مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ترمه رومیزی سنتی یزد

آنچه در این مقاله میخوانید.....

رمه رومیزی سنتی یزدبافت ترمه سنتی با دستگاهترمه سنتی یزدترمه سالاریقیمت ترمه اصلقیمت پارچه ی ترمهقیمت پارچه ترمه متری
ترمه رومیزی سنتی

تولیدکنندگان ترمه چند سالی است که ترمه های رومیزی را در انواع طرح ها و نقش های سنتی تولید می کنند تا بتوانند به انواع سلیقه ها و نیاز های مشتریان خود پاسخ دهند.

رمه رومیزی سنتی یزد

بافت ترمه سنتی با دستگاه

ترمه یکی از سوغات شهر یزد است که نمونه ای از صنایع دستی نفیس و سنتی این شهر به حساب می آمده است.  البته امروزه با ماشینی شدن دستگاه ها دیگر این هنز با دست بافته نمی شود و دستگاه های نیمه صنعتی به کمک انسان آمده اند. طرح ها و نقش های ترمه را به وسیله کامپیوتر به دستگاه ترمه بافی منتقل می کنند. بافت ترمه بوسیله دساگاه مانند فرش است بدین صورت که نقش را به صورت قرینه می بافد.

ترمه سنتی یزد

ترمه سنتی یزد

آیا ترمه سنتی یزد را که یکی از صنایع دستی و هنر نفیس ایرانی است می شناسید؟ آیا از کاربردهای این محصول آگاه هستید؟ ترمه جزو منسوجات بافته شده و نوعی پارچه است که برای مصارف خانگی و حتی تجاری می توان آن را خریداری کرد. افراد این کالا را برای نوع بافت و ظرافتی که دارد بسیار دوست دارند و تمایل به استفاده آن در منزل و یا محیط کاری خود دارند. سنتی بودن و طرح های بته جقه و ترنجی که در بافت پارچه ترمه استفاده شده خود سبب زیبایی بیشتر و چشم نوازی این محصول است.

شهر یزد از جمله شهرهای ایران است که از قدیم ترمه در آن بافت می شده است و در اوایل زرتشتیان از آن برای دوخت شلوار و لباس های مجالس جشن و شادی خود استفاده می کردند. به مرور بافت و استنفادده آن رواج پیدا کرد. از دیگر شهرهایی که محصول سنتی ترمه در آن بافت می شود می توان به شهرهای زیر اشاره کرد:

  • تهران
  • اصفهان
  • کرمان

 

ترمه سالاری

یکی از برندهای معروف و شرکتهای تولید و فروش ترمه سنتی شرکت ترمه سالاری است که با بافت پارچه های ترمه ابریشم از بهترین مواد اولیه و نخ های ابریشم توانسته بازار خوبی را برای فروش محصولات خود در ایران و خارج از کشور داشته باشد.

ترمه بافی در خاندان سالاری حدود ۱۰۰ سال پیش توسط مرحوم آسیدعلی سالاری آغاز شد. این شرکت از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را با استفاده از تکنولوژی جدید و بافت ترمه در طرح های متنوع و جدید ادامه داده است به صورتی که توانسته علاوه بر مشتریان ایرانی، نظر گردشگران و حتی تاجران خارجی را به سمت خود جلب کند. به طوری که بتواند مشتریانی در خارج از مرزهای ایران نیز برای خود داشته باشد.

از جمله تولیدات و محصولات پرفروش ترمه سالاری عبارتند از:

  • پارچه خام ترمه
  • رومیزی ترمه
  • رانر ترمه
  • ست پذیرایی ترمه
  • روتختی ترمه
  • کیف ترمه
  • کفش ترمه

 

قیمت ترمه اصل

آیا میدانید ترمه اصل از چه جنسی بافته می شود؟ آیا از قیمت ترمه اصل  اطلاعی دارید؟ بعضی ها این تصور را دارند که هر نوع ترمه ای که در شهر یزد تولید و بافته می شود، ترمه اصل است و همه آن از یک جنس بافته می شود. در صورتی که این چنین نیست. چرا که علاوه بر شرکت های معروف و برند در بافت ترمه تعداد زیادی از دیگر تولیدی ها و کارگاه های کوچک و بزرگ ترمه بافی بوجود آمده اند که هر کدام با توجه به دستگاه هایی که دارند و تراکم های بافت متنوع در بافت پارچه ترمه کیفیت متنوع و متفاوتی نیز دارند. پس به همه این ترمه های بافته شده نمی توان ترمه اصل گفت.

قیمت پارچه ی ترمه

حال کدام ترمه اصل است و می توان با اطمینان از اصل بودن ترمه آن را خریدای کرد؟ در زیر نکاتی را یادآور می شویم تا خریداران عزیز بتوانند هنگام خرید با در نظر گرفتن آن ها خریدی مطمئن داشته باشند:

  • منظور از ترمه اصل ترمه ایست که با نخ تمام ابریشم بافته شده باشد.
  • نخ های ابریشم ظرافت بالایی دارند.
  • هنگام لمس ترمه ابریشمی می توان لطافت و ظرافت آن را به خوبی حس کرد.
  • چون پود در پشت پارچه ترمه آزاد است اگر پشت پارچه ترمه ابریشم را نگاه کنید ابریشم بودن نخ آن را می توانید ببینید.
  • تراکم بافت ترمه های اصل بسیار بالاست به طوری که ترمه بافتی بسیار ظریف دارد.

حال برای تعیین قیمت پارچه ی ترمه اصل باید دید که تعداد رنگ پارچه و همچنین تراکم بافت آن چه قدر است. چرا هر چه این دو مورد بیشتر باشد قیمت بیشتری هم برای پارچه ترمه باید گذاشت.

شرکت های معتبر و معروف ترمه بافی برای پارچه عای خود درجه بندی دارند و ان را به ممتاز و معمولی تقسیم بندی می کنند. پارچه ترمه ای مه درجه ممتاز داشته باشد بالطبع قیمت بسیار زیادتری هم خواهد داشت.

قیمت پارچه ترمه متری

تولیدکنندگان و شرکت های بافت پارچه ترمه اغلب دو مدل باقت پارچه دارند که خریداران بسته به سلیقه و  نوع مصرف خود آن ها را خریداری می کنند:

  • پارچه ترمه متری
  • پارچه ترمه قابدار

قیمت پارچه ترمه متری ارزان تر از نوع قابدار آن بوده و موارد استافده ان هم کمی متفاوت است.

این مجموعه انواع ترمه های سنتی یزد را در طرح های زیبا و چشم نواز به فروش می رساند. عرضه عمده ترمه هم از جنس ابریشم و هم پلی استر در طرح های سنتی بی نظیر از جمله خدمات این مجموعه است.

جهت سفارش و خرید عمده با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید