مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده پشتی سنتی فوق العاده

آنچه در این مقاله میخوانید.....

درباره پشتی سنتی چه می دانید؟فروشنده انواع پشتی سنتی فوق العاده

سفارش عمده پشتی سنتی فوق العاده می بایست از طریق کارگاه های تولیدی این محصول انجام شود، زیرا با خرید مستقیم از این گروه های تولیدی خریداران می توانند از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوند و با قیمتی مناسب و فوق العاده این کالا را تهیه نمایند، البته از طریق نمایندگی های پخش و فروش این محصول نیز می توان اقدام به خرید پشتی سنتی با کیفیتی مناسب و فوق العاده نمود.

سفارش عمده پشتی سنتی فوق العاده

درباره پشتی سنتی چه می دانید؟

درباره پشتی سنتی چه می دانید؟ پشتی از دیرباز مورد توجه ایرانیان قرار می گرفت و با توجه به رایج شدن مبلمان هنوز جایگاه خود را در خانه های ما دارند .با مدرن تر شدن روز به روز تنوع بازارهای پشتی سنتی هنوز در خانه تکیه گاه مردم است .پشتی سنتی در شهرهای کردستان بیشترین استفاده دارد همچنین در شهرهای تهران پشتی سنتی کاربرد دارد چون سنتی بودن  در خانه حس آرامش را به ارمغان می آورد پشتی سنتی نه تنها در منازل دیده می شود بلکه در مساجد و حتی سفره خانه های سنتی هم دیده می شود .مسافران و مشتریان سفره خانه های سنتی تکیه دادن به پشتی را به نشستن روی صندلی ترجیح می دهند.

پشتی های سنتی انواع مختلفی داشته که با توجه به سلایق مردم از انواع مختلف ان در بازار وجود دارد این پشتی ها با مدل هایی از قبیل پشتی فرش های خانگی  ، پشتی های مبلی ، پشتی های ترمه ، پشتی های ترکمن در بازار هنوز از طرفداران ویژه ای برخوردار می باشد. شاید یکی از پر مصرف ترین پشتی رایج در بین مردم پشتی فرش های خانگی است که با توجه به قدمت آن از جمله اولین پشتی های سنتی به شمار می رود این پشتی ها به واسطه استفاده قالی های دست بافت و یا امروزه از فرش های ماشینی برای رویه های آنها از محبوب ترین پشتی ها بین مردم می باشد .

پشتی فرش ها رویه هایی در طرح های خود فرش های ماشینی داشته که بیشترین تولید ان در شهر کاشان و توسط کارخانه های تولید فرش کاشان انجام می پذیرد.هماهنگی بین فرش ها و طرح های پشتی باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون خانه ها می باشد و از بهترین طرح های ان می توان به پشتی طرح افشان ، حوض نقره ، باغ معلق و ارکیده اشاره نمود که بیشتر رنگ بندی ان در رنگ های سرمه ایی، کرم، گردویی، ابی بیشترین مصرف را دارد.

فروشنده انواع پشتی سنتی فوق العاده

فروشنده انواع پشتی سنتی فوق العاده فروشنده اصلی پشتی سنتی در وهله اول تولیدی های این کالا می باسند که به صورت مستقیم و با حذف واسطه این کالا را به بازار مصرف عرضه می کنند، البته وب سایت های اینترنتی این مراکز نیز از فروشندگان انواع این کالا به صورت آنلاین می باشند.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید