مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ترمه ارزان قیمت یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

معرفی تولیدی های بافت پارچه ترمه ارزانقیمت های پارچه ترمه متری
فروش ترمه ارزان

خریداران عمده ترمه باید قبل از خرید به نکاتی توجه کنند تا بتوانند محصول مدنظرشان را تهیه نموده و در بازار به راحتی به فروش برسانند. ترمه دارای انواع متفاوتی است که هر کدام دارای ویژگی ها و قیمت های مختلفی نیز هست. ترمه ها از نظر نوع نخ و کیفیت آن به دو مدل اصلی تقسیم بندی می شوند:

  • ترمه ابریشم
  • ترمه پلی استر

از قدیم ترمه اصیل و باکیفیت همان توره ابریشم بود که با نخ های ظریف ابریشم طرح های ترمه را می بافتند. امروزه بوسیله دستگاه های ماشینی ترمه بافی، طرح ها به راحتی و به سرعت بافته می شوند. هزاران طرح و نقش در نوع ترمه های ابریشم ماشینی وجمد دارد که مشتریان می توانند از بین آن ها به راحتی آنچه را که مورد پسندشان است انتخاب کنند.

معرفی تولیدی های بافت پارچه ترمه ارزان

نوع دیگر ترمه، ترمه پلی استر است که خود دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ است. هم چنین به دلیل تراکم های مختلفی که بافت می شود دارای کیفیت های مختلفی نیز هست. به عنوان مثال ترمه پلی استر با تراکم ۱۲۰ ارزانتر از ترمه پلی استر با تراکم۱۵۰ است. کیفیت ترمه ۱۵۰ نیز بیشتر است. بیشترین میزان تولیدی ها و کارخانه جات باقت پارچه ترمه در استان یزد است. چرا که یزد یکی از قطب های بزرگ صنعت نساجی در ایران است. تولیدی های کوچک و بزرگ بسیاری نیز در این استان هستند که با متراژهای مختلف در طول سال به بافت این پارچه سنتی مشغولند. این تولیدی ها ممکن است علاوه بر بافت پارچه ترمه به بافت پارچه ها و محصولات دیگری از جمله روفرشی یزدی و پارچه پرده ای سوسنی ترمه نیز فعالیت داشته باشند. البته کارخانجات مکعتبر و بزرگ فقط به بافت یک محصول مشغول هستند تا بتوانند آن را با کیفیت مطلوب ارائه دهند.

قیمت های پارچه ترمه متری

همانطور که در بالا هم ذکر شد نوع ترمه ابریشم یا پلی استر در قیمت ترمه ها بسیار تاثیر گذار است. اینکه نخ ترمه ابریشم باشد یا پلی استر و تراکم بافت پارچه چه اندازه باشد سبب قیمت گذاری متفاوت از سوی تولیدی ها خواهد شد.نوع طرح ترمه نیز به دلیل تنوع و تعداد رنگ های به کار رفته خود در قیمت تمام شده ترمه موثر است. امروزه از پارچه های ترمه محصولات سنتی متنوعی تولید می کنند که هر کدام در زیبایی و چشم نوازی بی نظیر است. محصولاتی مانند رومیزی ترمه، روتختی و کوسن ترمه، انواع کیف ترمه و… . پارچه های ترمه دارای تعداد رنگ های مختلفی است و به عنوان مثال یک پارچه ۴ رنگ بافته شده و پارچه دیگر ۷ رنگ است. یعنی تعداد ۴ رنگ و نخ در پارچه به کار رفته است که هر چه تعداد رنگ های ترمه بیشتر باشد ظرافت و کیفیت بهتری خواهد داشت. در واقع ترمه قیمت بیشتری نیز پیدا می کند.

هر تولیدی دارای تعدادی نقشه و طرح برای بافت پارچه های خود است که از ان ها برای ایجاد طرح های زیبا و سنتی روی پارچه های ترمه استفاده می کند. ممکن است برخی طرح ها برای آن شرکت و تولیدی به ثبت رسیده باشند. رنگ فیروزه ای و زرشکی و آبی از جمله رنگ های چر فروش برای انواع طرح های ترمه هستند. اگر مشتری سفارش بالای ۲هزار متر برای بافت پارچه ترمه داشته باشد می تواند طرح و رنگ مدنظرش را نیز به کارخانه سفارش دهد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید