مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز عرضه کننده ست پشتی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

برترین تولیدکنندگان پشتی ترمهعرضه پشتی خان نشین از طریق سایتفروش انواع پشتی مثلثی یزدیقیمت ست پشتی ترمهعرضه عمده ست های ترمه

آیا مناطق تولید و عرضه انواع پشتی ترمه را می شناسید؟ آیا می دانید در کدام شهرهای ایران بیشترین مراکز تولید و عرضه ست پشتی سنتی وجود دارد؟ شهر یزد از جمله بزرگ ترین شهرهایی است که کارگاه های تولید وفروش انواع پشتی ترمه و یا دیگر محصولات این حوزه به فراوانی در آن یافت می شود.

 

برترین تولیدکنندگان پشتی ترمه

بدیهی است در میان انواع تولیدکنندگان و برندهای ترمه برترین آن ها تولیدکنندگانی هستند که از بهترین نوع پارچه های ترمه بریا دوخت پشتی بهره می برند و از مواد مرغوب و باکیفیت برای پر کردن داخل پشتی ها استفاده می کنند.

همانطور که می دانیم طرح و رنگ ترمه ها تاثیر بسیاری در فروش آن دارد. تولیدکنندگان امروزه سعی بر این دارند تا با بافت طرح های متنوع از پارچه ترمه محصولات بیشتری از ترمه ها را به بازار مصرف عرضه کنند.

به عنوان مثال پشتی های ترمه در انواع متنوع و در ابعاد و سایز های مختلف متناسب با نیاز خریدار دوخته شده و آماده می شود.

برترین برندهای ترمه در کنار کیفیت و قیمت مناسب در عرضه محصول نیز پیشتاز هستند.

 

عرضه پشتی خان نشین از طریق سایت

پشتی های خان نشین اغلب به صورت ست های چندتایی و برای استفاده در گوشه ای از اتاق یا محل موردنظر در نظر گرفته می شود. کارگاه های تولیدی و دوخت پشتی های سنتی اغلب به صورت عرضه مستقیم در بازار حضور پیدا می کنند و در شهرهای مختلف محصولات خود را عرضه می کنند.

یکی از روش های جدید که جوابدهی بهتری نیز دارد فروش و عرضه محصول در اینترنت و شبکه های اجتماعی است.

سایت های مختلفی هستند که انواع محصولات ترمه از جمله ست خان نشین ترمه را در طرح و رنگ متنوع و جذاب به فروش می رسانند. مجموعه ترمه آران با به کارگیری از پارچه ترمه باکیفیت و مواد و الیاف مرغوب پشتی و ست خان نشین سنتی را به صورت آنلاین به فروش می رساند.

 

فروش انواع پشتی مثلثی یزدی

آیا نوع پشتی مثلثی یزد را می شناسید؟ آیا می دانید نوع استفاده این کالا به چه شکل است و در کجاها می توان از ان استفاده کرد؟ یکی از پشتی های سنتی یزدی نوع مثلثی آن است که همانطور که از نامش مشخص است به شکل مثلث و سه گوش دوخته شده و به بازار فروش عرضه می شود. این نوع پشتی را می توان هم به صورت جفتی و هم به صورت ست کامل خان نشین خریداری کرد.

دکمه هایی که داخل این نوع پشتی به کار می رود سبب زیبایی بیشتر آن شده و در دو طرف پشتی به کار می رود. پشتی مثلثی را می توان در گوشه های مکان مورد نظر و برای زیبایی و یا در داخل مبل و کاناپه و یا کنار مبل و برای لم دادن و وسیله استراحت از آن استفاده کرد.

 

قیمت ست پشتی ترمه

به دلیل تنوع وجود ست های پشتی نمی توان قیمت مشخصی را برای آن ها تعیین کرد. چرا که پشتی های جفتی برای خرید یک قیمتی دارند و ست های خان نشین که به صورت ست ۵ و ۷ و ۹ تکه هستند قیمت دیگری دارند.

پشتی های سنتی به صورت ست می تواند زیبایی بیشتری را به فضای خانه یا محل های سنتی آماده شده توسط شما بدهد. محل هایی مانند رستوران و هتل های سنتی و یا قهوه خانه ها.

علاوه بر ترمه می توان این ست های سنتی را با پارچه های دیگری هم تلفیق کرد تا جلوه زیباتری داشته باشد و همچنین خریداران بیشتری را به سمت خود بکشاند. پارچه هایی مانند مخمل و شانل و جاجیم و غیره.

 

عرضه عمده ست های ترمه

علاوه بر تولیدی ها و کارگاه های دوخت پشتی ترمه که در شهر یزد  مستقر هستند، افراد دیگری نیز هستند که به صورت عمده این محصول را عرضه می کنند. عمده فروشان و مراکز عرضه عمده محصولات ترمه و همچنین فروشگاه های بزرگ عرضه محصولات سنتی نمونه ای از آن ها هستند.

این مجموعه نیز با عرضه مستقیم انواع محصولات ترمه از کارخانه و کارگاه تولیدی به صورت عمده و به قیمت بسیار مناسب محصولات خود را به فروش می رساند.

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید