مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید شمد نخی درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

کاربرد شمدهای یزدیویژگی های شمد های سنتی یزدخرید عمده محصولات شمدخرید غیرحضوری
خرید روانداز تابستانه

خرید شمد نخی یکی از اولویت های افرادی است که دوست دارند در شب های تابستان آرامش داشته و از هوای متبوع زیر کولر لذت ببرند.

خرید شمد نخی

شمدها پارچه هایی لطیف با طرح های سنتی هستند که زیبایی را به ارمغان آورده و خاطره بازی قدیم را در دلها زنده می کند. امروزه با تغییر شیوه  زندگی، بسیاری از سنت های خوب گذشته به دست فراموشی سپرده شده، یکی از آنها همین رواندازهای لطیف و نازکی بوده اند که تابستان ها از انها استفاده می شد و حس خوبی را برای استراحت تداعی می کرد. در قدیم از دستگاه های سنتی و دستی برای بافت انها استفاده می شد و هرچند همچنان در برخی کارگاه های سنتی استادان با تجربه و زحمت کش صنعت نساجی یزد با همین دستگاه ها شمد می بافند اما به مرور جای خود را به کارگاه های مدرن داده اند، البته با همان زیبایی و با همان کیفیت قدیم و در طرح ها و رنگ های متنوع تر.

کاربرد شمدهای یزدی

خرید شمد نخی

این شمد ها در تابستان و زمستان به عنوان روانداز و برای استراحت استفاده می شوند. اخیرا زیبا پسندان به برای تزیین و زیبایی دکور خانه ها انها را به عنوان رومیزی یا بخشی از دکوراسیون استفاده می کنند. همچنین به دلیل جنس نخی و لطیف شمد می توان انواع استفاده های کاربردی دیگری نیز از آنها کرد.

اخیرا با تولید حوله های از جنس شمد که کاربرد مسافرتی، ساحلی و استخری دارد و استقبال بسیار بالایی از آنها شده است، دستمال های تنظیف از جنس شمد و روتختی  کاربرد این محصولات متنوع و بروز شده است.

می توان در بازار اغلب شمد ها و حوله ساحلی ها را در تنوع رنگ مشاهد نموده و خریداری کرد. ولی برای خرید شمد نخی با خیال راحت می توانید با این سایت در ارتباط باشید.

ویژگی های شمد های سنتی یزد

شمدها در انواع محصولات زیر تولید می شود.

  • شمد سنتی یزدی
  • حوله مسافرتی
  • حوله تن پوش (کلاه دار و ساده)
  • دستمال تنظیف
  • شمد ضخیم  به عنوان رو تختی

در طرح های مختلف چهارخانه، راه راه و ساده و در رنگ های محتلف عمدتا روشن بافته می شوند. جنس مرغوب شمدها بافته شده از نخ های ابریشمی (الیاف طبیعی ویسکوز) است، البته شمد از جنس نخ پلی استر هم موجود است که باعث تنوع در قیمت هم شده است. علاوه بر جنس نخ، استفاده از رنگ های طبیعی با غیر طبیعی و دقت در بافت نیز می تواند تفاوت در کیفیت را رقم بزند.

همچنین به طور خلاصه مهمترین مزایای این پارچه ها:

  • شستشوی آسان
  • جنس نخ ۱۰۰% و رنگ ثابت
  • سبکی و لطافت
  • جذب زیاد آب

خرید عمده محصولات شمد

خرید شمد نخی

یزد به عنوان قطب تولید محصولات سنتی با استفاده از ابزارهای بروز و طرح های متنوع و کیفیت منحصر به فرد، مرجع مشتریان خرید عمده این کالا است که بدلیل تعدد کارگاه ها و تولید کنندگان امکان انتخاب و قیمت مناسب را برای مشتریان اسان کرده است.

اگر مایلید حس خوب و خاطره انگیز سنتی در فضای خانه شما طنین انداز شود، مجموعه آران ترمه آماده است تا با سعه صدر ضمن ارائه مشاوره تخصصی برای اطلاع از ویژگی های انواع محصولات شمد، بهترین شرایط قیمت و کیفیت را برای خرید عمده شما از راه غیر حضوری و با پشتیبانی مناسب مهیا نماید.

خرید غیرحضوری

شرایط روز جامعه و فرصت کم مانع بزرگ خرید حضور است؛ لذا در تلاشیم با حسن اعتماد شما مشتریان و به پشتوانه سابقه و تخصص خود، امکان خرید غیر حضوری و مطمئن را برای شما فراهم نماییم. با ما تماس بگیرد.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید