مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پارچه ترمه مخصوص کیف و کفش

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ترمه طرح شاه پسندبقچه ترمه سرمه دوزیخرید طاقه ای پارچه ترمه ارزان قیمتقیمت پارچه ترمه مخصوص کیف دوزی
قیمت پارچه ترمه معمولی

خرید پارچه ترمه

خرید پارچه ترمه به دلیل نوع بافت و سنتی بودنش در بین افراد خاصی طرفدار دارد. بانوان بیشتر راغب به خرید این نو ع پارچه برای مصارف گوناگون خود نظیر دوخت انواع رومیزی ها و یا دوخت مانتوهای سنتی هستند.

لذا تولیدکنندگان و بافندگان سعی در بافت پارچه ترمه باکیفیت و متنوع هستند تا بتوانند نیاز این نوع خزریداریان را نیز برآورده ساخته و آن ها را به سمت خرید داخلی سوق دهند.

کارگاه های تولید کیف و کفش برای دوخت کیف های سنتی خود به پارچه هایی از این قبیل نیاز دارند که می توانند با قیمت بسیار مناسب از کارخانه بافت پارچه ترمه در استان یزد تهیه کنند. برای خرید غیر حضوری نیز تماس با مشاوران فروش این مجموعه مناسب است.

خرید پارچه ترمه

ترمه طرح شاه پسند

علاوه بر طرح های متری پارچه های ترمه که با تنوع بسیار زیادی از آن ها در بازار روبه رو هستیم،نوع دیگری از پارچه ترمه هم وجود دارد که به صورت قابدار و حاشیه دار بافت شده و به فروش می رسد. این نوع پارچه داراری طرح های متنوعی است که ترمه شاه پسند یکی از طرح های معروف آن است.

این طرح هم مانند سایر طرح های قابدار ترمه رنگ بندی متنوعی دارد. رنگ هایی نظیر:

  • سرمه ای
  • سبزابی
  • زرشکی
  • قرمز
  • آبی کاربنی
  • کرم
  • قهوه ای
  • و غیره

این طرح را می توان برای دوخت رومیزی، پشتی، روتختی، کناره استفاده کرد و هم پارچه خام و هم پارچه دوخته شده وآماده را خریداری کرد.

خرید پارچه ترمه

بقچه ترمه سرمه دوزی

بقچه های ترمه را می توان برای زیبایی و شیک شدن سرمه دوزی کرد. کاری که بوسیله مروارید و منجوق و ملیله بر روی پارچه خام انجام می دهند. بقچه های سرمه دوزی شده از لحاظ وزنی بسیار سنگین تر از بقچه های معمولی هستند ولی زیبایی آن ها دوچندان است.

برای سرمه دوزی هم میتوان از پارچه های متری ساده استفاده کرد و طرح گل و بته را روی پگارچه دوخت و هم می توان از پارچه های قابدار بهره برد و یر روی طرح های موجود در خود پارچه سرمه دوزی انجام داد.

علاوه بر بقچه می توان بر روی بسیاری از کارهای ترمه کار سرمه دوزی انجام داد. محصولاتی مانند:

  • روتختی ترمه
  • ست سه تیکه پذیرایی ترمه
  • کوسن ترمه
  • سرویس کامل ترمه

این کار چون با دست صورت می گیرد بسیار وقت گیر بوده و قیمت کارهای تمام شده سرمه دوزی مخصوصا اگر پارچه ابریشم باشد بالاست. به عنوان مثال اگر رومیزی ترمه با ابریشم ۵ رنگ ۲۵۰ هزار تومان باشد سرمه دوزی همین کار حدود ۸۰۰ هزار تومان به بالا خواهد بود.

خرید پارچه ترمه

خرید طاقه ای پارچه ترمه ارزان قیمت

برای افرادی که به دنبال خرید عمده و طاقه ای پارچه ترمه برای فروش هستند، قیمت پارچه ها یکی از فاکتورهای بسیار مهم است. چرا با خرید پایین هر طاقه پارچه هم می توان سود بیتری برای خود رقم زد و هم اینکه با قیمت کمتری نیز آن را به صورت خرده فروخت.

طاقه های ترمه اغلب از ۲۰ متر شروع شده و بسته به نیاز مشتری تا ۵۰ متر و ۶۰ متر نیز طاقه می شوند. البته طاقه های ابریشمی چون تراکم بالاتری دارند و سنگین تر از نخ پلی استر هستند به صورت ۱۲ متری نیز طاقه می شوند. در خرید و فروش های بالا پارچه ها به صورت طاقه های ۱۰ تایی بسته بندی می شوند که به آن عدل بندی طاقه گفته می شود.

تاجران و عمده فروشان با این اصطلاح آشنا هستند.خرید عدل ترمه قیمت تمام شده بسیار پایین تری نسبت به متر ترمه خواهد داشت.

خرید پارچه ترمه

قیمت پارچه ترمه مخصوص کیف دوزی

پارچه های ترمه ای که برای دوخت کیف استفاده می شوند باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند تا به مرور زمان و با استفاده مداوم سالم بمانند. پارچه های ترمه ۷رنگ نمونه ای مقاوم از پارچه های ترمه است.

عرض این مدل پارچه ۱٫۵ متر و ۲ متر می باشد که هنگام الگو کشی و برش برای خیاطان راحت تر است.

این پارچه نیز مانند سایر پارچه ها در تراکم های مختلف بافت می شود که هر کدام ویزگی خود را دارد. تراکم استاندارد برای این نوع پارچه ۱۵۰ است که باکیفیت بوده و تراکم بالایی دارد.

خرید پارچه ترمه

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید