مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

معرفی ترمه فروشی در کرج با ترمه سنتی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ترمه فروشی در کرجانواع ترمه های سنتی یزدترمه فروشی در کرجمعرفی ترمه فروشی در کرج
ترمه فروشی در کرج

معرفی ترمه فروشی در کرج با ترمه های سنتی یزد. در کرج انواع ترمه های سنتی یزد با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد. جهت خرید هم اکنون اقدام کنید.

ترمه فروشی در کرج

انواع ترمه های سنتی یزد

در استان یزد زیبات رین و نفیس ترین سوغات و صنایع دستی که وجود دارد، ترمه یزد است. این هنر دست از سالیان دور تا اکنون بافته می شده و مورد توجه ایرانیان و حتی گردشگران خارجی هم بوده است. یکی از دلایل زیبایی و چشم نوازی این هنر بافت گل های ریز و درشت بته جقه و سرو خمیده است که نماد افتادگی و فروتنی انسان است. این نقش و نگار ها به گونه ای در بافت پارچه ترمه به کار می روند که با تلفیق انواع رنگ ها ی تیره و روشن زیبایی و ظرافت خاصی را به این پارچه می بخشد. ترمه ها از انواع نقش ها بافته می شوند که نمونه ای از آن ها عبارتند از:

  • نقش چهل ستون
  •  نقش شاه پسند
  • نقش ترنج
  • نقش طوبی
  • نقش شاه عباسی

هر کدام از این نقش ها را می توان با ترکیب رنگی فراوانی تولید و عرضه کرد. ترکیب طرح و رنگ سنتی از نخ های ابریشم برای تولید ترمه هایی نفیس از دیار مردمان سخت کوش.

هر تولیدی برای خود طرح هایی را بافته و به نام خود به ثبت می رساند. بعد از به ثبت رسیدن طرح توسط بافنده و آن تولیدی، شخص دیگری نمی تواند آن را کپی برداری کند. به اصطلاح آن ترمه شناسنامه دار است.

ترمه فروشی در کرج

ترمه فروشی در کرج

معرفی ترمه فروشی در کرج

شاید تصور کنید که ترمه های یزد را نمی توان در جای دیگری دید و خرید. ولی امروزه انواع ترمه های سنتی یزد در شهر های دیگر ایران و حتی سایر کشور ها به فروش می رسد. تولیدکنندگان با توجه به سلایق و نیازهای مشتریان سعی کرده اند که ترمه هایی با نقش ونگار سنتی و نفیس تولید و عرضه کنند تا بتوان دوباره به فضای خانه در شهر های بزرگ و کوچک اندکی سنت و اصالت بخشید. برای همین منظور در کرج ترمه فروشی هایی هستند که فقط ترمه های سنتی یزد را به فروش می رسانند.. برای خرید انواع ترمه های یزد در استان کرج با این مجموعه در ارتباط باشید تا بتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه در همان شهر کرج انواع ترمه یزد را سفارش داده و خرید کنید.

ترمه فروشی در کرج

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید