مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید پشتی سنتی ترمه با بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مرکز خرید پشتی سنتیتولیدی مستقیم انواع پشتی سنتی ترمهتضمین کیفیت پشتی و شاه نشین ترمه
پقیمت شتی سنتی

مرکز خرید پشتی سنتی

تولید پشتی ترمه

کارگاه های مختلفی در شهر یزد مشغول تولید انواع محصولات ترمه بصورت سنتی و صنعتی هستند که با استفاده از بهترین نوع پارچ های ترمه در دو نوع پلی استر و ابریشم کالاهایی مانند رومیزی، کیف، کفش ، سرویس شاه نشین، دولچه، روتختی و بسیاری از موارد ریز و درشت دیگر عرضه می کنند اخیرا کارگاه های صنعتی در این شهر با استفاده از بروز ترین دستگاه های صنعتی که بالاترین کیفیت تولید را دارند و کار دستی متبحرترین نیروهای انسانی، سرویس های شاه نشین تولید می کنند.

تولیدی مستقیم انواع پشتی سنتی ترمه

سرویس یا مبلمان های نشیمن شاه نشین در مجموعه های ۵ تکه، ۷ تکه و ۹ تکه عرضه می شوند که مرسوم ترین آنها سرویس های ۷ تکه شامل تشک، پشتی های تکیه گاه، پشتی های لوله ای و پشتی های مثلثی است که با استفاده از الیاف و یا کاموا پر می شوند و با توجه به سنگینی و راحتی که دارند به خوبی برای مشتریان قابلیت استفاده کاربردی دارند و کیفیت بالای پارچه و دوخت آنها موجب ماندگاری طولانی مدت شان می شود. البته نگهداری صحیح و استفاده درست از تشک ها و پشتی ها بویژه در اماکن روباز نیز اهمیت زیادی در ماندگاری آنها خواهد داشت.

امروزه استفاده های متنوعی از سرویس های شاه نشین اعم از تزیینی و دکوری، راحتی و استراحت، پذیرایی از میهمانان و مشتریان می شود  و سهولت در حمل و نقل و تنوع اندازه و طرح و رتگ آنها باعث شده در اماکن مختلف قابل استفاده باشد.

شاید مهمترین امتیاز سرویس های شاه نشین فضای دلنشین و بااصالتی است که پارچه های منحصر به فرد ترمه برای فضای منزل یا محل کار افراد ایجاد می کنند و قدری انسان را از زرق و برق روزگار صنعتی دور می کند و دکوراسیون ایرانی شده را به ارمغان آورد.

تضمین کیفیت پشتی و شاه نشین ترمه

با توجه به تنوع بالای کارگاه ها و محصولات تولیدی ترمه در بازار، شناخت درست کالای باکیفیت و اصلی با سودجویانی که از پارچه ها و دوخت های کم کیفیت بهره می برند برای عموم مردم آسان نیست، لذا اعتماد به کارگاه هایی که با تضمین کیفیت محصولات خود و مشاوره تخصصی اطلاعات خوبی را در اختیار مشتریان می گذارند بهترین روش خرید محصولات ترمه می باشد.

در مجموعه آران ترمه تعهد می دهیم اطلاعات را صادقانه با شما به اشتراک بگذاریم و کیفیت خوب را در کنار قیمت مناسب و پشتیبانی خوب به شما عرضه کنیم.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید