مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پرفروش ترین طرح پشتی ترمه یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

پشتی ترمه نقش خاطره ها در زیبایی خانه هاکاربرد پشتی های ترمهخرید عمده پشتی ترمه یزدخرید عمده غیرحضوری پشتی ترمه
قیمت پشتی سنتی

پرفروش ترین طرح های پشتی ترمه یزد را می توانید از طریق مجموعه آران ترمه مشاهده نموده و با انواع طرح های پشتی سنتی یزدیآشنا شوید و از طریق واتساپ سفارش خرید خود را ثبت کنید.

پشتی ترمه یزد

پشتی ترمه نقش خاطره ها در زیبایی خانه ها

پشتی ها از قدیم تا به امروز یکی از اجزاء جدایی ناپذیر خانه های ایرانی بودند که جدای از کاربرد شان که راحتی را برای اهالی خانه و میهمانان به همراه داشته اند، در کنار فرش های پر نقش و نگار ایرانی زیبایی منحصر بفردی را به خانه های می دادند. هرچند امروزه با ورود مبل های چوبی حضورشان کم رنگ تر شده اما همچنان بسیاری از خانواده هایی که به دنبال دکوراسیون خیال انگیز هستند و به نقش خاطره ها اهمیت می دهند پشتی ترمه یزد را برای نشیمن خانه خود بر می گزینند.

پشتی ترمه یزد

کاربرد پشتی های ترمه

تفرادی که به دکوراسیون سنتی و کلاسیک علاقمند هستند حتما سری به مجموعه سایت آران ترمه یزنند. چرا که می توانند در انواع مکان ها از انواع پشتی های سنتی این مجموعه استفاده کنند.

پشتی های ترمه می توانند به عنوان تکیه گاه راحتی در منازل، دکوراسیون سالن های پذیرایی منازل در کنار تشک، رستوران ها و قهوه خانه های سنتی، مساجد و حسینیه ها و … استفاده شوند.

خرید عمده پشتی ترمه یزد

پشتی ترمه یزد

پشتی ترمه یکی از محصولات اصیل سنتی استان یزد است که در طرح ها، رنگ ها و اندازه های متنوع در کارگاه های سنتی و مدرن تولید و عرضه می شود. به لحاظ کیفیت عواملی مانند جنس و تراکم پارچه رویی که می تواند پلی استر یا ابریشم در تراکم های مختلف باشد، مواد داخل پشتی، طرح و رنگ مانند خشتی، شکارگاه و …، ابعاد و دقت در دوخت آنها بسیار اثرگذار می باشد. به لحاظ شکل انواع پشتی ها شامل مثلثی، لوله ای یا استوانه ای ، دیواری و .. می باشد.

با توجه به تعدد کارگاه های تولیدی پشتی های ترمه تهبه پشتی از کارگاه های معتبر که طرح های متنوعی ارئه می کنند علاوه بر اطمینان در کیفیت کالا، امکان انتخاب بیشتری به لحاظ زنگ و شکل و قیمت در اختبار خریدار قرار می دهد.

ما سعی کرده ایم با برقراری ارتباط مستقیم بین کارگاه تولیدی انواع پشتی طرح های مختلف را در معرض دید خریداران قرار دهیم و با تضمین کیفیت و پشتیبانی خدمات پس از فروش مناسب محیطی امن و آسان برای خرید شما مهیا  نماییم.

خرید عمده غیرحضوری پشتی ترمه

پشتی ترمه یزد

شرکت آران ترمه با استفاده از پشتوانه اعتماد مشتریان محترم خود اقدام به عرضه پپشتی ترمه یزد متنوع و باکیفیت بصورت مستقیم از کارگاه های تولیدی و با امکان انتخاب طرح و تقش بصورت غیر حضوری و پشتیبانی تیم بازاریابی خود نموده است. تلاش نمودیم بدلیل خرید مستقیم از کارگاه کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب به دست شما مشتریان قرار دهیم.

با ما تماس بگیرید تا مشاوره کامل و تخصصی از انواع پشتی  های سنتی ترمه و یا سرویس های شاه نشین را در اختیار شما قرار دهیم.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید