مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پارچه جاجیم یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

شناخت انواع پارچه جاجیم یزدروش خرید ارزان ترین پارچه جاجیم یزد
پارچه جاجیم سنتی

پارچه های سنتی مثل پارچه جاجیم یزد امروزه برای انواع مصارف گوناگون مورد استفاده تولیدکنندگان و کارگاه های تولیدی قرار می گیرد. روش بافت جاجیم تغییر کرده است ولی می توان گفت که برای دوخت انواع وسایل و حتی پوشاک استفاده می شود.

خرید عمده ای پارچه هم برای تولیدکننده و هم برای فروشندگان و تاجران همیشه سود بیشتری در بر داشته چرا که فروشنده می تواند با خرید عمده ای و فروش متری وتک پارچه سود بیشتری کند. تولید کننده نیزبا بافت پارچه بیشتر و صرف همان هزینه می تواند جنس و کالای خود را در بازار پخش نموده و فروشندگان بیشتری را با تولیدات و برند خود آشنا کند که همین امر سبب تولید و فروش بیشتر برای تولیدکننده خواهد شد.

پارچه جاجیم یزد

شناخت انواع پارچه جاجیم یزد

پارچه جاجیم

مانند هر پارچه دیگری جاجیم نیز دارای انواع مختلفی است که برای موارد معینی استفاده می شود. در گذشته شاید جاجیم فقط برای نشستن و به عنوان زیرانداز استفاده می شد. اما با تغییر روش بافت و ماشینی شدن دستگاه های بافت جاجیم این نوع پارچه دارای طرح و رنگ متنوعی نیز شده است. نمونه ای از کاربردهای پارچه جاجیم را نام می بریم:

  • زیرانداز
  • زیر سفره ای
  • دوخت کیف سنتی
  • دوخت کفش
  • دوخت پشتی سنتی
  • دوخت کیسه های تزئینی

اغلب در بافت جاجیم از طرح های سنتی استفاده می شود.طرح هایی که می تواند طرفداران بیشتری را جلب کند و میران فروش بیشتری را برای فروشندگان دارد. طرح های اسلیمی و بته جقه و همچنین طرح ترنج از جمله طرح هایی است که بیشتر بافته می شوند و مورد خرید وفروش قرار می گیرند. در متراژ های بالا و سفارش های عمده می توان به تولیدکننده و بافنده طرح و رنگ مدنظر را سفارش داد.

روش خرید ارزان ترین پارچه جاجیم یزد

بیشتر بخوانید: گلیم، گلیم ایرانی

روش های خرید انواع پارچه جاجیم که دارای قیمت مناسب و ارزان باشد، زیاد است. یکی از آن ها میتواند به صورت اینترنتی باشد. برخی از افراد نمی توانن مسافت طولانی را طی کنند و به صورت حضوری خرید انجام دهند.

در این صورت با بخش فروش سایت ارتباط گرفته و مشخصات و نوع پارچه مدنظر خود را سفارش می دهند تا تولیدکننده آن را برایش ارسال کند. در این روش کارخانه ابتدا نمونه پارچه ر ابرای مشتری ارسال نموده و درصورت رضایت ایشان، پارچه را به صورت عمده و طاقه ای از طریق باربری برای مشتری ارسال می کند.

روش دیگر، خرید به صورت اینترنتی است که مشتری وقت وهزینه صرف نموده و تا کارخانه می رود و همان جا پارچه مورد نظرش را سفارش می دهد. برای دفعات بعدی نیز اگر نیاز به پارچه داشت باز می تواند به صورت حضوری خرید کند و یا می تواند فقط از طریق تماس با واحد فروش کارخانه سفارش قبلی خود را تکرار کند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید