مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت پخش روتختی های ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

کمی درباره ترمه سنتی یزدتولید روتختی یزدقیمت روتختی ترمه در بازار ایرانصادرات ترمه یزدکیف ترمه یزدروتختی های ترمه
روتختی های ترمه

در استان یزد شرکت هایی هستند که با تولید و پخش انواع ترمه سنتی یزد محصولات متنوع این حوزه را در سراسر ایران عرضه می کنند. مجموعه ترمه آران یکی از مجموعه های عرضه و پخش پارچه ترمه ابریشم و پلی استر و محصولات تهیه شده از این پارچه مانند رومیزی و روتختی ترمه می باشد.

روتختی های ترمه دارای تراکم های متنوعی است. خریداران باید هنگام خرید جنس باکیفیت حتما تراکم آن را از فروشنده سوال کنند. اگر جنس از نخ ابریشم باشد قطعا کیفیت بسیار بهتر و پارچه ظریف تری خواهد بود.

انتخابروتختی یکی از تصمیم های مهمی است که فرد می تواند برای اتاق خواب خود و فرزندانش بگیرد. چرا که این محصول تاثیر بسزایی در زیباسازی اتاق خواب خواهد داشت.

روتختی های ترمه

کمی درباره ترمه سنتی یزد

یکی از پارچه های بسیار سنتی که از قدیم در این شهر بافته می شده و مورد استفاده مردم این دیار بوده ترمه است. بافت این پارچه به گونه ایست که پود در پشت آن آزاد است و نوع خاصی از پارچه می باشد. بافت ترمه یزد در قدیم به صورت دست بافت بوده اما اکنون با دستگاه این کار انجام می شود. چرا که با پیشرفت علم و صنعتی شدن صنعت نساجی بافت پارچه های ترمه ابریشم و پلی استر با دستگاه های ماشینی صورت می پذیرد.

یکی از مزیت های بافت ترمه ماشینی تنوع فراوان در طرح و رنگ است که خود سبب جلب بیشت مشتریان صادراتی شده است.در واقع از طریق نرم افزار می توان صدها مدل از طرح و نقش را به ماشین منتقل کرد تا پارچه های ترمه بافته شوند.

روتختی های ترمه

تولید روتختی یزد

روتختی یزدی با گارچه تترون و نخی در ایت استان به فراوانی تولید می شود. جنس و طرح روتختی برای مشتری بسیار اهمت دارد و تلاش می کند که برای روتختی های خود محصولاتی باکیفیت و دوام بالا خریداری کند. برای همین منظور علاوه بر پارچه های نخی ما پارچه های ترمه را نیز پیشنهاد می دهیم. پارچه ای که در عین زیبایی و کیفیت بالایی که در بافت دارد، بسیار خاص بوده و می تواند دکوراسیونی متنوع ر ابه فضای اتاق خواب بدهد.

در کنار تولید روتختی محصولات دیگری میز در این استان تهیه می شود:

  • شمد ( روانداز تابستانه)
  • چادر شب
  • جاجیم
  • انواع محصولات ترمه
  • روفرشی

هر کدام از این محصولات نام برده در بالا در کارگاه ها و کارخانه های کوچک و بزرگ استان یزد تولید شده و برای فروش راهی بازار تهران و دیگر شهر ها می شوند.

از طریق این مجموعه می توان به صورت مستقیم محصولات ترمه از جمله روتختی ترمه یزد را خریداری کرد. برای این منظور با شماره تلفن۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ تماس حاصل فرمایید.

روتختی های ترمه

قیمت روتختی ترمه در بازار ایران

جدیدترین مدل سرویس روتختی ترمه می توان به روتختی های ابریشمی ترمه اشاره کرد. این محصول دارای نقش های ظریف ترمه و رنگ بندی بسیار متنوعی می باشد.

برای دستیابی به این منظور باید از فروشگاهی خرید کرد که به قیمت تولیدی روتختی های خود را به شما بفروشد برای این منظور باید برای خرید عمده اناوع روتختی ترمه با تولیدکننده ان ارتباط مستقیم داشت. این مجموعه می تواند بهخ شما در ایبن راه کمک کرده و در صورت خرید تعداد بالای روتختی مانند ۲۰ یا ۵۰ عدد به بالا به قیمت تولیدی ان را را حساب کند.

هر روتختی بنا ببر تعداد رنگ و تراکم بافت و همچنین نوع طرحی که دارد دارای قیمت های مختلفی است. برای اطلاع از قیمت دقیق روتختی های ترمه می توانید با مشاوران فروش مجموعه ترمه آران در ارتباط باشید.

روتختی های ترمه

صادرات ترمه یزد

ترمه از محصولات سنتی است که امروزه در کشورهای دیگر ننیز کم و بیش شناخته شده است. پس صادرات آن می تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور بکند.

تجارت در زمینه روتختی و ملزوملات آن مانند روبالشتی و روکوسنی در عرصه های داخلی و بین المللی از بهترین موقعیت های سودآوری محسوب می شود که با سرمایه کم می توان به سود بالایی دست پیدا کرد.

علاوه بر روتختی ترمه محصولاتی مانند کوسن و روبالشتی ترمه می توانند بسیار مناسب جهت صادرات به کشورهایی نظیر عراق و افغانستان باشند. رومیزی ترمه با تعداد بالای طرح و رنگی که دارد و هنمچنین ابعاد های مختلف در تولید می تواند گزینه بسیار مناسبی برای صادرات به حساب آید.

 روتختی های ترمه

کیف ترمه یزد

بیشترین تنوع را می توان در بین محصولاتی نظیر کیف و کفش مشاهده کرد. آیا دلیل آن را می دانید؟ به دلیل سلیقه های مختلف و همچنین قیمت های بسسیار متنوعی که از این محصول وجود دارد افرا ددوست دارند هنگام خرید انواع مختلف کیف را مشاهده نموده و بعد آن را خریداری کنند.

یکی از نمونه های پرفروش کیف، کیف ترمه یزد است که هم از جنس ابریشم و هم پلی استر تولید شده و روانه بازار می شود. برای دوخت کیف های ترمه باید پارچه ترمه را لمینت کرد تا هم ایستایی بهتری داشته باشد و هم دوام آن بیشتر شود.

کیف سنتی ترمه در ابعاد کوچک و بزرگ دوشی و آرایشی و دانشجویی . پاسپورتی و غیره دوخته شده و به بازار فروش عرضه می شود.

روتختی های ترمه

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید