مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت پارچه ترمه معمولی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

خرید پارچه ترمه برای دوخت رومیزی ترمهخرید طاقه ای پارچه ترمه ارزانشناخت و خرید انواع پارچه های ترمهقیمت پارچه ترمه متری به صورت عمدهفروش آنلاین پارچه ترمه ابریشم و پلی استر
صادرات پارچه ترمه

قیمت پارچه ترمه معمولی که همان پارچه های ترمه پلی استر هستند بسیار پایین تر از پارچه ترمه ابریشم است. امروزه از این پارچه ترمه برای بافت انواع پارچه ترمه در مصارف گوناگونی نظیر دوخت رومیزی ترمه و یا کیف و کفش ترمه استفاده می شود.

برای ایجاد سبک سنتی و ست کردن دکوراسیون خانه با انواع پارچه های ترمه می توان وسیله های دکوری و کاربردی زیر را با پارچه ترمه دوخت:

  • مبل ترمه
  • پرده ها
  • صندوقچه های بزرگ ترمه
  • پشتی ترمه
  • کوسن ترمه برای مبل ها

قیمت پارچه ترمه معمولی

خرید پارچه ترمه برای دوخت رومیزی ترمه

قیمت پارچه ترمه معمولی

آیا تا به حال رومیزی ترمه دوخته اید؟ آیا می دانید پارچ ترمه مورد نیار برای تهیه رومیزی را زا کجا باید خرید؟ همانطور که در اغلب نمایندگی های فروش ترمه هم قابل مشاهده استو بیشترین مصرف پارچه ترمه برای دوخت رومیزی آن است. این نوع محصول سنتی دارای بافتی ظریف است که اگر به پشت رومیزی ها دقت کنید آستر تافته را خواهید دید. چرا که بافت پارچه های ترمه به گونه ایست که پود ها در پشت پارچه آزاد هستند و برای دوخت رومیزی یا وسایل دیگر حتما به لایی کاغذی و پارچه ای و همچنین آستر ساتن نیاز است.

رومیزی های ترمه را با دو نوع پارچه می توان دوخت که هر یک از آن ها دارای زیبایی مخصوص به خود است:

  • پارچه ترمه ساده
  • پارچه ترمه پنلی

امروزه پارچه های ترمه پنلی یا قابدار طرفدارای بیشتری دارد چرا که دارای نقش و نگار بیشتری است و در وسط یک قاب کوچک وجود دارد و در اطراف حاشیه بافت شده است. تنوع طرح های ترمه های پنلی آن قدر زیاد است که هر شرکت تولیدی دارای ده ها طرح و نقش مخصوص به خود است.

خرید طاقه ای پارچه ترمه ارزان

قیمت پارچه ترمه معمولی

پارچه های ترمه مانند هر نوع پارچه دیگری به دو روش بافته شده و پیچیده می شوند:

  1. به روش طاقه ای و کتابی شده
  2. به روش توپی

انواع طاقه های پارچه ترمه در کارخانه های ترمه بافی تولید شده و برای عرضه در بزازی های سطح شهر و یا فروشگاه های محصولات ترمه ارسال می شوند. سالانه هزاران متر پارچه ترمه در این کارخانه ها بافت می شود که هر کدام برای مصرف و کاربردی خاص خریداری می شود:

  • دوخت پشتی ترمه
  • دوخت سجاده ترمه
  • دوخت انواع رومیزی های ترمه
  • دوخت کیف و کفش ترمه
  • دوخت لباس ترمه
  • دوخت روتختی و روبالشتی ترمه
  • دوخت کوسن ترمه

برای خرید پارچه ترمه ارزان می توانید از طریق مجموعه ترمه آران که به صورت اینترنتی خرید و فروش دارد، اقدام کنید. این مجموعه انواع پارچه پلی استر ارزان قیمت را در صورت خرید طاقه ای به قیمت عمده فاکتور می کند. برای اطلاع دقیق تر از قیمت ها و موجودی طرح های پارچه ترمه می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

شناخت و خرید انواع پارچه های ترمه

قیمت پارچه ترمه معمولی

آیا ترمه های موجود رد بازار را می شناسید؟ آیا می دانید هر کدام چ تراکمی و چه نخی دارند؟ آیا دلیل اختلاف قیمت آن ها را می دانید؟ برای دیدن پاسخ ها حتما این مقاله را تا انتهی مطالعه فرمایید.

ترمه بافی از قدیم بین ایرانیان مخصوصا منطقه یزد و اصفهان رواج داشته است و در قدیم به نوعی شغل آن ها محسوب می شده که از آن امرار معاش می کردند. پارچه های ابریشمی همیشه بهترین و مرغوب ترین نوع ترمه ها بوده است و رومیزی ترمه ابریشم هم گران بها ترین نوع وسایل دکوری محصسوب می شده. تولیدکنندگان برای فروش بیشتر این محصول و اینکه اغلب قشرهای جامعه بتوانند آن را خریداری کنند با نخی به نام پلی استر آن را بافته و روانه بازار کرده اند.

  • ترمه ابریشم
  • ترمه پلی استر
  • ترمه نخی
  • ترمه ۷ رنگ مخصوص دوخت کیف

قیمت پارچه ترمه متری به صورت عمده

قیمت پارچه ترمه معمولی

پارچه ترمه به دلیل نوع بافتی که دارد با دستگاه هایی به نام ژاکارد بافته می شود. اگر به پشت پارچه های ترمه نگاه کنید میبینید که پود آزاد است و پودها به صورت ریش ریش هستند. برای همین باید قبل از دوخت پارچه آن ها را لایی کاغذی یا پارچه ای کرد.

پارچه ترمه متری از متداول ترین نوع ترمه است که در بازار وجود دارد.البته از قدیم همین نوع ترمه نیز با دست بافته می شده. خرید عمده و طاقه ای این نوع پارچه اغلب برای دوخت رومیزی های ترمه و کیف و کفش ان ویا منانتو سنتی انجام می شود. قیمت ترمه در بازار بسیار متنوع است و نمی توان برای یک طرح ترمه قیمت ثابتی را ارئه کرد. چرا که جنس و نخ به کار رفته در بافت ترمه، تراکم های ترمه و تعداد رنگ موجود در پارچه ها متفاوت است. همین امر هم سبب اختلاف قیمت پارچه های ترمه شده است.

قیمت عمده پارچه ترمه متری از ۱۴ هزار تومان به بالا است.

فروش آنلاین پارچه ترمه ابریشم و پلی استر

قیمت پارچه ترمه معمولی

فروش آنلاین پارچه ترمه از طریق انواع سایت های فروشگاهی و اینترنتی صورت می پذیرد. تولیدگنندگان خود سعی در فروش مستقیم و آنلاین پارچه ترمه نموده اند تا بتوانند به صورت مستقیم محصولات خود را به دست خریداران برسانند.

مجموعه ترمه آران نمونه ای از این سایت هاست که انواع پارچه های ابریم و پلی استر را در کیفیت های بافت مختلف به فروش می رساند. لیست قیمت پارچه ها از طریق سایت ها به روز بوده و می توان از طریق ارتباط تلفنی با مشاوران فروش از قیمت به روز و تنوع محصولات مطلع شد.

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید