مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ترمه یزد با ارزان ترین قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مدت زمان کاربری انواع ترمه یزدفروش ترمه یزد به صورت ویژه و با قیمت استثنائی
هدیه تبلیغاتی ترمه

فروش ترمه یزد در سطح کشور و در اغلب استان ها انجام می گیرد. این نوع پارچه سنتی به دلیل بافت متفاوتی که دارد باید حتما قبل از دوخت و دوز و استفاده آسترکشی شود تا بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. پارچه ترمه یکی از پرفروش ترین و زیباترین پارچه های موجود در بازارهای سنتی و مدرن است که می توان حتی در پاساژها و مراکز فروش امروزی نیز انواع محصولات آن را مشاهده کرد.

پارچه ترمه ابریشم به دلیل مواد اولیه مرغوب و نوع بافتی که نسبت به سایر پارچه ها دارد قیمت بسیار بالاتری نیز دارد که قطعا همیشه طرفداران خاصی هم برایش هستند. بسیاری از خانم های ایرانی تمایل دارند که نمونه ای از این پارچه سنتیدر زمینه تزئینی استفاده کنند. مورد مصرف آن نیز اغلب رومیزی و روکش کوسن و روتختی و غیره است. استفاده از پارچه ترمه ابریشم در دکوراسیون های امروزی می تواند نقش بسیار مهمی را در زیبایی دوچندان فضای موردنظر ایجاد کند.

فروش ترمه یزد

مدت زمان کاربری انواع ترمه یزد

فروش ترمه یزد

اگر از نخ ابریشم خالص مصنوعی برای بافت ترمه استفاده شده باشد می تواند تا چند دهه طول عمر داشته باشد چرا که از باکیفیت ترین نخ برای بافت این محصول استفاده شده است. انواع ترمه های یزد با طرح های بسیار متنو و سنی بته و جقه و ترنج در بازارهای فروش داخلی و حتی خارجی طرفداران بسیاری را به سمت خود کشانده است. این نوع پارچه ها با انواع نخ های ابریشمی، پلی استری و نخی در کارخانه ها تولید می شود که هر کدام دارای درجه بندی مختلفی است. همانطور که واضه و روشن است هرچه کیفیت بافت پارچه بهتر باشدو از مواد اولیه مرغوب تری استفاده ش.د ماندگاری و طول عمر پارچه نیز بیشتر خواده بود. البته قیمت این نو عپارچه های باکیفیت بیشتر و گران تر نیز خواده بود. از ویژگی های برتر پارچه ترمه ابریشمی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • نرم و ظریف بودن پارچه
  • مقاومت و ماندگاری بالا
  • رنگ ثابت
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

فروش ترمه یزد هم به صورت پارچه خام و هم به صورت محصولات آماده در سراسر کشور صورت می پذیرد. یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت پارچه طرح و جنس پارچه است. ترمه های ابریشمی از درجه قیمت متنوعی برخوردار هستند، چرا که تعداد رنگ به کار رفته در پارچه بسیار در قیمت گذاری تاثیر دارد. ترمه ۴ رنگ قیمت کمتری نسبت به ترمه ۸ رنگ و ۱۰ رنگ دارد.

محصولات ترمه از زیباترین محصولات سنتی محسوب می شوند که با قیمت های مختلف با توجه به عوانمل متعددی در بازاهای مختلف عرضه می شوند.

فروش ترمه یزد به صورت ویژه و با قیمت استثنائی

فروش ترمه یزد

فروش ویژه بهترین ترمه یزد که از ابریشم مصنوعی درجه یک تولید شده است، توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. این پارچه ها علاوه بر جذابیت بسیاری که دارند، دارای طول عمر بسیاری هستند و به راحتی می توانید از این پارچه ها سالیان بسیار بدون هیچ گونه تغییری در رنگ آن استفاده کنید. این پارچه ها توسط تولید کنندگان مختلف با برند های متعددی تولید می شود. لیست قیمت برند های مختلف ایت پارچه توسط شرکت های تولیدی آن به مراکز و فروشگاه های عرضه کننده ارائه داده می شود تا در هنگام فروش این محصول از آن استفاده کرده و اگر خریداری درخواست مشاهده و بررسی لیست قیمت محصولی را داشت بتوانند به مشتریان بدهند و آنها با داشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید