مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پشتی ترمه مرغوب | قیمت ترمه یزد در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولیدکنندگان پشتی ترمه مرغوب کدام اند؟پشتی خان نشینخرید اینترنتی پشتی سنتیقیمت ست پشتی ترمهقیمت هر متر پارچه ترمهقیمت ترمه اصفهانقیمت ترمه یزد در تهران

پارچه ترمه یکی از محصولات سنتی پرمصرفی است که در انوع مختلف تولید شده و به بازار فروش عرضه می شود. این محصول در بین مردم از دیرباز شناخته شده است و هم از پارچه و هم وسیله های تهیه شده از پارچه اش استفاده های متنوعی می کنند.

ترمه دارای زیبایی فراوانی است و به همین دلیل است که جزو پرفروش ترین در بین همه صنایع دستی و سنتی به حساب می آید.

زیبایی ترمه سبب شده که در خانه مورد استفاده های زیادی قرار گیرد. از جمله این کاربردها عبارت است از:

  • رومیزی های ست ترمه
  • رو تختی ترمه
  • پشتی ترمه
  • پرده ترمه
  • کوسن ترمه
  • روبالشتی ترمه

مشتریان با توجه به گزینه های ذکر شده در بالا و نیاز به هر کدام از این محصولات که داشته باشند آن را خریداری می کنند.

پشتی ترمه از جمله محصولات پر تولید است که در انواع کارگاه های تولیدی پشتی سنتی دوخت آن انجام می شود.

قیمت ترمه یزد با توجه به نوع پارچه، طراحی منحصر به فرد آن و همچنین مقدار پارچه به کار رفته در محصولاتش تعیین شده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

 

تولیدکنندگان پشتی ترمه مرغوب کدام اند؟

آنچه سبب مرغوبیت پشتی ترمه می شود، علت های مختلفی دارد که در زیر برخی از آن ها را نام می بریم:

  • جنس پارچه پشتی
  • تراکم بافت پارچه ترمه
  • نوع دوخت پشتی
  • آستر استفاده شده در پشت پشتی
  • مواد پر شده داخل پشتی

در شهرهای مختلف ایران کارگاه های کوچک و بزرگی هستند که به دوخت و پر کردن انواع پشتی های ترمه مشغول اند. مشهور ترین شهر تولید پشتی ترمه یزد است. علاوه بر پشتی دیگر محصولات ترمه نیز در این شهر اماده شده و بعد از تهیه برای فروش عرضه می شود.

 

پشتی خان نشین

آیا تا کنون با پشتی های خان نشین آشنا بوده اید؟ آیا انواع طرح های این پشتی زیبا و سنتی را مشاهده کردید؟ تولیدینندگان پشتی های ترمه برای جلوه بیشتر آن ها را به صورت ست های زیبا و در تعداد ۵ و ۷ و ۹ تکه تولید نموده و برای فروش به بازار ارسال می کنند.

این پشتی ها شامل موارد زیر می باشد:

  • یک جفت پشتی
  • یک جفت بالشت گرد
  • یک جفت مثلثی
  • و یک تشک

موارد استفاده این پشتی ها هم به عنوان نوعی مبلمان راحتی سنتی در اتاق پذیرایی، تزیینات رستوران ها با کافی شاپ های سنتی و یا برای استفاده در اماکن عمومی مانند مساجد و … می باشد.

پشتی های خان نشین در طرح ها رنگ ها و اندازه های متفاوتی تولید و عرضه می شود که طرح های قاب دار و ساده آنها بیشترین نوع آنها می باشد که در بازار هم استقبال زیادی دارد.

 

خرید اینترنتی پشتی سنتی

افراد و خانواده ها برای خریدهای راحت تر خود چند سالی است که از طریق اینترنت و فضای مجازی اقدام می کنند. در این میان سایت های فراوا نی هم هستند که انواع محصولات سنتی ترمه از جمله پشتی را خرید و فروش می کنند.

پشتی های سنتی به صورت جفتی و همچنین ست کامل تولید شده و به فروش می رسند. ست کامل پشتی برای خانه زیبایی دوچندانی را به ارمغان خواهد آورد. این محصول را می توان هم از طریق نمایندگی های معتبر ترمه یزد و هم به صورت مستقیم از تولیدنندگان پشتی ترمه سنتی که به وسیله سایت ها تبلیغ می کنند خریداری کرد.

قیمت ست پشتی ترمه

قیمت ست پشتی ترمه با توجه به تغییر قیمت پارچه ترمه تغییر پیدا کزده است. البته فاکتورهای دیگری از جمله مواد به کار رفته داخل پشتی هم سبب تعین قیمت برای پشتی های ترمه می شود.

برای خرید ست پشتی ترمه درجه یک همیشه پیشنهاد ما پارچه ابریشم است که هم زیبایی بیشتری دارد و هم کیفیت بسیار بالاتری نسبت به جنس پلی استری آن است.

هرچند قیمت یک جفت پشتی ترمه ابریشم معمولا چند برابر یک جفت پشتی پلی استر است. اما برای اطمینان از کیفیت همیشه باید بهای بیشتری را پرداخت.

قیمت ست پشتی ترمه درسال ۹۸ حدود۷۰۰ هزار توامن به بالا اعلام شده است. برای اطلاع از قیمت دقیق تر و ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

قیمت هر متر پارچه ترمه

آیا موارد مصرف پارچه ترمه را می دانید؟ آیا از قیمت هر متر پارچه ترمه در بازار اطلاع دارید؟ از اسین پارچه می توان وسیله های بسیار زیبا و نفیسی را دوخت و ار آن در خانه استفاده کرد و حتی به عنوان کادو آن را برای دیگران برد. برای دوخت محصولی از پارچه ترمه ابتدا باید دانست که باید این پارچه را آسترکشی کرد تا بتوان به راحتی استفاده کرد. چرا که پود در پشت این نوع پارچه آزاد است.

برای تعیین قیمت پارچه ترمه جنس آن بسیار مهم است و تاثیر مستقیم در قیمت گذاری پارچه آن دارد. امروزه هرمتر پارچه ترمه پلی استر در بازار از ۱۸ هزار تومان قیمت دارد و اگر همین مقدار پارچه ترمه از جنس ابریشم باشد حدود ۶۰ هزار توامن به بالا خواهد بود.

قیمت ترمه اصفهان

یکی دیگر از شهرهای ایران که در بافت پارچه ترمه فعالیت بسیار دارد اصفهان است. با حضور در میدان امام و مغازه های سنتی اطراف میدان می توان به راحتی انواع ترمه اصفهان را مشاهده کرد. تنوع طرح و بافت پارچه های با رنگ های بی نظیر از ویژگی های بارز ترمه اصفهان است.

صنایع دستی دیگری نیز در این شهر ساخته و تولید می شود که در زیاد شدن گردشگرئ مسافر نقش بسزایی دارد. ترمه ها نمونه ای خاص از هنر دست هنرمندان باسلیقه اصفهان است.

 

قیمت ترمه یزد در تهران

انواع محصولات ترمه یزد در بازار و مراکز عرضه کننده این محصولات  در تهران به دلیل تنوع در کیفیت و طرح با قیمت های متنفاوت و بعضا نامتعارف فروخته می شود. لذا شناخت اصالت طرح و تشخیص کیفیت پارچه معیارهای اصلی برای خرید است که اغلب مردم ممکن است از آن بی بهره باشند؛ به همین دلیل خرید از مراکز معتبر می تواند راهکار خوبی باشد.

گروه ترمه آران با استفاده از تخصص و تعهد خود این مسیر را برای شما آسان کرده تا بتوانید از طریق فضای مجازی و مشورت از مسئول فروش بتوانید به راحتی طرح ها  و کیفیت محصولات را مقایسه کرده و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید