مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت رومیزی ترمه درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید.....

لیست قیمت رومیزی ترمه یزدآشنایی با انواع رومیزی ترمه ابریشمی و پلی استر
قیمت رومیزی ترمه

قیمت رومیزی ترمه با توجه به نوع نخ ابریشم به کار رفته در بافت آن متغیر است اگر با ما همراه باشید در ادامه برخی از این نوع نخ ها را برای شما بیان می کنیم.

در گذشته بافت پارچه ترمه اغلب با نخ ابریشم طبیعی صورت می‌گرفت که توسط انسانها و دستگاه‌های کوچک چوبی انجام می شد کاری بسیار سخت و زمانبر بود اما در ۳۰ سال گذشته اغلب پارچه های ترمه به وسیله نخ ابریشم مصنوعی و توسط دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی تولید شده و به فروش می رسد.

یکی از مزیت های دستگاه های صنعتی این است که می توان تنوع زیادی از رنگ را در نظر گرفت و طرح های زیبا و چشم نواز به وجود آورد.

قیمت رومیزی ترمه

لیست قیمت رومیزی ترمه یزد

لیست قیمت فروش رومیزی ترمه در بازار متنوع از عوامل بسیاری بستگی دارد که از این عوامل کیفیت نخ به کار رفته در این محصول می باشد عامل دیگر نحوه فروش میز است که به صورت خرده و عمده با قیمت‌های مختلفی انجام می‌شود.

با بررسی مراکز فروش میتوان بهترین و با کیفیت ترین آن را خریداری نموده و از قیمت به صرفه ترمطلع شد. همچنین تنوع برندها و فروشندگان باعث اختلاف کیفیت و قیمت فروش این رومیزی های ترمه در بازار شده است.

رومیزی قرمز ترمه

آشنایی با انواع رومیزی ترمه ابریشمی و پلی استر

رومیزی ترمه یکی از وسایلی هستند که در عین کوچکی می توانند زیبایی منحصر به فردی به انواع میزهای موجود در خانه بدهند. می توان از انواع پارچه ها برای دوخت رومیزی استفاده کرد که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را دارد، پارچه هایی مانند :

  • ساتن
  • نخ
  • ابریشم
  • قلاب بافی
  • توری
  • ترمه

کارخانه های ترمه بافی بسیاری در ایران در زمینه تولید و بافت انواع پارچه ها برای این رومیزیها فعالیت می‌کنند و انواع زیادی از این رومیزی های ترمه را در اندازه های مختلف جهت استفاده از آن تولید می‌کنند. این نوع رومیزی ها انواع مختلفی دارند از جمله آنها می‌توان به رومیزی ترمه ابریشم و پلی استرو نخی وغیره اشاره کرد.

رومیزی هایی که از نخ های ابریشم بافته شده باشد می‌تواند کیفیت و مرغوبیت بسیار بیشتری نسبت به رومیزی پلی استر داشته باشد البته قیمت آن بسیار بالاتر نیز خواهد بود. رومیزی های ترمه برای مصارفی مانند میز تلویزیون میز جلو مبلی میز عسلی میز ناهار خوری و غیره استفاده می شود رومیزی ترمه ابریشم آنچنان کیفیت خوبی دارند که می توان به عنوان یکی از محصولات صادراتی از آن استفاده کرد و ارزآوری برای کشور داشت.

ست 5تکه رومیزی ترمه
فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید