مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ست پشتی ترمه ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ست پشتی ترمه 7 تکه شاه نشینمناسب ترین ابعاد پشتی سنتی ترمه
فروش عمده ترمه

پشتی سنتی ترمه وسیله ایست برای تکیه دادن. این نوع پشتی ها ترکیبی از پشتی های سنتی و امروزی هستند که در طرح های ساده و قابدار و با ترکیب رنگ متنوع تولید شده و روانه بازار می شوند. از آنجا که ترمه یزد یکی از معروف ترین ترمه ها در سطح ایران و حتی در سطح بین المللی است. می توان انواع محصولات ترمه یزدی را به خصوص نوع پشتی سنتی آن به کشورهای دیگر مخصوصا کشورهای عرب نشین و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کرد. چرا که پشتی وسیله ای کاملا قابل استفاده و کاربردی است و می تواند به خوبی جای خود را در هر فضا و محفلی باز کند. پشتی های سنتی ترمه یکی از بهترین ابزارها برای زیباتر ساختن خانه است چرا به خانه های دلگیر امروزی فضا و جلوه های زیبا و دلپذیر می بخشد.

پشتی سنتی ترمه

ست پشتی ترمه ۷ تکه شاه نشین

یکی از انواع ست های پشتی ترمه ست شاه نشین ۷تکه ترمه است که بسیار چرمصرف و همچنین پرفروش نیزهست. این ست شامل ۲عدد پشتی مربع شکل و دو عدد بالشت لوله ای و۲ عدد مثلثی و یک عدد زیرانداز به ابعاد تقریبی ۱*۲ متر است. رنگ های مختلف این ست را می توان با انواع دکوراسیون های مختلف خانه ها ست نمود.

این ست ۷تکه پشتی برای بعضی از مکان ها بیشتر قابلیت استفاده دارد و به اصطلاح کاربردی تر است: برخی تز آپارتمان ها هستند که تمام سطح زمین را نمی توان با فرش پوشاند و به گونه ایست که قسمتی از زمین دارای فضای کوچکی است که قابل فرش مرن نیست و خالی ماندن آن نیز زیبایی ندارد. در این مواقع می توان با استفاده از این نوع ست های شاه نشین زیبایی و جذابیت دوچندانی را به فضا بخشید.

در سفره خانه های سنتی نیز می توان از این ست استفاده نمود. رنگ این نوع پشتی ها که در رستوران ها و قهوه خانه های سنتی به کار می برند باید کمی تیره باشد تا کثیفی دیرتر روی ان نمایان شود.

مناسب ترین ابعاد پشتی سنتی ترمه

پشتی های سنتی ترمه اغلب در ابعاد مختلفی تولید و دوخت می شود که هر شخص می تواند بنابر درنظر گرفتن شرایط و مکانی که می خواد از این وسیله استفاده کند، بهترین اندازه مورد نیاز خود را استفاده کند.

برخی از اندازه های پشتی ها عبارتند از:

  • ۱۰۰*۱۰۰
  • ۱۰۰*۹۰
  • ۶۰*۸۰
  • ۵۰*۷۰
  • ۵۵*۷۵

استانداردترین اندازه همان ۶۰*۸۰ است که برای ست های شاه نشین نیز همین ابعاد دوخته می شود. البته اگر مشتری و خریداری بخواهد برای مغازه یا رستوران سنتی خود تعداد زیادی پشتی ترمه خریداری کند، می تواند ابعاد و سایز دلخواه نیز سفارش دهد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید