مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روانداز شمد در بازار

آنچه در این مقاله میخوانید.....

کاربرد های مختلف شمدهافروش عمده انواع محصولات شمد تولید یزد
شمد نخی

قیمت روانداز شمد یزدی در بازار با توجه به نوع نخ  به کار رفته در بافت آن و همچنین دست بافت بودن یا بافت دستگاهی آن متنوع است.

قیمت روانداز

یزدی ها از دیرباز با سختکوشی فراوان و استفاده تمام ظرفیت ها، بهترین محصولات صنایع دستی را در بالاترین کیفیت تولید کرده اند. یکی از این محصولات  فاخر و منحصر به فرد شمدهای نخی بوده است که یکی از خط تولید های تولید عمده واحدهای نساجی یزد به شمار می رود. شمد بافی صنعتی دیرینه است که هنرمندان با استفاده نخ پنبه یا همان ابریشمم و یا ابریشم مصنوعی (نخ ویسکوز) پارچه های نازک طرح دار می بافتند که کارکرد اصلی آن به عنوان روانداز در فصل های گرم سال بوده است و طرفداران و مشتریان زیادی در یزد و دیگر استان های کشور و حتی گردشگران خارجی دارد.

شمدها در طرح های عمدتا چهارخانه و یا راه راه تولید می شوند و اخیرا بدلیل پیشرفت های صنعتی دستگاه های دستی جای خود را به ماشین ها داده اند که یکی از دلایل اصلی آن هزینه بالای تولید سنتی است. البته برخی از تولید های قدیمی همچنان با استفاده از ابتکاراتی مانند بکارگیری طرح های جدید مانند ابر و باد … اقدام به تولید شمد دستی می کنند که محدود می باشد. اندازه های شمدهای روانداز معمولا ۱۵۰ در ۲۲۰ می باشد. ویژگی بارز شمدهای یزد خنکی، سبک و لطافت فوق العاده آنهاست.

کاربرد های مختلف شمدها

قیمت روانداز

اگرچه شمدها عمدتا به عنوان روانداز تولید می شوند اما در حال حاضر با کارکردهایی زیر به مشتریان عرضه می شود که از لحاظ بافت و جنسبا شمد تفاوتی ندارد.

  • انواع روتختی ها
  • انواع حوله های حمام یا حوله های ساحلی
  • انواع دستمال های تنظیف آشپزخانه

به لحاظ ویژگی های کیفی لازم است توضیحاتی بیان شود؛

شمد ها بدلیل جنس مرغوب نخ استفاده شده در آنها دارای ماندگاری رنگ بسیار بالایی هستند به نحوی که با شستشوی های مداوم به هیچ عنوان رنگ آنها تغییر نمی کند و یا رنگ خود را وارد دیگر پارچه ها وارد نمی کند.

ویژگی بعدی عدم تغییر اندازه آنها به مرور زمان و همراه با شستشوی آنهاست.

فروش عمده انواع محصولات شمد تولید یزد

قیمت روانداز

 

صنعت نساجی یزد واحدهای زیادی که محصولات شمد تولید می کنند را در خود جای داده است که دارای کیفیت، تنوع و قیمت های متفاوتی هستند. در صورتی که واحد عرضه پوشاک، کالای خواب و یا عمده فروش این محصولات هستید، آمادگی داریم انواع محصولات شمد را با تضمین کیفیت و تنوع بی نظیر و در نازلترین قیمت ها در اختیار شما قرار دهیم. برای مشاوره تخصصی، ارسال تصاویر محصولات و خرید عمده با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید