مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کیف ترمه برای خرید عمده

آنچه در این مقاله میخوانید.....

چگونگی خرید کیف ترمه درجه یکقیمت کیف ترمه برای خرید عمده
کیف سنتی ترمه

قیمت کیف ترمه بنا بر فاکتورهایی مانند نوع پارچه ترمه و وسایل جانبی برای دوخت کیف متفاوت است. کیف ترمه ابریشمی بسیار بیشتر از کیف های ترمه ایست که از جنس ترمه پلی استر هستند. مرکز پخش این نوع کیف ها در استان یزد است چرا که مرکز تولید و دوخت آن ها نیز در این شهر است. کارگاه های تولیدی کیف ترمه با بهره گیری از انواع پارچه ترمه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و زیبا در صدد دوخت و عرضه کیف های سنتی با کیفیت هستند. کیف ترمه جزو تولیدات عمده مردم استان یزد است که امروزه صادرات آن به کشورهای خاورمیانه انجام می پذیرد.

یکی از دلایل مهم فروش کیف سنتی تزمه به صورت عمده، تنوع بسیار زیاد این محصول است. در طراحی کیف ترمه چون نوعی کالای سنتی است از طرح ها و سبک های سنتی استفاده می شود که می تواند برای علاقه مندان به وسایل سنتی و کلاسیک بسیار جذاب باشد.

قیمت کیف ترمه

چگونگی خرید کیف ترمه درجه یک

کیف ترمه مجلسی

با توجه به زیاد بودن کارگاه های وتلیدی کیف ترمه باالطبع کیفیت ها و تنوع بسیاری نیز از این محصولات در بازار قابل مشاهده است. حال کدام این کیف ها برای خرید عمده و حتی صادرات مناسب هستند؟ بهترین کیف ترمه که دارای برند معتبر هستند برای تولید یکسری مشخصات منحصر به فردی دارند که می توان با توجه به آن هتا خرید خود را انجام داد. در ادامه به بیان برخی از این ویژگی ها می پردازیم:

  • جنس پارچه به کار رفته برای دوخت کیف بسیار با کیفیت و تراکم بالاست .
  • تنوع طرح و رنگ در این محصول سنتی زیاد بوده و دست خریدار در انتخاب انواع گوناگون این کالا باز است.
  • کیفیت خوب پارچه سبب ماندگاری و دوان بیشتری کیف های دوخته شده می شود.
  • در کنار پارچه ترمه از پارچه های دیگری نظیر چرم طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود که می تواند جلوه دوچندانی به این محصول بدهد.
  • پارچه ای بودن این کیف ها سبب شده تا بتوان گفت که قابلیت شست و شو یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع کیف است.

قیمت کیف ترمه برای خرید عمده

قیمت کیف ترمه

قیمت نهایی کیف ترمه با توجه به پارچه های ترمه متنوع در رنج های مختلفی تعیین می شود. معمولا برای دوخت این نوع کیف از پارچه های مختلفی از ترمه استفاده می شود. مانند پارچه ترمه ۷ رنگ که بهترین نوع برای دوخت کیف است. پارچه ترمه ۵ رنگ پلی استر. هر کدام ا این پارچه ها دارای تراکم ها و کیفیت های مختلفی از نظر درجه بندی هستند که خود سبب تنوع قیمت در این نوع محصول شده است.

از انوع پارچه ای که برای دوخت کیف ترمه استفاده می شود می توان به نمونه های زیر اشاره کرد که در واقع پرکاربردترین آن نیز هست:

  • پارچه ترمه ابریشم مصنوعی
  • پارچه ترمه ۷ رنگ

البته از این دوجنس پارچه برای دوخت سایر محصولات ترمه از جمله رومیزی و پشتی و روتختی ترمه و غیره نیز استفاده می شود. هر کدام از پارچه های ذکر شده دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند که خریداران بسته به سلیقه و نیاز خود هنگام خرید آن را انتخاب می کنند.

شایان ذکر است که کیف ترمه تولید شده به کمک پارچه های پلی استری اغلب دارای قیمت های ارزان تری نسبت به کیف ترمه تولید شده به کمک پارچه های ابریشم  مصنوعی هستند و کیفیت این محصولات در راستای انجام شرایط خاص نیز مناسب است.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید