مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی شاه نشین ترمه با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

تولید و دوخت پشتی های سنتی جدیدسرویس خان نشین ترمه چیست؟
شاه نشین سنتی

آیا بزرگترین مرکز تولیدی شاه نشین ترمه را می شناسید. استان یزد با داشتن بیشترین کارخانه جات بافت پارچه ترمه در تولید و دوخت انواع محصولات ترم پیشرو است تولید شاه نشین یک نمونه از بیش ترین و پرفروش ترین محصولات ترمه است که در این شهر صورت می‌گیرد و برای فروش به سراسر ایران ارسال می شود.

تولیدی شاه نشین

تولید و دوخت پشتی های سنتی جدید

تولیدی شاه نشین

پشتی محصول سنتی است که از دیرباز مورد استفاده ایرانیان بوده است و امروزه نیز می‌توان در مناطقی از ایران آنرا مشاهده کرد که در کنار مبلمان هم استفاده میشود. پشتی های سنتی امروزه مورد استقبال مردم قرار گرفته است چرا که افرادی که به دکوراسیون سنتی و کلاسیک علاقه مند می توانند خریدار این محصول باشند.

پشتی های سنتی جدید پشتی هایی هستند که از برای زیبایی و جلوه بیشتر از تلفیق چند پارچه استفاده می شود. مواد داخل این پشتی ها برخلاف پشتی های قدیم به گونه‌ای است که بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و سبب سبکی و حمل راحت این محصول شده است. پارچه های مانند ترمه، مخمل و شانل نمونه‌ای از پارچه های مورد استفاده در تولید و دوخت پشتی های سنتی جدید هستند. بیشترین نوع پشتی که از این پارچه ها تولید می شود پشتی دیواری و پشتی گرد سنتی است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد. می توان این دو نوع پشتی را با هم و در کنار هم استفاده کرد و زیبایی دو چندانی را به فضا بخشید.

سرویس خان نشین ترمه چیست؟

نوع جدیدی از پشتی های سنتی تلفیق پارچه ترمه ساده و مخمل است که در اطراف پشتی های مربع و همچنین بالشت سنتی گرد مخمل به کار برده می شود که سبب زیبایی دو چندان پشتی ها شده است و مشتریان زیادی را با خود به همراه داشته است.

منظور از سرویس خانشین مجموعه‌ای از ابعاد پشتی های سنتی است که در کنار هم قرار می گیرد مانند پشتی مربع و پشتی گرد و همچنین پشتی مثلثی به همراه یک عدد تشکچه ترمه که خود سرویس خان نشین را تشکیل می‌دهد. پارچه ترمه ای که برای دوخت این نوع خان‌نشین به کار می‌رود پارچه ترمه ساده با تراکم های متنوع است که خود دارای طرح ها و رنگ های مختلف است ترمه ۴ رنگ ۵ رنگ و ۶ رنگ نمونه استفاده شده در این نوع سرویس هاست.

مدل های پشتی ترمه دارای تنوع زیادی است از این جهت برای مصرف کننده و خریدار انتخاب نمونه مناسب کار دشواری است. در سایت های معتبر فروش پشتی می توانید این نوع محصول را در مدل های مختلف و دسته بندی ببینید و به راحتی محصول خود را انتخاب کنید. جنس پارچه ترمه اغلب پشتی ها از پلی استر است که دارای تراکم های مختلف است. تولید کنندگان سعی دارند تا این نوع پشتی های ترمه پلی استر را با تراکم های بالا تولید نموده تا بتوانند محصول با کیفیتی را به بازار عرضه کنند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید