مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش ترمه ابریشمی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

لیست برندهای ترمه ابریشمی یزدمرکز خرید و فروش پارچه ترمه ارزانفروش عمده کیف ترمه یزدارزان ترین قیمت روتختی ترمه یزد
پارچه ترمه دست دوز

ترمه از جمله  صنایع گردشگری استان یزد محسوب می شود که همه روزه به تعداد زیادی از این محصول به عنوان سوغات و یا هدیه خرید و فروش می شود. ترمه ابریشمی بهترین و مرغوب ترین نوع ترمه هاست که از قدیم بافت پارچه ترمه با ابریشم طبیعی نیز صورت می گرفته.

آیا دلیل گران قیمت بودن ترمه ابریشمی را می دانید؟ آیا طرح های این پارچه نفیس و زیبا را می شناسید؟ خریداران عمده ترجیح می دهند که انواع ترمه های ابریشمی را با تنوع طرح و رنگ فراوان خریداری کنند. برای این منظور می توانید از طریق مشاوران فروش مجموعه ترمه آران انواع پارچه های قابدار و ساده ترمه را هم از جنس ابریشم و هم پلی استر با کیفیت را مشاهده نموده و خریداری کنید.

ترمه ابریشم یزد

لیست برندهای ترمه ابریشمی یزد

در استان یزد تولیدکنندگان و بافندگان پارچه ترمه به فراوانی یافت می شوند. هر کدام انواع محصولات ترمه را تولید نموده و روانه بازار می کنند.از آنجا که ترمه ابریشم همیشه مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع این محصول به شمار می رفته کارخانه های بافت ترمه با این پارچه محدود هستند که هر کدام نیز در سطح کشور دارای نمایندگی فروش و پخش هستند.

  • ترمه رضایی
  • ترمه هاشمی
  • ترمه خجسته
  • ترمه حسینی
  • ترمه دستجردی
  •  ترمه سالاری

از عوامل شناسایی برندترمه ابریشم بافت نام آن شرکت و تولیدی داخل پارچه است. له عنوان مکثال ترمه هاشمی در تمام پارچه های این شرکت بافته شده و می توان با مشاهده نام ترمه هاشمی اخل پارچه ترمه به راحتی از اصالت و اصل بودن ترمه مطمئن شد.

ترمه ابریشم یزد

مرکز خرید و فروش پارچه ترمه ارزان

پاچه ترمه ارزان نیز در سراسر کارگاه های ترمه بافی استان یزد تولید شده و به فروش می رسد. جنس این نوه ترمه پلی استر است. نخی که امروزه برای بافت اغلب پارچه ها استفاده می شود. برای خرید طاقه ای و عدلی پارچه های ترمه بهترین روش خرید از خود تولیدی و  کارگاه بافندگی است که می توان با قیمت کارخانه و کیفیت مناسب ان ها را خریداری کرد.

خرید اینترنتی از تولیدی ترمه یکی از روش های راحت دسترسی به محصول است که می توان سرچ در گوگل محصول مورد نظر را پیدا نموده و با ارزتباط مستقیم با تولیدی به راحتی خرید انجان داد.

ترمه ابریشم یزد

فروش عمده کیف ترمه یزد

تولیدی های کیف در سطح استان یزد به دوخت و فروش عمده انواع این محصول سنتی مشغول هستند. کیف ترمه را با پارچه سنتی ترمه در طرح ها و رنگ های متنوع می دوزند. برای دوخت این مدل کیف باید پشت پارچه را فوم چسباند که به این کار لمینت می گویند.

انوع کیف های ترمه در ابعاد کوچک و بزرگ تولید شده و به بازار فروش در سطح کشور عرضه می شود.

ترمه ابریشم یزد

ارزان ترین قیمت روتختی ترمه یزد

روتختی ترمه از نمونه محصولات دیگر دوخت شده با پارچه ترمه است. این محصول نیز دارای تراکم های مختلف با طرح های متنوع قابدار و ساده است. روتختی ترمه نیز مانند سایر روتختی های عرضهخ شده در فروشگاه های کالای خواب دارای ابعاد دونفره و تک نفره است.

ترمه ابریشم یزد

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید