مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پارچه ترمه رومیزی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید پارچه ترمه رومیزی یزدطرح ترمهکیف ترمه یزدخرید پارچه ترمه رومیزی یزدطرح های پارچه ترمه رومیزیقیمت روتختی ترمه یزدخرید پارچه ترمه رومیزی یزدفروش عمده ترمه یزد
قیمت پارچه ترمه معمولی

خرید پارچه ترمه رومیزی یزد

امروزه بیشترین استفاده ای که از پارچه ترمه می شود برای دوخت انواع رومیزی است. برای خرید پارچه ترمه باید به مواردی دقت کرد تا خریدی مطمئن و آسان انجام داد. پارچه ترمه ویژگی هایی دارد که اغلب در خانه های ایرانی ها دیده می شد، یکی از این ویژگی ها اصالت و زیبایی است که همه افراد هم به دنبال آن هستند.

 

خرید پارچه ترمه رومیزی یزد

طرح ترمه

یکی از طرح های سنتی و ماندگار بین ایرانیان که هنوز هم مورد استفاده انواع تولیدکنندگان پارچه قرار می گیرد، طرح ترم هاست. این طرح علاوه بر سنتی بوذن اصالت و زیبایی دوچندانی دارد که نه تنها در این نوع حوزه بلکه در حوزه های دیگر مانند صنعت پوشاک برای چاپ ترمه روی لباس و مانتو و … نیز از آن استفاده می شود.

ترمه طرحی است که در واقع یادآور درخت سرو است که به صورت خمیده بافته می شودو از گذشته آن را نماد فروتنی و تواضع در برابر عظمت خداوند یکتا می دانند. علاوه بر نقش درخت سرو بته جقه های ریز و درشت به همراه گل های شاه عباسی درون اغلب نقش های ترمه خودنمایی می کند.

البته امروزه تولیدکنندگان برای بافت انواع پارچه های ترمه علاوه بر خود طرح بته جقه از طرح های متنوع دیگری نیز استفاده می کنند که سبب می شود مشتریان علاوه بر آشنایی با این طرح ها دوست داشته باشند آن ها را نیز خریدای کرده و برای زیبایی بیشتر مکان مورد نظر خود از آن بهره ببرند.

خرید پارچه ترمه رومیزی یزد

کیف ترمه یزد

آیا می دانید انوع کیف های ترمه را با چه نوع پارچه ای تهیه می کنند. برای دوخت کیف مراحلی وجود دارد که تولیدکنندگان برای عرضه کیف های مرغوب و با کیفیت حتما باید آن مراحل را به خوبی عمل کنند.

یکی از مهم ترین مراحل دوخت کیف ترمه لمینت کردن پارچه ترمه است. منظور از لمینت کردن پشت پارچه چسباندن فوم های ۲ میل یا ۳ میل است جهت ایستایی و محکم شدن کیف های ترمه. چرا که اگر بدون لمینت کیف ها دوخته شوند ممکن است زود کیف حالت خود را از دست بدهد و خراب شود. فوم و لایه چسب برای لمینت کردن کیف ترمه به کار می رود.

همان پارچه هایی که برای دوخت رومیزی و دیگر محصولات ترمه به کار میبرود برای کیف نیز مناسب است. البته بیشتر کیف های ترمه با پارچه پلی استر دوخته می شوند چرا که هم برای تولیدکننده به صرفه تر است و هم می تواند کیفیت خوبی داشته باشد. دیگر اینکه قیمت تمام شده کیف ترمه نسبت به کیف ابریشمی آن بسیار کمتر خواهد بود و به همین دلیل مشتری بسیار راغب تر است که این نوع کیف را خریدای کند.

در زیر برای آشنایی بیشتر خریداران و تاجران با کیف های ترمه نمونه ای ازآن ها را نام می بریم تا به راحتی بتوان آن ها را سفارش داد:

  • کیف دانشجویی ترمه
  • کیف مجلسی زنانه ترمه
  • کیف جامدادی ترمه
  • کیف دوشی ترمه
  • کیف آرایشی ترمه
  • کوله پشتی ترمه

خرید پارچه ترمه رومیزی یزد

طرح های پارچه ترمه رومیزی

تولیدکنندگان ترمه برای توجه به انواع سلیقه ها و رفع نیاز خریداران پارچه های ترمه را در طرح های متنوع و زیبایی تولید و عرضه می کنند. هر تولیدکننده ای چند طرح ثبت شده و مخصوص به خود را دارد که خاص خود اوست و به نحوی طرح شناسنامه دار است. ولی طرح هایی هم هست که اغلب تولیدکنندگان نقشه آن طرح را دارند و بنا به سفارش خریدار آن را تولید و عرضه میکنند که عبارت است از:

  • طرح شاه عباسی
  •  طرح شاه پسند
  • طرح ترنج
  • طرح چهل ستون
  • طرح مینیاتور
  • طرح قهرو آشتی
  • طرح بته جقه
  • طرح بادامی

خرید پارچه ترمه رومیزی یزد

طرح های فراوانی از ترمه وجود دارد که هر مشتری بنابر سلیقه خود و با مشاهده آن می تواند به راحتی سفارش بافت دهد. اگر شخصی به صورت عمده و در تناژ بالا مثلا تعداد ۱۰۰۰ یا۲۰۰۰ سفارش رومیزی ترمه داشته می باشد و بخواهد که نام برند و یا اسم شرکت خود را در پارچه ترمه بافت بزند تولید کننده می تواند بنا بر سفارش عمده مشتری این کار را انجام دهد.

یکی از ویزگی های خوب ترمه این است که می تواند با رنگ زمینه دلخواه مشتری آن ر ابفت و در واقع تعداد رنگی که برای بافت پارچه های ترمه به مکار می رود فراوان است.

از ۱۲ تا ۲۴رنگ بنابر طراحی تعداد رنگ برای آن طرح که تولیدکننده در نظر گرفته است. در واقع بعضی طرح ها هستند که بافهنده فط ۸ رنگ برای زمینه آن بافته است و بعضی دیگر نیز تعداد بیشتری تنوع رنگ دارد.

خرید پارچه ترمه رومیزی یزد

قیمت روتختی ترمه یزد

یکی از محصولات پرفروش ترمه که اغلب هم نوعروسان آن را خریداری می کنند روتختی ترمه است. روتختی جنس های مختلفی دارد که به صورت فراوان در بازار به فروش می رسد. قیمت های این محصول با توجه به ابعاد و تراکم بافت و همچنین طرح بافته شده متفاوت بوده و خریدار باید هنگام خرید اطلاعات دقیقی در این زمینه از کارشناس فروش بگیرد تا بتواند به راحتی خرید خود را انجام دهد.

تخت ها یک نفذه و دونفره هستند. بنابراین بافنده ترمه نیز موقع بافت به این ابعاد توجه نموده و روتختی های با ابعاد یک در دو برای تخت های یک نفره و همچنین ابعاد ۲در۲ برای تخت های دو نفره در نظر می گیرند.

پس قیمت روتختی ها با توجه به نکات ذکر شده در بالا بسیاروده و هر نوعی از روتختی یک نفره یا دونفره قیمت مشخص و متفاوتی خواهد داشت.

خرید پارچه ترمه رومیزی یزد

فروش عمده ترمه یزد

نمایندگان فعال بسیاری در ایران وجود دارندکه انواع برندهای ترمه یزد را با کیفیت و تراکم های متفاوت قیمت های متنوع در سراسر ایران و به صورت عمده و تکی به فروش می رسانند. برای تاجرانی که قصد خرید عمده دارند مراکز پخش و بنکداران فراوانی در یزد و سطح کشور وجود دارند که این محصول را به فروش می رسانند.

اگر قصد خرید عمده پارچه ترمه رومیزی دارید، مجموعه ما انواع پارچه های ترمه را در طرح های متنوع با ۱۲ ترکیب رنگ زیبا و چشم نواز به فروش می رساند. عرضه پارچه ترمه از جنس ابریشم و پلی استر باکیفیت هم به صورت پارچه خام و هم پارچه پنلی آماده از خدمات این مجموعه می باشد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید