مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید رومیزی طرح ترمه از کارخانه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

بهترین مرکز تولید رومیزی طرح ترمهفروشنده رومیزی طرح ترمه ارزان
قیمت سرویس خواب ترمه

رومیزی ترمه یکی از انواع رومیزی هاست که علاوه بر این که می‌توان آن را به عنوان سوغات برای اقوام آشنایان برد می توان برای مصرف شخصی نیز آن را خریداری کرد.

خرید رومیزی طرح ترمه به صورت عمده در تولیدی ها و کارخانه‌های ترمه بافی برای افرادی که قصد خرید و صادرات انواع محصولات ترمه را دارند بسیار به صرفه تر خواهد بود. عرضه مستقیم رومیزی های طرح ترمه توسط فروشگاه ها نیز سبب کوتاه شدن دست واسطه های فروش و کاهش قیمت آن شده است. اگر شما یکی از خریداران این محصول سنتی در سطح عمده هستید میتوانید قیمت روز این محصول را از نمایندگی‌های فروش استعلام کنید.

بهترین مرکز تولید رومیزی طرح ترمه

پارچهترمه از پارچه‌های سنتی است که پایتخت تولید آن شهر تاریخی یزد است علاوه بر آن می توان اصفهان و کرمان را نیز اشاره کرد.

تولیدی های بسیاری در استان یزد وجود دارند که به صورت کارخانه های بزرگ و یا کارگاه های تولیدی کوچک اقدام به بافت و تهیه رومیزی طرح ترمه کردند که هرکدام دارای کیفیت های مختلفی هستند که سبب تنوع قیمت شده است.

رومیزی طرح ترمه استفاده های بسیار متنوعی دارد. می توان برای انواع میز های موجود در منزل و میزهای اداری از این محصول استفاده کرد. از جمله افرادی که به صورت عمده این نوع رومیزی را خریداری می کنند مسئولان امور مالی ادارات هستند که برای کادو و مناسبتها رومیزی طرح ترمه را خریداری نموده و به کارمندان خود هدیه می‌دهند.

اگر قصد خرید رومیزی طرح ترمه را برای مصرف در منزل و ادارات دارید می توانید از فروشگاه های معتبر در سطح شهر انواع برند های این محصول را بیابید. در استان یزد شرکت‌های بافنده بسیاری هستند که انواع این محصولات را از پارچه های ترمه ابریشم و پلی استر تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.

رومیزی طرح ترمه

فروشنده رومیزی طرح ترمه ارزان

فروش رومیزی ترمه ارزان بوسیله فروشنده از طریق سایت های معتبر شرکت‌های تولیدکننده امکان پذیر است که به صورت ماشینی و نیمه صنعتی تولید می شود. برخلاف آنچه که در گذشته وجود داشت این بود که پارچه های تهران به صورت دستی و وسیله دستگاه های کوچک چوبی تولید و بافته می شدند.

برای اطلاع از قیمت انواع محصولات ترمه به خصوص رومیزی طرح ترمه همچنین آشنایی با فروشندگان این محصول می توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید. تعیین قیمت خرید رومیزی ترمه به عوامل زیربستگی دارد:

  • تراکم بافت پارچه
  • ابعاد و اندازه های رومیزی
  • تعداد رنگ پارچه طرح بافته شده در پارچه
  • به پارچه ترمه ای که از آن رومیزی دوخته می‌شود
رومیزی طرح ترمه
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید