مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم لحاف ترمه یزدبا بهترین کیفیت دوخت

قیمت ترمه یزد

فروش مستقیم لحاف ترمه یزد از طریق مجموعه آران ترمه امکان پذیر شده است. شما مشتریان عزیز میتوانید از طریق مارشناسان فروش ما خرید خود را انجام دهید.

لحاف ترمه، جلوه زیبایی در سرویس خواب

لحاف ها روانداز هایی هستند که نقش پتو را ایفا می کنند، درون آنها از پنبه یا الیاف مصتوعی پر می شوند و بدلیل سنگینی و کیفیت بالایی که دارند بسیار مورد اقبال خانواده ها در قدیم و امروزه بوده است.در خانواده های سنتی از لحاف ها هم به عنوان روانداز زمستانه و هم به عنوان روانداز کرسی ها استفاده می  شدند و طرح و نقش های سنتی آنها هم جدای از کاراایی شان زیبایی را برای خانه ها به ارمغان می اوردند.

لحاف ترمه در ابعادی حدود ۲متردر ۲متر از پارچه ترمه تولید می شود و با پارچه های مخمل یا کتانی که به دورتادور آن اضافه می شود به ابعاد ۳ متر در ۳ متر می رسد، دارای پارچه آستری است و درون آن با پنبه های طبیعی و یا الیاف طبیعی پر می شوند که مجموعا وزن آنها به بیش از ۳ کیلو می رسد.

 

کاربردهای مختلف و تنوع طرح و رنگ و انداز در لحاف های ترمه

کارگاه های تولید لحاف ترمه که از مجموعه تولدی های محصولات ترمه می باشند با استفاده از طیف وسیع و متنوعی از پارچه های ترمه ابریشمی و یا پلی استر امکان تولید لحاف ها در انواع طرح و رنگ و اندازه را با استفاده از بالاترین کیفیت در مواد اولیه و فرایند تولید را دارند و البته به سفارش مشتری می توان جزییات را تغییر داد و یا حتی پارچه ترمه رویه لحاف را بصورت جداگانه و در اندازه دلخواه به متقاضیان تحویل داد.

کاربرد های لحاف ترمه متنوع هستند. در اکثر موارد به عنوان روانداز برای سرویس خواب مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت هماهنگ کردن و تولید برای روانداز، رو بالشتی، روتختی و … را دارند. بعضا از لحاف ترمه برای استفاده بر روی کرسی ها استفاده می کنند و بعضی نیز برای زیبایی و دکوراسیون منازل از این پارچه های زیبا و خاطرخ انگیر بهره می برند.

 

تنوع کالا، مشاوره تخصصی خرید و پشتیبانی و تضمین خرید لحاف ترمه

مجموعه تولید و عرضه عمده محصولات آران ترمه، به عنوان یکی از کارگاه های تولیدی انواع کالاهای سنتی ترمه اعم از لحاف ترمه، رومیزی و روتختی، کیف، سویس های شاه نشین، پشتی، پارچه خام و … مفتخر است با استفاده از هنر طراحان خیاطان متخصص این حوزه و بهره گیری تلفیقی از سنت و مدرنیته تنوعی از این محصولات را در رنگ و طرح و قیمت عرضه نماید. مشاوره تخصصی قبل از خرید این مجموعه را امتحان کنید و از شرایط لحاف های زیبا و با کیفیت ترمکه که دارای تضمین در خرید هستند با خبر شوید و بصورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت نمایید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید