مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بدون واسطه ست روتختی ترمه

آنچه در این مقاله میخوانید.....

انواع روتختی سرمه دوزی شده با دستقیمت روتختی ترمه چند است؟ست سجاده و جانماز ترمهخرید ست روتختی عروس
ست روتختی ترمه

روتختی ها می توانند جلوه خاصی به اتاق خواب شما دهند. ست روتختی ترمه نمونه زیبایی از این نوع محصول است. طرح و رنگ متنوع و اندازه های مختلفی که دارند سبب شده در بازار به فراوانی و در جنس های مختلف خریداری شوند.

تاجران و عمده فروشان دوست دارند که تامین کننده و یا تولیدکننده محصول موردنظر را پیدا کنند تا بتوانند بدون واسطه و به صورت مستقیم خریدهای عمده خود را انجام داده و سود بیشتری در خرید از تامین و همچنین فروش به مشتری داشته باشند.

انواع روتختی سرمه دوزی شده با دست

یکی از روش های زیباسازی بیشتر محصولات رومیزی وروتختی ترمه سرمه دوزی کردن آن هاست که سبب می شود مشتریان نگاه خاصی به این محصول داشته باشند و برای استفاده شخصی و یا کادو دادن آن را انتخاب کنند.

سرمه دوزی روتختی های ترمه توسط دست صورت می گیرد. این کار بسیار زمان بر بوده و باعث شده که محصول موردنظر زیبایی بیشتر و قیمت بالاتری داشته باشد. روتختی های ترمه یزدی با دو مدل پارچه ترمه دوخته می شوند:

  1. پارچه ترمه متری
  2. پارچه ترمه قابدار

هر دو نوع روتختی قابلیت سرمه دوزی را دارند. البته برای سرمه دوزی انواع پارچه های ترمه باید قبل از چسباندن لایی و آسترکشی کار سرمه دوزی را انجام داد.

ست روتختی ترمه

قیمت روتختی ترمه چند است؟

عوامل بسیاری در قیمت محصولات ترمه تاثیرگذار است. جنس و نوع نخ ترمه و همچنین تراکم بافت و تعداد رنگ نخ های ترمه سبب کم و زیاد شدن قیمت روتختی می شود.

ارزان ترین نوع روتختی های ترمه روتختی یک نفره است که به صورت تک و بدون داشتن ست روبالشتی و روکوسنی عرضه می شود. قیمت آن نیز از ۲۵۰ هزار تومان به بالا قیمت گذاری می شود.

اغلب روتختی ها به صورت ست ۵ تکه دوخته شده و به بازار عرضه می شوند. در این صورت موقع پهن کردن روی تخت حتما جلوه زیباتری خواهد داشت. ابعاد روتختی بسیا مهم است. برای همین هنگام خرید حتما ابعاد و اندازه روتختی ترمه ای را که قصد خریدش دارید از فروشنده سوال کنید تا بعد از خرید مشکلی از این بابت نداشته باشید.

خرید ست کامل روتختی که اغلب۵ تکه است و یا اینکه به صورت تک و فقط روتختی ترمه باشد در قیمت تاثیر دارد.

ست روتختی ترمه

ست سجاده و جانماز ترمه

تولیدکنندگان سعی کرده اند تا در محصولات ترمه ست های فراوانی را تولید کنند تا بتوانند محصول زیباتر و در نتیجه پر فروش تری را عرضه کنند. ست هایی مانند:

  • ست رومیزی ترمه
  • ست روتختی ترمه
  • ست شاه نشین پشتی ترمه
  • ست کیف و کفش ترمه
  • ست سجاده و جانماز ترمه

هر کدام از این ست ها دارای طرح های متنوع است که در ترکیب رنگی بسیار زیبا و چشم نواز تهیه شده و به بازار فروش عرضه می شود.

ست جانماز و سجاده ترمه از آن دست ست های تولید شده ترمه است که نه تنها در ایران بلکه بازار فروش خود را در کشورهایی نظیر عراق و افغانستان و ترکیه نیز پیدا کرده است.

بیشترین فروش این محصول در شهر مشهد به دلیل زیارتی بودن صورت می گیرد.

طرح و رنگ این محصول نیز مانند دیگر محصولات ترمه فراوان بوده و تراکم های مختلفی در بافت پارچه آن لحاظ می شود که در قیمت بسیار تاثیر گذار است.

ست روتختی ترمه

خرید ست روتختی عروس

یکی از وسیله هایی که ایرانیان در جهیزیه عروس لحاظ می کنند، روتختی است که می تواند با انتخاب مناسب آن جلوه بسیاری نیز داشته باشد. اغلب روتختی ها به صورت ست خریداری می شود که شامل موارد زیر است:

  • روبالشتی
  • روکوسنی
  • روتختی
  • لحاف

تعداد این ست در روتختی یک نفره و دونفره متفاوت است. بیشترین رنگهایی که برای روتختی عروس در نظر گرفته می شود نیز عبارتند از:

  • سفید
  • یاسی
  • طلایی
  • فیروزه ای
  • آبی درباری

ست روتختی ترمه

فاطمه باقری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فاطمه باقری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136707183

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: termesazi@

email icon ایمیل: termehara@gmail.com

مجموعه ما شما را به خرید بهترین محصولات ترمه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید