مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید رومیزی ترمه مستقیم از تولیدی

آنچه در این مقاله میخوانید.....

ترمه نماد هنر اصیل ایرانیخرید رومیزی ترمهتولید پخش عمده و صادرات انواع رومیزی های با کیفیت ترمهچطور رومیزی ترمه اصیل و با کیفیت را از نوع بی کیفیت آن تشخیص دهیم؟تهیه رومیزی های ترمه متنوع و با کیفیت بصورت عمده
رومیزی ترمه یزد

خرید رومیزی ترمه این وسیله سنتی و نوستالژیک می تواند به خانه های شما گرما ببخشد و رنگ و حال زیبای قدیم را برایتان زنده کند. برای خرید این نوع رومیزی ها میتوانید اکنون با ما تماس بگیرید.

ترمه نماد هنر اصیل ایرانی

ترمه پارچه ای با بافتی ظریف و پر از نقش و نگارهای زیبا و منحصر به فرد اصیل ایرانی است که هنر و خلاقیت ایرانیان را به رخ می کشد. محصولاتی که از پارچه های ترمه تولید می شوند دارای تنوع زیادی هستند، از رومیزی و روتختی گرفته تا انواع مدل های کیف ترمه، شاه نشین، پشتی ها، جعبه های دستمال کاغذی و سطل زباله و …

کاربرد های مختلف محصولات تهیه شده از پارچه های ترمه شامل:

  • استفاده از پارچه خام برای تولید محصولات مختلف
  • استفاده از رومیزی ها برای دکوراسیون منزل
  • استفاده از شاه نشین های زیبای ترمه برای راحتی و تزیین منزل
  • و …

خرید رومیزی ترمه

تولید پخش عمده و صادرات انواع رومیزی های با کیفیت ترمه

خرید رومیزی ترمه از اصلی ترین تولیدات کارگاه های تولید این هنر صنعت ایرانی هستند که مشتریان و طرفداران زیادی در داخل و خارج از ایران دارد و در انواع طرح  و رنگ ها و اندازه ها وجود دارند؛ از آنها می توان برای میز ناهارخوری، میز های جلو مبلی، اپن آشپزخانه، تزییات و دکوراسیون منزل، سفره هفت سین، میز خاطره و … استفاده کرد.

این رومیزی ها بصورت رومیزی به ابعاد۱ متر در ۱متر و بصورت پکیج های سه تکه (شامل دو تا رومیزی عسلی به ابعاد ۳۵ در ۵۰ و یک نیم  رانر به ابعاد ۱۰۰ در ۵۰) و پنج تکه شامل ( یک رومیزی به ابعاد یک متر در یک متر یک رانر و دو تا رومیزی عسلی به ابعاد ۳۵ در ۵۰ و یک نیم  رانر به ابعاد ۱۰۰ در ۵۰) تولید می شوند.

تراکم بافت این پارچه ها با توجه به نوع نخ استفاده شده که در دو نوع نخ ابریشم و نخ پلی استر می باشد و اینکه از چند رنگ در آنه استفاده شده باشد تعیین می باشد که همین اصلی ترین دلیل برای تغییر در کیفیت و قیمت رومیزی ها می شد.

چطور رومیزی ترمه اصیل و با کیفیت را از نوع بی کیفیت آن تشخیص دهیم؟

خرید رومیزی ترمه

رومیزی ها ترمه با کیفیت دارای تنوع رنگ بالا، ضخامت و سنگینی بیشتر، بافت و طرح شفاف، رنگ ثابت آنها، تراکم بالا، کیفیت دوخت و دقت، طراحی منحصر به فرد و کیفیت در پرداخت آنها که شامل آستر، لایی چسب و … می شود که در بسیاری از موارد تشخیص آن بسیار سخت خواهد بود.

بهترین راه برای تشخیص ترمه اصل یزد این است که از فروشنداگن و نمایندگان معتبر خرید کنید تا با اعتماد به فروشنده بتوانید خرید خوبی را رقم بزنید.

تهیه رومیزی های ترمه متنوع و با کیفیت بصورت عمده

تهیه رومیزی ترمه در انبوه کارگاه های تولید کننده سنتی و صنعتی اندکی سخت است، بویژه در یزد که محل بسیاری از این تولیدی ها است. بدلیل تنوع و کیفیت های مختلف این پارچه ها خرید از مراکز مورد اعتماد می تواند بهترین روش برای کاهش خطا در خرید عمده می باشد.

در این مجموعه می توانید همراه با دریافت مشاوره رایگان تخصصی با تنوع محصولات آشنا شوید و با استفاده از جدید ترین روش های خرید غیر حضوری و تحویل سفارش خود بهره مند شوید.

ضمنا ضمانت محصولات از افتخارات ما است.

 

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید