مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارزان ترین قیمت ست ۵ تکه رومیزی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ترمه ابریشمی آبی باقیمت ارزانبافندگی های مختلف رومیزی ترمه در یزد
خرید رومیزی ترمه

قیمت ست ۵ تکه رومیزی ترمه را می توان از طریق سایت های مختلفی که درسرچ گوگل وجود دارد قابل دیدن است. هر چند قیمت های بسیار متفاوتی برای این نوع رومیزی وجود دارد. چرا که نوع و جنس پارچه ترمه و تراکم بافت ترمه و همچنین شرکت بافنده آن متفاوت بوده وهمین امر سبب تفاوت قیمت در نرخ انواع رومیزی های ترمه می شود. در ادامه انواع رومیزی های پرکاردبرد که مورد استفاده خانم های ایرانی قرار گرفته است را معرفی می کنیم:

رومیزی چند تکه

نوع دیگری از رومیزی وجود دارد که می توانید با هر طرح و رنگی از میزها آن را تنظیم کنید.رومیزی چند تکه از ترکیبی از پارچه های متعدد با طرح ها و رنگ های مختلف ساخته شده است. اگر علاقه مند به دوخت رومیزی باشید می توانید با چند تکه از پارچه های خورد و ریز به راحتی رومیزی زیبایی داشته باشید.

رومیزی ساتن

یکی ازرومیزی های خاص و براق ساتن است. این نوع رومیزی ها در تک رنگ و چند رنگ موجود است که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. ساتن ها در چند مدل سبک و سنگین تولید می شوند. امروزه اگر به رومیزی های ترمه نیز دقت کنید برای پشت این نوع رومیزی ها از ساتن استفاده می کنند که باعث ایستایی رومیزی می شود.

رومیزی قلاب بافی

این نوع رومیزی ازقدیم مورد استفاده خانه های ایرانی بوده چرا که اغلب خانم های خانه دار، خود به بافت این نوع رومیزی ها مشغول بوده اند. رنگ سفید یکی از رنگ هایبسیار شیک برای قلاب بافی به شمار می رود.اگر علاقه به ارخای هنری دارید می توانید با بافت رومیزی قلاب بافی به خانه خود زیبایی و گرما ببخشید.

رومیزی کتان

یکی از محبوب ترین رومیزیها نوع کتان است. این نوع رومیزی به دلیل داشتن سبکی ساده با هر نوع میزی قابل ست کردن است. این رومیزی ها معمولا بدون برنامه ریزی هستند اما برخی از مدل های آن دارای گلدوزی یا طرح های هندسی و همچنین طرح های چاپی است. امروزه نوع چاپی این رومیزیها بسیار پر فروش است.

رومیزی مخمل

رومیزی شانل یا مخمل نوعی زیبا و شیک از رومیزی است که ظاهری مخملین به میز شما می دهد. از این نوع رومیزی برای میزهای ناهارخوری می توان به راحتی استفاده کرد. نوع شابلنی رومیزی مخمل مدلی است که امروزه در بازار می توان انواع فراوانی ازآن را مشاهده کرد.

ترمه ابریشمی آبی باقیمت ارزان

ست 5 تکه رومیزی ترمه

آیا تمایل به خرید رومیزی ابریشمی آبی رنگ هستید؟ ترمه ابریشم در رنگ های متنوع تولید و عرضه می شود که رنگ آبی آن امروزه بسیار پر فروش است. همین رنگ آبی خود دارای تناژهای متنوعی است که شامل آبی کم رنگ تا پررنگ و کاربنی می شود. آبی فیروزه ایو سبزابی دو رنگ بسیار پر طرفدار از ترمه است. رنگ در ترمه سبب زیبایی و خاص شدن طرح ها و نقش های ترمه می شود.

بافندگی های مختلف رومیزی ترمه در یزد

ست 5 تکه رومیزی ترمه

حال که شما تا حدودی با ترمه آشنا شدید این سوال پیش می آید که آیا همه ترمه های موجود در بازار همه ابریشم و با کیفیت هستند؟ پاسخ منفی است. چرا که علاوه بر وجود نمایندگی ها و شرکت های معتبردر استان یزد که فقط ابریشم تولید می کنند، کارخانه های زیادی از ترمه وجود دارند که نوع ترمه پلی استر را تولید می کنند. این نو ع ترمه نیز می تواند باکیفیت بوده و دوام خوبی نیز داشته باشد. اما ترمه ابریشم نوعی خاص و ظریف از ترمه است که از قدیم وجود داشته.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید