح های متنوع و زیبا از دیگر عوامل موثر بر مرغوبیت ترمه است.

تولید کنندگان از تراکم های متنوعی برای بافت پارچه ترمه استفاده می‌کند از تراکم ۹۰ تا تراکم ۲۷۰ هرچه تراکم پارچه بیشتر باشد کیفیت و درجه بالاتری نیز خواهد داشت و این پارچه دوام بیشتری دارد. پارچه های ترمه اغلب چهار رنگ شش رنگ و هشت رنگ بوده و هر کدام زیبایی منحصر به فردی دارد.

صادرات انواع پارچه ترمه ابریشم و پلی استر

ترمه یزدی

ترمه یزدی به دلیل کیفیت بالا و زیبایی کم نظیر از محصولات پرطرفدار صادراتی محسوب می شود تولید کنندگان معتبر و بسیاری در منطقه یزد در زمینه تولید و بافت پارچه ترمه با کیفیت و مرغوب فعالیت دارند. از کشورهایی که بازار هدف برای پارچه ترمه هستند می توان به ترکیه و عراق و کشورهای اروپایی اشاره کرد.

هم از پارچه ابریشم و هم پارچه پلی استر ترمه برای صادرات به دیگر کشورها استفاده می شود چرا که برخی از تاجران از پارچه های ارزان تر برای صادرات بیشتر استفاده می کنند و کشورهایی مانند عراق بیشتر تمایل به خرید پارچه ترمه پلی استر دارند. کشورهای اروپایی نیز یکی از مقصدهای ترمه ابریشم درجه یک یزد است.

صادرات پارچه ترمه توسط شرکت های وارداتی و صادراتی انجام می‌شود این شرکت ها نمونه های مد نظر را در رنگها و طرحهای متنوع به بازار خارجی ارسال می کنند و به این صورت به مشتری های خارجی اجازه می‌دهند که محصول سنتی و نفیس ایران را در طرح های خاص و رنگ های متنوع خریدار باشند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید