مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پارچه ترمه اصیل در ایران

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مدل های پارچه ترمهتولید پارچه ترمه اصیل یزد

تولید پارچه ترمه اصیل در ایران در استان یزد صورت می گیرد چرا که این استان یکی از قطب های بزرگ تولید پارچه در ایران است. اگر تمایل به خرید این پارچه سنتی و نفیس دارید، از طریق این سایت اقدام کنید.

تولید ترمه در ایران

مدل های پارچه ترمه

صنعت پارچه بافی و تولید ترمه در ایران قدمت چند صد ساله دارد. برای بافت انواع پارچه ها از الیاف متنوعی استفاده می شود. هر کدام از این الیاف ویژگی های مخصوص به خود را دارد. برای بافت پارچه ترمه الیاف ابریشم،اصیل ترین نوع  الیاف است. تولید ترمه از ابریشم طبیعی که از پیله ابریشم تهیه می شود، شهرت جهانی دارد و مردمان دیگر کشورها ترمه ایران را با پارچه ابریشم طبیعی می شناسند. نوع دیگری از الیاف وجود دارد که امروزه بافت و فروش آن افزایش پیدا کرده است زیرا که هم قیمت کمتر است و هم اینکه می توان همان طرح های ابریشم را بر روی این الیاف هم بافت. این مدل پارچه ترمه پلی استر نام دارد.پس مدل های پارچه ترمه عبارتند از:

  1. نخ ابریشم طبیعی
  2. نخ ابریشم مصنوعی
  3. پشم
  4. پلی استر

تولید ترمه در ایران

تولید پارچه ترمه اصیل یزد

تولید ترمه در ایران و در استان یزد بالاترین میزان را دارد. به دلیل بافندگانی که از دیرباز در این شهر به بافت ترمه اصیل مشغول بودند و  با طرح هایی همچون بته جقه و سرو خمیده و ترنج پارچه هایی زیبا و نفیس خلق می کردند. امروزه هنوز هم معدود افرادی هستند که بوسیله دستگاه های سنتی و با نخ ابریشم اصل بافت پارچه ترمه را انجام می دهند. البته این بافت به دلیل زمان بر بودن و قیمت بالایی که دارد، به صورت سفارشی انجام می شود. جدای از ابریشم طبیعی که امروزه خیلی فروش ندارد، اگر بخواهیم پارچه ترمه از جنس دیگری را اصیل بدانیم می توانیم نخ ابریشم مصنوعی یا همان ویسکوز را جایگزین آن کنیم. این نوع نخ به دلیل گیاهی بودن کیفیت خوبی دارد و می توان پارچه های ترمه با طرح های متنوعی و رنگ بندی متفاوت از آن تهیه کرد.

تولید ترمه در ایران

جهت سفارش و خرید عمده این محصول سنتی و اصیل با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید