مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پشتی و کناره جدید ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مشخصات و ویژگی های پشتی و کناره ترمه سنتیپخش پشتی و کناره جدید ترمه یزد در سراسر ایران
خرید پشتی و کناره جدید

پشتی و کناره جدید ترمه مخصوص مکان ها و خانه هایی است که دوست دارند محیطی سنتی و نوستالژیک را برای خود ایجاد کنند. این پشتی ها می توانند در عین زیبایی و آرامشی که به همراه دارند تنوع طرح و رنگ را داشته باشند و دست مشتری را برای انتخاب باز بگذارند.

کناره و پشتی هایی که به صورت ست شاه نشین عرضه می شوند این قابلیت را دارند که برای انواع تخت های سنتی تولید شده و ابعاد و سایزهای متنوع دارند. البته اغلب پشتی های قابدار دارای سایز استاندارد ۶۰ در ۷۰ هستند و تشکهای آنها نیز ابعاد ۲ متر در ۸۰ سانتی متر است. خریدار عمده می‌تواند با توجه به تعداد بالایی که سفارش دارند سایز سفارشی خود را به تولید کننده بدهد که کوچکتر یا بزرگتر از ابعاد استاندارد برای او تولید کنند.

مشخصات و ویژگی های پشتی و کناره ترمه سنتی

خرید پشتی و کناره جدید

کناره همان تشکچه ترمه است که در زیر پشتی ها و بالشت لوله ای قرار می گیرد و می تواند مجموعه زیبا را برای شما به ارمغان آورد که می‌توان آن را به صورت ست ۵ تکه و یا هفتت تکه خریداری نمود. شاید یکی از دلایلی که پشتی ها زود خراب می‌شوند و کیفیت اولیه خود را از دست می دهد این است که مواد داخلی پشتی استاندارد نبوده و از مواد بی‌کیفیتی برای پر کردن آن استفاده شده است مجموعه آران ترمه با بهره گیری از بهترین مواد اولیه برای داخل پشتی ها و کناره به مدت دوسال محصولات ترمه خود را تضمین کیفیت می کند. موادی مانند الیاف پنبه و الیاف رانک و ابر سرد فشرده برای تشک ها استفاده می شود.

همانطور که قبلاً گفته شد ابعاد تشک ها به طول ۲ متر و عرض ۸۰ سانت است که بنا به سفارش مشتری تا یک متر نیز می توان ان را افزایش داد. ضخامت تشک ها اغلب ۵ سانت و ۱۰ سانت است که ضخامت ۱۰ سانت برای طرح افشار در نظر گرفته شده است. شما خریداران عزیز می توانید نمونه طرحه ای افشار و دیگر طرح‌های پشتی و کناره را از طریق واتساپ مشاهده بفرمایید.

پخش پشتی و کناره جدید ترمه یزد در سراسر ایران

خرید پشتی و کناره جدید

امروزه با وجود تنوع در صنعت مبلمان و طرح های متنوع و چشمگیر مبلمان های کلاسیک و راحتی باز هم می توان انواع پشتی ها و شاه نشین های سنتی را در خانه ها مشاهده کرد و همچنین در بازار فروش آن به طور گسترده‌ای افزایش پیدا کرده است چرا که در کنار مبلمان های امروزی هنوز هم پشتی ها کاربرد خود را دارند می توانند فضای آرام و دلنشین را برای افراد خانه و مهمانان فراهم آورند

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید