مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی روتختی ترمه ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پارچه ترمه ارزان روتختی ترمه ابریشم قیمت روتختی ترمه سنتی یزد
خرید روتختی ترمه یزد

در خرید های اینترنی سهولت در خرید و طی نکردن مسافت های طولانی یکی از بارزترین موارد در این نوع خریدهاست که با استقبال مردم نیز مواجه شده است. محصولات زیادی از پارچه ترمه تولید می شود که سالانه به سراسر ایران عرضه می شود.

روتختی ترمه به صورت اینترنتی نیز مورد خرید و وفروش واقع می شود. می توان طرح های زیادی را ای این نوع ترمه در همین سایت ها به راحتی مشاهده کرد.

پارچه ترمه ارزان

خرید پارچه ترمه

همانطور که می دانید برای تولید انواع مختلف پارچه از مواد و الیاف متنوعی استفاده می شود. مواد اولیه برای تولید ترمه نخ و آن است که ازچند نخ استفاده می شود:

  • ابریشم طبیعی
  • ابریشم مصنوعی ویسکوز
  • پلی استر

پارچه ترمه را از الیاف باکیفیت می بافند تا ماندگاری بالایی داشته باشد. هنر بافت ترمه با ذوق و نبوغ هنرمندان ایرانی از گذشته تا کنون آمیخته شده و ظرافت و کیفیت و زیبایی این صنعت را دوچندان کرده است.

ابریشم طبیعی نوعی الیاف حیوانی بوده که از پیله کرم ابریشم نخ را بوجود می آوردند. کار بافت پارچه ترمه با این نئع نخ بسیار زمان بر و پر زحمت بود. امروزه از نخ های مصنوعی برای بافت این پارچه استفاده می شود که آن ها نیز خود دارای زیبایی و کیفیت مطلوبی هستند.

این محصول اکنون به محصول صادراتی تبدیل شده است. و در جهان در حال شناخته شدن و رشد صادراتی است. البته هنوز برای صادرات و ارسال ترمه ابریشم یزد به سراسر ایران باید بیشتر از این ها فعالیت کرد.

روتختی ترمه ابریشم

ست روتختی ترمه

روتختی ها نوعی کالای خواب هستند که از انواع منسوجات در جنس های متنوعی ساخته می شوند. نوع سنتی و کلاسیک آن روتختی ترمه است. هر چه که بافت روتختی ظریف تر باشد تراکم آن بالاتر بوده و زیبایی بیشتری نیز خواهد داشت.

روتختی ترمه ابریشم هایی که تعداد رنگ ان ها نیز بیشتر است مانند ۶ رنگ و ۸ رنگ و حتی ۱۲ رنگ طرح هایی منحصربه فرد و خاصی دارند و در زیبایی و ظرفات بی نظیر هستند.

کار سرمه دوزی روی ترمه اغلب بر روی ترمه های ابریشم خالص انجام می گیرد که سبب زیبایی دوچندان آن می شود. اگر مشتری سفارش سرمه دوزیروی روتختی ترمه نیزداشته باشد می توان به صورت سفارشی این کار را برای او انجام داد. این کار اغلب برای نوعروسان انجام می شود.

قیمت روتختی ترمه سنتی یزد

قیمت روتختی ترمه

دستگاه های بافت روتختی ترمه مانند دیگر محصولات آن به روشی خاص است که باید از قبل تراکم و رنگ و نوع تارو پود برای بافت مشخص باشد. با استفاده از دستگاه های بافت ترمه امروزی می توان متراژ بالایی از پارچه ترمه را روزانه بافت. همین ها نیز سبب تنوع قیمت روتختی های ترمه می شوند.

بعد از بافت پارچه روتختی ترمه کار آستر کشی و لایی پارچه ای یا کاغذی آن باید صورت گیرد. بعد از آن نیز مغزی دوزی دور تا دور روتختی انجام می شود. علاوه بر روتختی یک جفت روبالشتی و یک جفت کوسن ترمه نیز به صورت ست ۵ تیکه آماده شده و به فروش می رسد.

طرح های سنتی و زیبای روتختی های ترمه که اغلب به صورت قاب های ۲*۲ متر مربع بافته می شود. هر کدام از این طرح ها دارای رنگ بندی متنوع هستند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید