مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بروزترین قیمت سرویس خان سالار ترمه سنتی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

نکات جالبی درباره سرویس خان سالار ترمهراهنمای خریدا نواع سرویس خان سالار ترمه
سرویس خان سالار

پارچه های اصیل ایرانی است که قیمتی بوده و طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و بی نظیری دارد. سرویس خان سالار ترمه نمونه‌ای از این تولیدات است که دارای سطح کیفی بالایی بوده و بیشتر برای انواع تخت های سنتی در خانه ها و رستوران ها استفاده می شود. این نوع پشتی ها زیبایی و جلوه خاصی دارد. پارچه روی پشتی ها ترمه بوده و در کناره ها از پارچه مخمل استفاده می‌شود. دوام و ماندگاری این محصول بسیار بالاست و تا مدت های طولانی می توان از آن استفاده کرد. ترمه دوزی از هنرهای اصیل ایرانی است فروش این نوع پشتی ها به صورت جزئی و عمده مطابق با نیاز مشتری از طریق این مجموعه انجام می شود.

سرویس خان سالار

نکات جالبی درباره سرویس خان سالار ترمه

سرویس خان سالار ترمه دارای نکات جالبی است که سبب تمایز آن نسبت به دیگر پشتی های سنتی شده است. کیفیت و زیبایی این پشتی ها بسیار بالا بوده و پارچه ترمه که روی آن کشیده می‌شود زیبایی کار را دوچندان کرده است. تنوع طرح و رنگ و مدل در این نوع سرویس شاه نشین زیاد است در کارگاه ها و تولیدی‌های های دوخت پشتی با دقت و سرعت بالایی انواع پشتی‌های خان نشین دوخته می شود.
در برخی مدل ها تزیینات هم به زیبایی کار اضافه شده است. تزییناتی مانند قیطان دوزی دور کار، پارچه های مخمل طرح دار، همچنین نوع دوخت ظریف. این سرویس از نظر سایزبندی اصولاً استاندارد هستند و فضای مناسبی را اشغال می‌کند. هنگام استفاده بر روی تخت و مبلمان بسیار راحت است و تکیه دادن به آن ها خسته کننده نیست و کمر را اذیت نمی‌کند.

راهنمای خریدا نواع سرویس خان سالار ترمه

برای خرید انواع سرویس خان سالار مرغوب باید از مشاوره و راهنمایی های افرادی که در این حوزه فعالیت دارند استفاده کنیم.مشاوره، مشتری را با انواع متنوع محصول و کیفیت های آن آشنا می‌کند و این شناخت به او کمک می‌کند تا بتواند محصول خود را در کمترین زمان با صرف هزینه کمتر خریداری کنندو همچنین صرفه اقتصادی نیز برای او داشته باشد. این نوع راهنمایی از طریق سایت های اینترنتی هم امکان پذیر است.

اگر شما قصد خرید از فروشگاه های اینترنتی را داشته باشید می توانید ببینید که مشخصات انواع پشتی سنتی در سایت های فروش محصولات ترمه گذاشته شده است و مشاوران به صورت آنلاین مشتریان را راهنمایی کرده د و تا بتواند خرید خود را انجام دهد. این امر باعث جلب رضایت بیشتر مشتری و همچنین حجم فروش بیشتر نیز می‌شود.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید