مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه پشتی شاه نشین ترمه سنتی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

معرفی شاهنشین سنتیفروش انواع پشتی شاه نشین ترمه
پشتی شاه نشین

پشتی شاه نشین ترمه را می توان از قدیم تا اکنون در اعلب خانه های شهری و روستایی مشاهده کرد. چرا که وسیله ایست پر مصرف و کاربردی برای رفع خستگی و حتی پذیرایی از مهمان عزیز.

آیا میدانید امروزه برای خرید پشتی های سنتی باید به کجا مراجعه کرد؟ در شهرهایی نظیر یزد و اصفهان و کاشان و تهران تولیدی ها و کارگاه های کوچک و بزرگی هستند که به دوخت و پر کردن انواع پشتی های سنتی مشغولند و آن را به سراسر شهرهای ایران و حتی خارج از کشور ارسال میکنند. کشورهایی نظیر عراق و ترکیه و عمان.

پشتی شاه نشین

معرفی شاهنشین سنتی

در قدیم فقط پشتی دوخت و استفاذه می شد. اما امروزه بنابر نیاز و نوع سلیقه افراد در این حوزه نیز تغییراتی نیاز بود تا این محصول سنتی کماکان مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین علاوه بر پشتی ترمه پشتی های دیگری نظیر بالش لوله ای و پشتی مثلثی و تشک ترمه که نام کناره نیز بر آن گذاشته اند، طراحی و تهیه شد. تا هم شکی زیباتری داشته باشند و هم نظر مشتری را بیشتر و بهتر به این محصول جلب نمایند. ابعاد پشتی ها ۶۵*۷۰ بوده و ابعاد استانداردی را برای آن در نظر گرفته اند. البته برای رستوران ها  و مناطق بومگردی می توان ابعاد کوچکتر و یا بزرگ تری نیز در نظر گرفت.

در برخی مناظق فقط پشتی های لوله ای مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به سلیقه افراد آن منطقه طرح ها و رنگ بندی های فراوانی را می توان به مشتری ارائه کرد.

فروش انواع پشتی شاه نشین ترمه

پشتی شاهنشین

با اینکه مبلمان ها در خانه های ایرانیان جایگاه خوبی دارند اما هنوز هم می توان انواع پشتی های ماشینی و سنتی را در خانه ها مشاهده کرد. حتی در برخی مناطق پشتی شاهنشین را به عنوان جهیزیه دختران خود تهیه میکنند که بسیار زیبا و جذاب بوده و دکوراسیون نوعروس را شکیل جلوه می ده.

فروش انوع پشتی های شاه نشین به عنوان وسیله ای کاربردی و زیبا از طریق مجموعه آران ترمه امکان پذیر شذه است. مجموعه ای که انواع محصولات سنتی یزد را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به سراسر ایران عرضه میکند.

این مجموعه علاوه بر فروش داخلی سعی بر فروش به کشورهای همسایه و حتی اروپایی نیز نموده است که تا حدی در زمینه صادرا ت صنایع دستی موفق هم بوده است. تاجران و عزیزان صادرکنده برای صادرات محصولات سنتی و صنایع دستی از جمله ترمه می توانند با این مجموعه در ارتباط باشند.

پشتی شاه نشین

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید