مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید ترمه رومیزی ابریشم

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ترمه رومیزی ابریشمتولیدی رومیزی ترمهترمه رومیزی ابریشمترمه ابریشمیترمه رومیزی ابریشممرکز خرید ترمه رومیزیترمه رومیزی ابریشمقیمت روز رومیزی ترمهترمه رومیزی ابریشمعمده فروشی ترمه
انواع پارچه ترمه

ترمه رومیزی ابریشم

آیا از مرکزخرید ترمه ابرشم در شهر خود اطلاع دارید؟ علاوه بر نمایندگی های فروش ترمه که در هر شهری وجود دارد، می توان به صورن مستقیم هم از کارخانه تولیدی خرید کرد. خریداران و تاجران که قصد خرید عمده دارند اغلب این گزینه را انتخاب می کنند.

رومیزی های ابریشم ترمه با طرح های زیبا و خوش نقشی که دارد، چشم هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند. کیفیت و اصالت در این نوع رومیزی حرف اول را می زند.

ظرافت ترهم ایرانی همیشه زبان زد عام و خاص  بوده و نه تنها در ایران بلکه کشور های دیگر نیز خواهان این محصول زیبا و سنتی هستند.

ترمه رومیزی ابریشم

تولیدی رومیزی ترمه

آیا از مراکز تولیدی رومیزی ترمه اگاهید؟ آیا می دانید کدام شهرها بیشترین تولید محصولات ترمه را دارند؟ یکس از مزایای بزرگ خرید از تولیدی این است که خریدار می تواند مستقیم با تولیدکننده ارتباط گرفته و انواع سفارشات خود در ابعاد و اشکال مختلف را هم ثبت کند.

رومیزی هم به صورتی است که با توجه به میزهای مختلف می توان برای آن ها رومیزی تولید کرد. ترمه از گذشته مورد توجه ایرانیان بوده و برای مصارف گوناگون خود از لباس گرفته تا روتختی و  کیف ازاین پارچه سنتی استفاده می کنند.

با توجه به فروش روزافزون این نوع پارچه و استقبال از انواع محصولات ان تولیدی های بسیاری در سطح کشور ایجاد شده است که با خرید پارچه ترمه و داستن چند نوع چرخ خیاطی میتواند به راحتی انواع رومیزی ها را در این کارگاه ها دوخت و برای فروش روانه بازار کرد.

ترمه رومیزی ابریشم

ترمه ابریشمی

سوال مهمی که اغلب خریداران از مغازه داران ترمه فروشی می پرسند این است که چرا ترمه ابریشم همیشه گران بوده؟ برای پاسخ باید بگوییم که نخ ابریشم به دلیل نوع بافت و ظرافتی که دارد قیمت بیشتری نسبت الیاف پلی استر دارد. البته ابریشم طبیعی چون از پبله رم ابریشم به دست می آید و برای بافت رومیزی باید با دستگاه چوبی قدیمی و همچنین با دست بافت ه این خود هم زمانبر است و هم اینکه مواد اولیه که همان نخ ابریشم طبیعی است بسیار گران خواهد بود.

البته با ترکیب ابریشم و پلی استر در بافت می توان قیمت را تا حد قابل توجهی پایین آورد.

ترمه های ابریشمی به گونه ایست که برای صاردات بسیار مناسب بوده و در انوع مختلف رومیزی و کیف ترمه ابریشم توسطتاجران خریداری می شود.

کشورهایی نظیر ترکیه و عراق و افغانستان پیشتاز در خرید ترمه صادراتی هستند که  خواهان انواع مختلف ترمه در طرح ها و رنگ های روشن هستند. طرح هایی نفیس و سنتی که قابل رقابت با محصولات رومیزی هندی و چینی است.

ترمه رومیزی ابریشم

مرکز خرید ترمه رومیزی

مراکز تولید و فروش فراوانی در استان یزد وجود دارند که به تولید و پخش انواع مختلف ترمه رومیزی در سطح کشور مشغول هستند.

راه دیگری نیز برای خرید مستقیم ترمه وجود دارد و آن خرید از مراکز اینترنتی و وب سایت های مجاز فروش این محصولات سنتی و صنایع دستی است. شما می توانید با گشتن در سایت های مختلف و پیدا ردن ترمه مورد نظر خود سفارش خودرا ثبت نموده و محصول را در اولین فرصت داشته باشید و از این طریق در زمان و هزینه نیز صرفه جویی کنید.

اگر تاجرید و برای خریدهای عمده خود به دنبال تولیدی و مرکزخرید مستقیم هستید می توانید با کارشناسان فروش این سایت ارتباط گرفته و از طریق حضور در کارخانه و یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

ترمه رومیزی ابریشم

قیمت روز رومیزی ترمه

نحوه انتخاب و خرید ترمه ابریشم به شما کمک می کند تا بتوانید خریدی راحت  همراه با قیمت مناسب داشته باشید. رفتن به مراکز ترمه با برندهای معتبر که قدمتی دیرینه در تولید و فروش ترمه ابریشم اصل دارند یکی از این روش هاست.

قیمت ترمه ابریشم بنابر عواملی مانند تراکم پارچه و همچنین تعداد رنگی که استفاده شده متغیر است. پارچه ترمه ابریشم از متری ۶۰ هزار تومان تا متری دو میلیون هم قیمت دارد. افرادی که به دنبال ترمه درجه یک هستند باید به نوع ابریشمی آن توجه کنند و موقع خرید از فروشنده حتما جنس ترمه را سوال کنند.

ترمه رومیزی ابریشم

عمده فروشی ترمه

هرچند فروش عمده ترمه و مشتقان آن به کشورهای حوزهخلیج فارس و عربی سود بسیاری برای تاجران دارد.اما پینهاد ما کار کردن بر روی کشورهای اروپایی است چرا که از این طریق می توان صنایع دستیو سنتی ایران را به کشورهای اروپایینیز شناساند و همچنین به دلار کار کرد و ارزآئری بیشتری را بوجود آورد. چرا که کشورهای عربی تنایل به خرید و فروش ریالی دارند.

عمده فروشان اغلب دو دسته هستند:

  1. عمده فروشان که دست دوم اند و خود از تولیدی ها خرید می کنند و  ترمه رادر بازار پخش می کنند.
  2. عمده فروشانی که خود تولید کننده هم هستند و به نوعی دست اول اند.

برای خرید عمده از تولیدی وعمده فروشی ترمه می توانید با ما در ارتباط باشید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید