مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش روتختی ترمه یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

روتختی ترمه یزدروتختی ترمه یزدفروش روتختی ترمهروتختی ترمه یزدقیمت فروش روتختی ترمه یزد
روتختی ترمه یزد

فروش ترمه یزد بویژه روتختی ترمه از طریق این مجموعه در انواع قیمت ها برای تاجران و خریداران امکان پذیر شده است. اگر به دکوراسیون اتاق خواب خود اهمیت می دهید، استفاده از روتختی ترمه در اتاق خواب می تواند زیبایی و دلنشینی خاصی را به همراه داشته باشد.

روتختی ترمه یزد

روتختی ترمه یزد

برای بافت و تولید روتختی ترمه از انواع نخ ابریشم و پلی استر استفاده می شود که هر کدام از این نخ ها ویژگی های مربوط به خود را دارد. نخ ابریشمی که برای بافت روتختی به کار می رود تراکم بالایی دارد و بسیار باکیفیت است به همین دلیل قیمت تمام شده روتختی ترمه ابریشم بسیار گران تر از روتختی پلی استری ان است. پس مردم نیز به سمت خرید روتختی پلی استر ترمه روی آورده اند.

روتختی ترمه یزد

فروش روتختی ترمه

در حال حاضر تولید روتختی ترمه در استان یزد در کارگاه های ترمه بافی بوسیله ماشین و دستگاه صورت می گیرد. این محصول برای عرضه و فروش علاوه بر استان یزد به سایر شهرها نیز صادر می شود. ار آنجایی که استفاده مردم از صنایع دستی و هنر بیشتر شده است، مصرف خانگی ترمه و انواع محصولات تولید شده از این پارچه هم افزایش پیدا کرده است و فروش محصولات ترمه از جمله روتختی ترمه نیز افزایش پیدا کرده است.
از آنجایی که صادرات صنایع دستی به دیگر کشورها رو به افزایش است، صادرات انواع ترمه یزد نیز با رونق همراه شده است و لازم است که تجار و خریداران عمکده نیز به این هنر سنتی و زیبا برای صادرات و سودآوری توجه بیشتری نشان دهند.

روتختی ترمه یزد

قیمت فروش روتختی ترمه یزد

به دلیل افزایش قیمت نخ در صنعت نساجی، قیمت ترمه و دیگر محصولات تولیدی آن از جمله روتختی هم افزایش پیدا کرده است. به عنوان مثال قیمت روتخی پلی استر ترمه در حدود۳۵۰ هزار تومان می باشد که همین روتختی با نخ ابریشم و کیفیت درجه یک حدود هشتصد هزار تومان است.البته قیمت روتختی بسته به تعداد رنگ به کار رفته در طرح روتختی و همچنین کیفیت بافت پارچه ترمه نیز هست که خریدار هنگام خرید باید به این نکات توجه نموده تا بتواند محصول مدنظر خود را با قیمت ناسبی خریداری کند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید