مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید طاقه ای جاجیم پارچه ای یزد با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید.....

مقایسه انواع جاجیم پارچه ای یزدقیمت بی نظیر جاجیم سنتی یزد
جاجیم پارچه ای

جاجیم پارچه ای نوع دیگری از پارچه های سنتی است که امروزه نوع ماشینی آن که با دستگاه ها و در کارخانه بافته می شود فراوان است. معمولا از پارچه جاجیم برای کارهای متفاوتی از جمله در کارگاه های تولیدی و دوخت کیف و کفش و پشتی سنتی و غیره استفاده می شود.

مقایسه انواع جاجیم پارچه ای یزد

جاجیم پارچه ای

یکی از عوامل مهم فروش در حجم بالا برای تولیدکنندگان و فروشندگان عمده عرضه طرح های متنوع و مختلف از یک جنس است که مشتری می تواند با دست باز و با مشاهده انواع طرح ها محصول موردنظر خود را انتخاب کند. تولیدکنندگان پارچه جاجیم نیز برای اینکه در این حوزه پیشرفت داشته باشند سعی نموده اند تا با ایجاد طرح های متنوع بته و جقه و ترنج و یا حتی طرح های راه راه برای انواع خریداران این پارچه سنتی تنوع ایجاد کنند.

  • جاجیم الماسی: پارچه ایست که طرح های خط و را ه را ه دارد.نوع جاجیمی است که طرح ان نوعی زیبایی خاص خود را دارد و اغلب برای دوخت پشتی و یا انواع کیف سنتی کاربرد دارد.
  • جاجیم خشتی: نوعی طرح جاجیم است که اغلب از طرح های گل و ترنج برای بافت استفاده می شود. بیشتر نیز برای زیر سفره ای و رومبلی استفاده می شود.

طرح و رنگ در این نوع جاجیم ها بسیار متنوع است. اگر بازاریابی خوبی برای این نوع پارچه شود شاهد صادرات این نوع پارچه سنتی در حجم بالا خواهیم بود. همانطور که اکنون سفارش بافت این پارچه بیشتر برای کشور عراق صورت می گیرد.

نخ مورد استفاده برای بافت پارچه جاجیم اغلب نخ پلی استر و ویسکوز است، نوعی نخ که امروزه در بافت اغلب پارچه ها کاربرد دارد. برای مناطق بومگردی و رستوران های سنتی استفاده از پارچه های جاجیم می تواند زیبایی منحصربه فردی را به محیط ببخشد.

قیمت بی نظیر جاجیم سنتی یزد

پارچه جاجیم یزد

عرضه انواع جاجیم الماسی و خشتی درجه یک و با کیفیت در راستای فعالیت فعالان این حوزه در نمونه های بی نظیر انجام می شود. یکی از عوامل تنوع قیمت در بازار برای این پارچه تراکم نخ بافته شده است که سبب می شود پارچه های جاجیم به دو نوع سبک و سنگین دسته بندی شود. جاجیم سبک وزن طاقه کمتری نسبت به جاجیم سنگین دارد.

جاجیم پارچه ای از آن جهت دارای محبوبیت خاصی در بین مشتریان است که در طراحی این محصولات از طرح های زیبا و شکیل استفاده می شود و ظاهر آنها کاملاً سنتی و بی نظیر است. جاجیم در نمونه های ساده و طرح دار موجود هستند و دست مشتری را برای انتخاب باز می گذارند. این پارچه همان طور که اشاره کردیم در کنار سبک های سنتی جلوه زیبایی ایجاد می نمایند.

برای خرید طاقه ای جاجیم پارچه ای یزد که یکی از پارچه های تولیدی این استان است می توانید با کارشناس فروش این مجموعه ازطریق تماس تلفنی یا واتساپ در ارتباط باشید.

پارچه جاجیم
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید