مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش بقچه ترمه سنتی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

بقچه ترمه سنتیبهترین ترمهبقچه ترمه سنتیتولید ترمه در یزدبقچه ترمه سنتیترمه رومیزیبقچه ترمه سنتیطرح رومیزی خشتی ترمهبقچه ترمه سنتیپخش بقچه ترمه سنتی
بقچه ترمه سنتی

بقچه ترمه سنتی در ابعاد و طرح های زیبایی در شهر یزد تولید و عرضه می شوند. بقچه همان رومیزی مربع است که از قدیم به این نام معروف شده است. ابعاد مشخصی که برای بقچه در نظر گزفته می شود، یک در یک متر مربع است.

بقچه ترمه سنتی

بهترین ترمه

اصیل ترین و بهترین نوع ترمه، ترمه ابریشمی است که از نخ ابریشم مصنوعی بافته شده باشد. برای تشخیص و خرید بهترین ترمه می توانید از مشاوران فروش این مجموعه مشاوره رایگان بگیرید و با شماره ۰۹۱۳۶۷۰۷۱۸۳ تماس حاصل فرمایید تا شما را در این امر راهنمایی کنند.

بقچه ترمه سنتی

تولید ترمه در یزد

به جرآت می توان گفت که استان یزد یکی از بزرگ ترین قطب های ترمه بافی و تولید پارچه ترمه در ایران است که توانسته سالانه متراژ زیادی از این نوع پارچه را به دیگر استان های ایران ارسال کند. تولیدات ترمه عبارت است از:

  • تولید پارچه ترمه
  • تولید کیف و کفش ترمه
  • تولید انواع رومیزی و ست پذیرایی ترمه
  • تولید کالاب خواب ترمه
  • تولید پرده و پشتی ترمه

بقچه ترمه سنتی

ترمه رومیزی

فروش ترمه رومیزی به صورت یقچه و یا رانر در ابعاد و طرح های متنوع در سراسر ایران صورت می گیرد. رنگ ها در بافت ترمه تاثیر بسزایی در زیبایی و سنتی نشان دادن رومیزی خواهند داشت. طرح مهم ترین فاکتور در جلوه گر ساختن رومیزی است که می تواند زیبایی چشم گیری را به میز و دکوراسیون خانه شما بدهد.

بقچه ترمه سنتی

طرح رومیزی خشتی ترمه

یکی از طرح های سنتی و زیبایی که پر مصرف هم هست، طرح خشتی است که این طرح به صورت خانه های مربعی شکل کنار هم قرار گرفته اند و داخل این مربع ها طرح های بته جقه و درخت سرو و گل و بته های ریز بافت می شود. این طرح از نقش های خاص است که طرفداران خاص خود را خواهد داشت.

بقچه ترمه سنتی

پخش بقچه ترمه سنتی

استان یزد یکی از شهرهایی است که انواع رومیزی ترمه از جمله بقچه ترمه را به سراسر ایران پخش می کنند و  تاجران و خریداران عمده می توانند برای پخش بقچه ترمه به تولیدی های این شهر مراجعه کرده و طرح و نقش مدنظر خود را به صورت مستقیم خریداری کنند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید